23. Gün Gelir Devran Döner, Horoz Domalır Tavuk Gömer

1.4K 112 340
                                    

#HappyHikmoşDay 💃🎉🎊🎁

O Friends'i çok seviyorsa Friends de onu çok seviyor ve doğum gününde ona hediye olabilmek için yeni bölümüyle geliyor obaaneeeynn 💃💃

Kaptan lilişli kısımları hızlıca geçiyorum zaten ezberlediniz artık :D bölüm sonu görüşürüz bıcırıklarım :*

°•▪•°

Hayatınızda en büyük zorlukları aştığınız zamanlar oldu mu hiç?

Ya da şöyle sorayım böylesi daha doğru: hayatınızdaki zorlukları aşabildiniz mi?

Ailemi kaybettiğim zaman hayatımın sonuna kadar bir daha asla mutlu olamayacağımı ve bu hayatta beni kendi ailem kadar kimsenin sevmeyeceğini düşünmüştüm. Aslında hayatımda olan biri önem sırasını en tepeye taşıyana kadar...

Jongin...

O, birden benim her şeyim olmuştu.

Üzüldüğüm zaman annem gibi saçlarımı okşar, ninniler söyler uyuturdu beni; babam olurdu bazen de çınar gibi arkamda dururdu, her şeyime kol kanat gererdi. Abi olur benim güçsüz yanımı tamamlardı Jongin, korurdu kollardı. Bazen de kardeşim olur gelir kucağıma yatar saçlarını okşamamı isterdi, kaybettiği kız kardeşiyle oynadığı oyunları da benimle oynardı.

Varmak istediğim şey tam olarak şu: Jongin benim her şeyim olmuştu, bütün boşluklarım onunla dolmuştu (burayı fesat anlamayın, kesmiyim o totişlerinizi) ee hal böyle olunca da hayatımda neyin eksik gedik olduğunun farkına varamamıştım. Meğer kalbin ihtiyacı olan sevgiyi de onunla doldurmuşum. O yüzden üstüne yapmaya çalıştığım hiçbir şey yerine oturmamıştı, demek ki sevgilim varken bile kendimi tamamlanmamış hissetmemin en büyük sebebi buymuş.

Benim tamamlayıcı parçam Jongin'miş.

Aradan geçen kısa bir zaman sonra Baekhyun ve Luhan beni içmeye götürmüştü, çünkü buna çok ihtiyacım varmış gibi görünüyormuş, sonraki günler tam olarak şu şekildeydik:

"Kyungsoo~ Jongin'i~ seviyooooo~"

"Baekhyun ağzına ayağımı sokmama cidden çok az kaldı."

"Kyungsoo~ Jongin'e~ aşııııık~"

"Luhan, sen Sehun'la evlenemeden seni camdan aşağı atarım bak."

Yukarıdan da anlaşılacağı üzere ben en yakın davardaşlarıma bir şeyler anlatmış olabilirim. Aslında olay bu iki salağın yansıttığı gibi değil, ben size olayların aslını anlatayım da yanlış anlaşılmalara mahal vermeyelim istiyorum.

Saçmalamayın tabii ki bunu Baekhyun ve Luhan'a hak verir de üstüme gelirsiniz diye yapmıyorum.

Geçen bölümden bildiğiniz üzere hayatım boka sardı, iyi sardı, güzel sardı, yalnız bayağı bir iyi sardı, neyse burayı kısa kesiyorum yoksa sadece sarmakla bölümü bitirebilirim.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin