😈🔞😈
+18 içerik okumayı sevmeyenler için o kısmı *** işaretleriyle ayırıyorum, bu iki kısım arasını okumayıp devamını okursanız sorun olmayacaktır 🛫
°°••▪••°°
Güne nasıl başlamaktan hoşlanırsınız?
... ya da şöyle sorayım. Güne başlamaktan hoşlanır mısınız? Şahsen ben güne başlamaktan nefret ederim. Bok var da başlıyoruz güne.
Hikayeler şey diye başlar ya hep... perdelerin arasından giren güneş ışığının gözünü sikmesiyle yavaşça uyanır karakter, sonra yine yavaşça gerinir ve yatağından kalkar. Perdeyi aralayıp pencereyi açar ve yeni güne bir teşekkür mırıldanır sonra mutluca tuvalete ya da mutfağa doğru yol alır falan.
Benimse sabah sabah iki çeşit uyanma stilim vardır:
1.si alarmı kurarak:
5'er dakika aralıklarla üç tane alarm kurarım, ilkinde çat diye uyanırım zaten ama bilincim hala kapalıdır. İkincisinde bilincim açılır ama gözlerim kapalıdır. Üçüncüsünde de artık tamamen uyanmışımdır ama ruhum uyumak istiyordur, ben yine de tavaya yapışan yumurta kalıntısını tavadan söker gibi gibi kendimi yataktan atar götümü kaşıya kaşıya duvarlara oraya buraya çarpa çarpa tuvalete giderim. Sonra da gider kendimi Jongin'in üstüne atar ve o ayı uyanana kadar elimden geleni yaparım.
Elimden gelen kısmını yanlış anlamıyorsunuz bu arada kesmiyim popiloşkolarınızı.
2. Jongin usulü uyandırma:
Çok nadir de olsa benden erken kalkan Jongin o gece benimle birlikte yatmışsa yanımda yatarken birden üstüme çıkar ve ağırlıyla nefesimi keserek uyandırır. Yok kendi evinde kalıp da bana gelmişse kollarını benim kapıma uzatıp kendini gererek ok gibi yatağa fırlar ve üstüme uçar, en yapamadı mı beni götümden tutarak camdan aşağı sallandırır hiç mi olmadı kucağında banyoya taşır beni küvete yatırır ve üstüme suyu açar.
Size bir sır vereyim mi? Aslında Jongin'in kokusunu, hareketlerini hisseden beyin otomatik olarak uykudan uyanıyor ama ben uyuyor numarası yaparak bana saçma sapan şeyler yapmasına izin veriyorum. Çünkü koca koca adamlar olmuş olmamız gram sikimde değil. Ben hala en iyi arkadaşımla küçük bir çocuk olabiliyorum ve Jongin benim içimdeki çocuksuluğu yaşatan yeganem.
Tabii ki bu bahsettiğim Jongin yanımda yatmadığı zamanlarda geçerli oluyordu. Çünkü Jongin sağ olsun yanımda uyurken yatakta sürekli debildediği için yanımda yattığı zamanlar zaten kokusuna sarmalandığım, hareketlerine alışık olduğum için herhangi bir atakta bulanacağı zaman bunun bilincine hemen varamıyorum, neyse ne anlatıyordum ben de konu dağıldı ya üff bee...
Jongin beni ne zaman uyandırsa ya kahvaltım hazır olur ya da beni kahvaltıya götürürdü ama kendim uyansam bu sefer ben Jongin'e kahvaltı hazırlamak zorunda kalırdım.
Bu yüzden Jongin'in beni uyandırması her zaman favorim olmuştur.
Ama daha önce hiç bu şekilde uyandırmamıştı...
Adam beni resmen yalayarak uyandırıyordu!!!
*** "Ahhh Jonginnmmh napıyosun?"
Jongin dilini benimkinden çekip bana bakıyor ve omuz silkip konuşuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...