Bölüm biraz götü başı dağıtan ifadeler içermektedir, bunu bilelim ve ona göre okuyalım. Kaptan pilot liliş ve kopilot lily iyi okumalar ve iyi uçuşlar diler bıcırıklarım 💜
🛫🛫🛫
Bilmem farkında mısınız, uzun bir zamandır ortalıkta olmadığımın?
Eğer farkında değilseniz cidden ayıp olur ve çokça teessüf ederim yani. Ulan o kadar birlikte yedik içtik, güldük eğlendik bu kadar da vefasız olunmaz ki canım derler ama dimi insana... yani ben derim. Ama merak etmeyin bütün boku sizin üstünüze atacak kadar insafsız da değilim, kabahatin çoğu bende zaten, birden size haber bile veremeden çektim gittim buralardan, ama anlatınca bana hak vereceğinize inanıyorum, yani vermeseniz de beni bilirsiniz, gevezeyimdir ben konuşurum çokça. Ama siz yine de verin bence... şeyi yani, hakkımı... ehe!
Şimdi sizi tee iki sene önce Jongin'in doğum gününe mi ışınlasam ya da önce kendi doğum günüme mi gitsek? Ay ya durun önce size biz Jongin'le olduktan sonraki doğum günümde olanları anlatarak başlayayım ben en iyisi. Biraz fazla uzayacak ama zaten çok uzun zamandır yoktum o yüzden 4 bin kelimeden fazla kelimelik bölüm benim hakkım diye düşünüyorum, tokmak ver olum müzüğü... cennet mahallesi izleyenlerin gözler yaşlı tabii.
Bizi bilirsiniz Jongin'le yediğimiz içtiğimiz hatta sıçtığımız ayrı gitmez.. di! Ta ki Jongin, Bayan Kim annemden dışarı Jongin'den orul orul içeri orospu çocukluğu yapana kadar.
Tam toplantıya girmek üzereyiz telefonum çalıyor ve bilin bakalım kim arıyor?
"Nerdesin sen Allah'ın cezası?"
ZoOoOoOoRtTtT...
"Ay ya Jongin sıçıyor musun sen?"
zOoOoOoOrTtTt...
"Güzelim ben ishal oldum, toplantı sana kaldı."
Elimdeki telefonu duvara fırlattım ve koşarak tuvalete gittim, bağırsak seslerini dinleyerek doğru kabini buldum ve tabii ki kapıyı yumruklamaya başladım.
"Senin ben götünü sikim Jongin, ishal olacak zamanı mı buldun Jongin?"
Gelen götsel sesler ve ıkınmalar...
"Güzelim keyfimden mi 'zoort' ishal oldum yaa?"
"Vay ben şimdi nerelere gidem nasıl edem lilililililili..."
"Kyungsoo bak zaten oturmaktan götüm uyuştu, ayaklarım karıncalandı dellendirme beni. Git Lay'i de al gir toplantıya."
"Senin iyice bana karşı dilin uzadı. Bu akşam koltukta yatıyorsun Kim Jongin."
Bir ağız dolusu itirazı avaz avaz bağıran Jongin'i arkamda bırakıp Lay'i bulmak için dolanmaya başladım. Bu arada bu akşam koltukta yatıyorsun demek ne kadar güzel bir şeymiş öyle.
"Nerede bu Lay?"
"Buradayım efendim."
Tövbe bismillah adam birden önümde beliriverdi.
"Lan sen birden naptın öyle ışınlandın mı?"
Gamzeli adam başını sallayarak güldü ve dünyanın en saçma sorusunu sordu.
"Unicornlara inanır mısınız efendim?"
Suratımda nasıl bir ifade varsa artık koluma girerek beni toplantı odasına götürürken bir yandan da bir şeyler zırvalıyordu. İçerisinden cımbızla söküp aldığım tek cümle "Bay Kim bu şekilde aklınızı karıştırabileceğimi söylemişti, haklıymış." Vay puşt herif vay demek benim arkamdan işler çeviriyor, bir de bunu ağzında bakla ıslanmayan en sevdiğim çalışanımla yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...