7. Falcı Bacı

1.6K 154 79
                                    

Ya bir şey sormak istiyorum. Beni de Tanrı yaratmadı mı? Neden her sürüklediğiniz yere gelmek zorundayım abi?

Çok manidar bir giriş oldu değil mi? Pazar pazar evde oturayım, uzatayım bacaklarımı, izleyeyim televizyonumu diyorum.

Ama sadece demekle kalıyorum.

Sonra zır diye telefonum çalıyor açmıyorum, yine çalıyor yine açmıyorum.

En son tehdit mesajı alınca açmak zorunda kalıyorum.

3B: Hemen o telefonunu aç yoksa gelip onu götüne sokarım.

Ve telefonu açıyorum. Çünkü neden açmayayım ki?

"Efendim kanka?"
"Senin kankana sokarım it herif. Ne bok yemeye açmıyorsun o telefonunu?"
"Ben de seni bebeğim. Ne vardı?"
"He kalk hazırlan falcıya gidiyoruz."
"Falcı ne anasını satayım ya?"
"Sana falcının ne olduğunu açıklamakla uğraşamam salak. Kaldır kıçını da gel. Falcı kötü bir şey derse birbirimize MDT'LİK(Muhteşem Destek Timi) yapmamız gerek."
"İyi be tamam geliyorum."

Ya ben ne bok yemeye falcıya gidiyorum. Sokayım falcısına inanmam ki ben böyle şeylere bee...

---------------

Falcıda bir de sıra bekliyoruz. Hah harika.

O arada Luhan kolumu cimcirdi. Auch acıdı lan.

"Ne var aq çocuğu etimi kopardın etimi."

"Sen ne bok yemeye Baek'in telefonunu açmıyon lan, anca beraber kanca beraber demedik mi?!"

Tam Luhan'a cevap vereyim derken bit kadar çocuğun elime tutuşturduğu kağıda bakakaldım.

"Ne lan bu, pişt çocuk?"

"Orada yazan sıraya göre içeri gireceksiniz."

Hele hele falcının tribine bak anasını satayım. Sanki bankada sıra bekliyorum 57.sıra ne demek lan?

5
7
Ne?

Müebbet verseydin.

Neyse ki önümüzde az kişi kalmıştı. Biraz bekledikten sonra üçümüz birlikte girmek istediğimizi söyledik ve içeri girdik.

Oğlum burası çok filmlerden fırlamavari bir yer. Atmosferine soktuğumun ortamı tüylerimi diken diken etti.

"Korkmanıza gerek yok gençler şöyle geçin."

Falcı bacının dediği yere oturuverdik. Oturduğumuz gibi neyi öğrenmek için geldiğimizi sordu.

Bizimkilerin cevap vermesine izin vermeden atladım.

"Falcı olan sensin, sen söyle bakalım niye geldik?"

Kadın kısa bir kahkaha attı ve yüzündeki bilmişlikle bana baktı.

"Peki ben başlayayım ama bana izin ver önce arkadaşlarına bakayım Kyungsoo" dedi.

Tabi ki izin veririm zaten ben gelmek iştememişt-

"AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ..."

"LAN ANASINI AVRADINI YEDİ SÜLALESİNİ BAYRAMDA SİNEMAYA GÖTÜRDÜĞÜM SEN BENİM ADIMI NEREDEN BİLİYORSUN?"

Ben bağırarak konuşurken falcı bacı ve benimkiler kulaklarını kapatmışlardı.

"Sende de ne ses varmış be çocuk. Niye şarkıcı olmayı düşünmedin?"

"Ben ve şarkıcı olmak mı
hahahaha hayır."

"Tamam çocuk sus konsantrasyonumu bozuyorsun."

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin