İlk defa bir hikayeyi yayımladıktan sonra başına not ekliyorum, bu bölüm görmek istemeyeceğiniz davranışlar içeriyor olabilir ve midenizi bulandırabilir, içinde bolca bok kelimesi ve ishal olma durumu geçmektedir. Eğer bu gibi durumlarla sorununuz varsa bu bölümü okumadan geçip diğer bölümlerden devam edebilirsiniz, zaten bölümlerin konusu birbirinden farklı olduğu için buna bağlı bir durum olmayacaktır, bunu söylemek zorunda hissettim ^-^
°•▪•°
İş yerinde çok yorucu bir gün geçirmişsinizdir. Eve gelip önce çantanızı ve üstünüzdekileri bir kenara atarsınız.
Açsanız bir şeyler atıştırır, değilseniz bir duş alıp kendinizi yatağa atarsınız.
Malesef ki bu saydıklarımın hiçbiri gerçekleşmedi.
İş yerinden çıktıktan sonra Jongin'in market teklifini reddedip direkt eve gitmek istedim.
Duş alıp kendimi yatağa fırlatayım dedim.
Ama böyle bir şey mümkün mü?
Asla!
Trafiğe takıldım ve çişim geldi.
O kadar sıkıştım ki apartmanın önüne arabayı nasıl park ettiğimi hatırlamıyorum.
Hatta kapısını falan kilitlememiş de olabilirim.
Kapıdan içer girip asansöre yöneldiğimde
Asansörün sinyal yerinde bana orta parmak çekercesine yazan "SERVİS DIŞI" yazısını gördüğümde hüngür hüngür ağlamak istemiştim dostlarım.
Ama ona bile vaktim yoktu ucuna gelmişti hem de ikisi de. O kadar zor durumdaydım ki basamakları kaçar kaçar çıktığımı o kapıyı nasıl açtığımı bir Tanrı bilir.
Eve girdiğim gibi çantamı fırlattım ve etrafa uçuşan evrakları gram önemsemedim.
Tuvalete giden yolda ceketimi de fırlatmıştım.
En son ayaklarım birbirine takılınca önce pantolonumun feryadını duydum: "CAAAAART!"
Sonra da yere düştüm.
Ha ha harika değil mi?
Zar zor kalkıp tuvalete girdim ve yırtılan pantolonumu çıkarma zahmetinde bulunmadan yırtılan yeri daha yırtıp klozete oturdum.
Bugün boxer giymeyi unutmamın bir hayrı varmış demek ki.
"OOOOOHHHHH BEEEEEEEEEE. DÜNYA VARMIŞ ANASINI SATAYIM!"
ÇDB kısmına giren detaylardan çok da bahsetmek istememekle birlikte bir şey söylemek istiyorum.
Bu saydıklarımın fragman olması ve asıl filmin tuvalette başlaması...
Film: Kyungsoo'nun Bağırsakları ile İmtihanı
Tür: Dram
Imbd: 9.8
Ve elimi sol tarafıma attığımda dramların kralı da beni karşılamıştı.
TUVALET KAĞIDI BİTMİŞTİ.
Lan ben bu halimle nasıl kalkıp gidip alayım ama yaaa...
Ne yapacağım?
Evet aynen düşündüğünüz gibi...
Jonggöt aranıyor...
"Efendim bebeğim?"
"Jongin çok kötü bir şey oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...