17. Kaisoo, Anamdan-Babamdan Daha Reel(?)

1.6K 129 209
                                    

Kaptan pilotunuz Lilişiniz konuşuyor:

"Sayın yolcularımız bana "ARTIK ÖPÜŞME SAHNESİ YAZ YETER BEE" şeklinde bir istekle geldiniz, peki bu Liliş sizi kırar mı? Tabii ki hayır ;)

Ben öpüşme yazdımyazdım, istediğinizi yaptım yaptım.

Evvet, kemerlerinizi sıkı bağlayın zira pilotunuz biraz fazla çılgın, uçuyoruuuzz..."

-Daha önceden okuyanlar için açıklama ufak bir değişikliğe gidilmiştir-

------Seulgi ve Yerim aşklarıma küfür yok çok thanks-------

Hayatınızda en çok sevdiğiniz kişi kimdir?

Anneniz?

Babanız?

Kardeşiniz?

Sevgiliniz?

Eşiniz?

Jongininiz?

Hey hey hey o yanlış oldu, o son seçeneği derhal aklınızdan siliyorsunuz, onu bir tek en çok ben sevebilirim.

EN ÇOK BEN SEVERİM.

BEN!

Yani şey şimdi sevgilisi, eşi, çocuğu falan olmadığı için işte ehe, fazla uzattım, uzattıkça sıvıyorum devam edelim.

Benim en sevmediğim(!) kişiyi soracak olursanız bu kesinlikle Jongin'in kuzeni Yerim olurdu.

Bu arada geçen bölüm Jongin'in bahsettiği "Sana çok büyük bir sürprizim var" cümlesindeki çok büyük sürpriz Yerim'miş ben de geri zekalı ikili yatağıma atlayıp beni güzel uykumdan uyandırdığında öğrendim. Seslerini duyuyor musunuz?

"GÜZELİM UYAAN!"

"KYUNGIE'M UYAN ARTIK."

Sonra iki şerefsiz beni yarınlar yokmuşçasına gıdıklamaya başlamıştı, tabii ki ikiye karşı bir olarak kahkaha atmaktan başka bir sik yapamamıştım. Sabah sabah iyi gülmüştüm yalan yok şimdi ama yine de bu hain ikilinin ağzına sıçacağım gerçeğini hiçbir şekilde değiştirmiyordu. O geri zekalı Kim Kuzenler'i bana kahvaltı hazırlamaları için tekme tokat odamdan gönderdim ve kendimi banyoya attım. Bu arada bilmeyenler için söyleyeyim banyo yapmaya aşık bir insanım ben, suya aşığım çünkü.

Hızlıca bir duşun ardından mutfağa doğru yol aldım ve Hunhan ve Chanbaek'in de gelmiş olduklarını gördüm.

"Ah, şaka yapıyorum deyin. Neden her gün o gaknem suratlarınızı görmek zorundayım ki ben sizin?"

Kimse beni tabiri caizse sikine bile takmamıştı, ben de uzatmadan yerime oturmuştum. Herkes sandalyelerine camış gibi yayılmıştı ve ben ayakta kalmıştım.

"Kyungie kucağıma otursana bebişim."

Jongin, kuzeni Yerim 'in kafasına bir tane patlatmış, ardından da beni kolumdan çekerek dizine oturtmuştu. Yerim'e dönüp dil çıkartırken o evil maknae de boş durmamış ve hart diye Jongin'in kolunu ısırmıştı.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin