Şimdi size çok merak ettiğim bir soruyu sormama izin verin dostlarım.
Bu hayatta en yakın arkadaşlarınızı neye göre seçersiniz?
Geçen One.d.o.com.kr'de(Türkiye'deki Onedio sitesinin Kore versiyonu gibi düşünün) test çözmek için gezinirken -ve evet ben bir şirketin yöneticisi olduğum halde o kadar işimin şeyimin arasında toplantıda Jongin sunum yaparken deli gibi internette sürtebiliyorum- bir yazıya denk geldim. "En İyi Arkadaşlarınızı Nasıl, Neye Göre Seçersiniz?" başlığına tıkladım ve biraz dolandım. Editörün yazdığına göre bu konuda kadın-erkek ayrımı yapılmaksızın geçerli belirli başlı şeyler varmış.
Örneğin biriyle arkadaş olabilmeniz için aynı kişileri sevmeniz gerekiyormuş bu nitekim doğru buna ben de oyumu verebilirim arkadaşlar.
Aynı kişilerden haz etmememiz gerekiyormuş bu da doğru olabilir. Aynı kişiden nefret edersiniz arkasından ittifak kurarsınız bu da aranızdaki bağı kuvvetlendirir.
Geri kalan şeyler aynı espri kabiliyetine sahip olmanız, müzik zevklerinizin uyması gibi zırttırı ve pırttırı şeyler yani anlayacağınız.
Sizi bilemem kızlar ama erkeklerin en iyi arkadaşlarını nasıl seçtiğini merak ediyorsanız size bundan bahsedebilirim.
Erkeklerin en iyi arkadaş seçme kriterleri:
1) Kafan kopmuş olsa bile o halı saha maçına gi di le cek. Hatta oynamıyor, sevmiyor olsan bile.
Misal1:
-Kanka o akşam benim düğünüm var gelemem ya.
+Kanka halı sahaya kaç adam girdik, o akşam maç var bilmiyor musun, ne demek düğünüm var?
-Tamam kanka geliyorum, sonra evlenirim o zaman. Adam eksik mi?
Misal2:
-Biraderim maç bu akşam unutmadın inşallah?
+Yok kardeşim unutmadım da benim kafam koptu ya gelemiyorum ben.
-Ne demek gelemiyorsun, duymamış olayım akşam görüşürüz kardeşim hadi kendine iyi bak.
2) Aynı araba zevkine sahip olmak ve arabalardan anlamak.
Yolun ortasında araban bozulur aşağı inersin kaportayı açarsın, sen arabanın motoruyla uğraşırken yanında biri durur, yardımcı olayım kardeşim der, sonra yardım eder, yakınlarda bir yerlerde kafe ya da kıraathane gibi bir yer varsa oraya gidilir ve bu adamla arkadaş olunur. ✔
3) En önemlisi ise aynı porno ve pornocu zevkine sahip olmak.
Aa hazır bu konuya girmişken ben size Hunhan'la nasıl tanıştığımızı anlattım mı?
Anlatmadım mı?
Iyy bu da şey gibi oldu. Öyümcek koyktun mu, koykmadın mı? Öğkkk...
Ney se. Hadi çayınızı, kahvenizi, çekirdeğinizi alıp gelin saçma sapan arkadaşlık hikayemiz başlıyooorr...
Biz Chanbaek'le tanıştıktan yaklaşık bir 3 ya da 4 ay sonra falan bir akşam, akşam yemeği için sözleştik. Biz o salak ikiliden çoook önce mekana gidince ve onları beklemeye başlayınca Jongin'le salak saçma şeylerden konuşmaya başladık. Arabaların motorlarından, son dünya kupasındaki ofsayttan, zırttan pırttan konuşurken masamızın yanından bir kadın geçti dostlarım.
An la tıl maz yaşanır cinstendi. Ben diyeyim bir içim su, Jongin desin afet-ül devran.
Bizim çeneler yerleri öptü, salyalar mekanı sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...