Haftanın 7 gününden kaçını kendinize ayırırsınız?
1?
3?
6?
Ben rahatım abi bütün günler benim?
Benim gibi şanslı(!) bir insansanız cevabınız muhtemelen
0'dır.
Salı akşamları bizimkilerle toplanma günümüzdür bilmeyen varsa söyleyeyim.
Bizimkileri biliyorsunuz artık onları söylemesem de olur.
İşten 17:00 da çıkıyorsam 17:00:01'de Baekhyun arar.
"Ne var?"
"Telefon öyle mi açılır insanlıktan nasibini alamamış ayı?"
"Ne için aramıştınız Sayın Byun Baekhyun?"
"Heh şöyle adam ol. Dışarı çıkıyoruz diye haber vermek için aramıştım. Ve bil bakalım kim de eşek gibi gelmek zorunda?"
Ağlak çıkan sesimle "BEN!"
"Nasıl da zekisin ballı çöreğim benim."
"Ballı çörek ne be?"
"Üf sus sen ne anlarsın zaten güzel hitaplardan?"
"Nereye geleceğimi bana mesaj atın. Şimdi kapıyorum eve geçip gelirim."
"Tamamdır Kyungiee. Sçs..."
Baekhyun telefonu kapattıktan sonra eve doğru yol aldım. Gerçekten gram dışarı çıkmak istemiyordum.
Ya bu Baekhyun ve Luhan ne yiyip ne içiyor da bu enerjiyi buluyor anlamıyorum.Benim deli gibi uykum vardı oysaki .
Eve gelip hemen hızlıca bir şeyler atıştırdım.
Üstümü değiştirirken gelen mesaja baktım. Adres hiç yabancı gelmiyordu ama bir türlü neresi olduğunu da hatırlamıyordum.Adi B neresi olduğunu da söylememişti.
Dışarıda buluştuğumuz akşamlar havalar güzel olunca genelde hiçbirimiz araba kullanmazdık.
Ama ben bir istisna yapıp bu sefer gideceğim yere arabamla gidip onu birkaç sokak arkaya park etmiştim.
Baekhyun'un gönderdiği konuma gelip kafamı kaldırdığımda hüsrana uğramıştım.
Hadi ama dostum lunapark da nesiydi şimdi?
Kaç yaşında adamlarız yahu!
Ve emin olabilirsiniz ki Jongin ve benim lunaparkla ilgili hiç de harika anılarımız yoktu.
En kötü ne yaşamış olabilirsiniz ki dediğinizi duyar gibiyim.
17 yaşımızda ergenliğimizin baharında bir bok yedik, yemez olaydık.
Dedim ya 17 yaşındayken diye yani 7 sene öncesi sevgililer günü için sınıf arkadaşlarımızla iddiaya girmiştik.
Sokayım öyle iddiaya, ona da girmez olaydık.
Zaten daha çok o bize girdi de denebilir.
Hongbin ve Jun'un uzun zamandır sevgilisi vardı bu da demek oluyordu ki düzenli bir ilişkileri vardı.
Bu iki eleman benim Jongin'den sonraki en yakın arkadaşlarımdı.
14 Şubat yaklaşırken bir iddiaya tutuştuk.
Bizim uzun zamandır sevgilimiz olmuyordu. Bu iki salak da bize dedi ki "Oğlum 14 Şubat'ta birini bulun gelin hep birlikte takılalım. Sizin hesaplar da bizden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfiction-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...