19. Hyung, "KAFANI" Öpmek İstiyorum

1.5K 112 387
                                    

Arkadaşlar burası "Absürt Komedi". Burada karşınıza her an her şey çıkabilir, Hristiyan adam birden imana gelip Ya Rabbel Alemin falan diyebilir, çünkü burada her şey olabilir. Çünkü yazan kişi Türk ve Müslüman ve biraz da kafadan çatlak, o yüzden çok da şapmamak lazım okeyto beybito ;)

Bu bölüm birazcık huylandırabilir, aynı zamanda çokça argo ve bel altı şakası dönebilir bilelim, ona göre okuyalım olur mu bıcırık tayfa, kaptan pilot uyarısını yapar ve uçağını göklerde süzdürür...

Keyifli okumalar...

°•▪•°

Powerpuff Girls'ün nasıl yapıldığını hepimiz biliyoruz değil mi?

Şeker,

Baharat,

Ve iyi olan her şey...

Bunlar mükemmel küçük kızlar yaratmak için kullanılan malzemeler. Ancak Profesör Utonium karışımın içine bir malzeme daha eklemişti. Kimyasal X, böylelikle Powerpuff Girls doğdu.

Peki ben bunu ezberden mi söylüyorum?

Yiooo, tabii ki hayır. Ben bunu bilmediğim için öncelikle Liliş'e sordum. Liliş de dedi ki "Ya oğlum aslında biliyorum da tam çizgi filmdeki gibi bilmiyorum gel YouTube'dan bakalım" dedi. Bir sürü şey yazdı aradı, bakınız:

"Powerpuff Girls yapılışı"

Böyle saçma sapan şekillerde arayıp bir sik bulamayınca Nell de buna dedi ki "Lan salak öyle mi aranır? Yazsana Powerpuff Girls Jenerik diye" adam haklı çıktı beyler dağılalım, çünkü nokta atışı yapmıştı.

Üff çok uzattın be Kyungsoo saadede gel diyenler için hemen geliyorum.

Bence biz de böyle yaratılmış olabiliriz yani Yaradan bizi yaratmış, sonra bazı skiller eklemiş mesela hemen Jongin ve benim üzerimden örnekleri vereyim.

Jongin:

Uzun boy ✔ eklenilsin.

İnsan yemiş kadar yakışıklılık ✔ eklenilsin.

Esmer, seksi yalanası bir ten ✔ eklenilsin.

İstediği zaman insan yemiş kadar seksi olabilme, istediği zaman köpek yavruşu gibi bebecik olabilme ✔ eklenilsin.

Kaslı bir vücut, geniş omuzlar vb. bütün vücut skilleri ✔ eklenilsin.

Zeka? Zekaya gerek yok ❌ koyverin gitsin.

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin