kapağımız harika olmamış mı sizce de bıcırık tayfa ağağağağ
liliş işler hiç mi kızışmayacak, ee hani bu ficin heyecanı meyecanı yok diyenler, önce bölüm ve bölümün sonu olmak üzere elinize birer bardak soğuk su alın, liliş hariç herkese saydırabilirsiniz, özellikle de lubaek çetesine ehehehe 😈
Bir de bölüme geçmeden şunu hatırlamakta fayda var, biraz sinir olun, gülün eğlenin geçin, bu hikaye kaisoo hikayesi önünde sonunda sevgili olacaklar, fanfini finfon yapacaklar, hatta çok sever ve isterseniz evli bile olacaklar, bu kadar spoi size yeter, liliş şeytanlık yapmaya gider
aheyyaaa-yifu 💃💃°•☆•°
Bir söz vardır bilmem bilir misiniz?
" Arkadaşlar, Tanrı'nın size vermeyi unuttuğu kardeşlerdir." (L/N: Şey dermişim bunu söylemek istediğin arkadaşını yoruma etiketle mksifjejdiwidiwkfje)
Bu sözü bir tek Jongin için kabul edebilirim fakat Baekhyun ve Luhan için asla ama asla kabul etmem.
Bana bu iki salağı kardeş olarak vermeyen Tanrı'ya nasıl teşekkür etsem az derdim de arkadaş olarak verdi, kendimi kurtaramıyorum.
Ya bakmayın bu kadar hayıflandığıma aslında ikisini de canımdan çok seviyorum.
Ama aynı zamanda da öldürsem kaç yıl yerim diye hesaplıyorum.
Yahu hayırdır sen yine niye bu kadar dellendin, naptı o iki şerefsiz sana diye soranınız var mı? Gerçi bu beni çok alakadar etmiyor, tabii ki sorsanız da sormasanız da anlatacağım, şey çünkü niye anlatmayayım ki?
İşten gelmişim, üstümü değişmişim -değişmişim dediğime de bakmayın boxerımın üstüne Jongin'in tişörtlerinden birini giymiştim, malum onun beline gelen şey benim baldırlarıma kadar geldiği için- saçlarımı dağıtmışım, Jongin'in kucağına yatıp film izliyorum.
Birden kapı açılıyor, bilin bakalım kimler geliyor?
3B ve 3L!
ByunBokBaek ve LüzumsuzLuLu kapıdan içeri girdiği gibi Jongin'i evden def etmişti- benim büzüşük dudaklı ayıcığım sanırım ChanHun'un yanına gitmişti-
"Ne bok yemeye bu saatte geldiniz, ben insan değil miyim?"
Luhan dolaptan aldığı biraları üstümüze fırlattı ve cevapladı.
"Hayır."
"Sağ ol be."
"Eyvallah kardeşim."
Elimdeki birayı koltuğun yanındaki sehpanın üstüne koydum ve yatmaya devam ettim.
"Sen niye içmiyorsun bal çöreği bey?"
"Şu sıralar bira ishal yapıyor, boktan bir gün daha çekebilecek durumda değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfic-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...