En baştan uyarımı yapayım, yazdıklarım bana göre smutsal şeyler değil, ama ola ki "La Liliş bundan sonrasında zaten çocuk oluyor aq" diye düşünecek olan varsa ki bence ve bizce(Kyungsoo ve Jongince) olmasın; bölüm içinde bunu düşünmenizi sağlayacak şeyler ola da bilir, olmaya da bilir. Bu açıklamadan sonra artık nasıl okursunuz ya da okur musunuz orasını da bilemedim ama uzun süre burada olmayınca bari böyle bir comeback yapayım dedim, o yüzden şöyle yapalım minicik, küçücük bir (m) koyuyorum buraya. Bölüme geçelim
°•▪•°
Zırrr... Zırrr...
Gözümü açmadan elimle komidinin üstündeki telefonu aramaya başladım. Bu arada çalar saat ve gece lambasını da yere düşürmüştüm. Arayanın kim olduğuna bakmadan telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
"Sabahın sikinde bok var da arıyorsun."
"Ballı çöreğim sana da günaydın. O güzel, koca kıçını kaldırma vaktin geldi."
"Baekhyun siktirip gitmen için 3 saniyen var kanka. 3,2-"
"Kapatırsan kafanı duvara sürterek kıvılcım çıkartırım lan senin. Siktir kalk dışarı çıkacağız."
"Çıkmıyorum dışarı falan. Siktir git Luhan'ı çağır."
Telefonu suratına kapattım. 5 dakika sonra tekrar çaldı açmadım, tekrar çaldı açmadım. Tekrar çaldı...
"Bi' uyutmadın bok yiyenin oğlu. Siktir git yaa..."
"Sana da günaydın Kyungiee~ kalk artık, gün aydı kuşlar uçuyor falan..."
Derin bir nefes alıp burun(olmayan) kemerimi sıktım.
"Luhen bak oğlum az kaldı Sehun, Chanyeol falan dinlemem hull_hd_1080p girerim size. Kapat telefonu siktirtme kuşları bana."
"Tamam kanka aramadım say, e he tatlı rüyalar."
'OH BEEEE'
Tam tekrar uykuya daldım, yine telefon çaldı. Sessize almayı unutan kafama sokayım.
"NE VAR LAN SU AYGIRI GÖTÜ AĞIZLI GAVAT, NE BOK YEMEYE 700 KERE ARIYORSUN?"
Telefondan uzun bir süre ses gelmedi.
"Sana da günaydın oğlum."
Yataktan bir fırlamışım sanki annem karşıdaymış gibi...
"Hassiktir, anne!"
"Soo, güzel oğlum sabahki küfür kotanı doldurmadın mı daha annem?"
Derin bir nefes aldım ve sol elimle burun kemiğimi sıktım.
"Anne çok özür dilerim, onların hiçbiri sana değildi."
"Biliyorum oğlum.
Kafam karışmıştı, nereden bilebilirdi ki? Gerçi bir insan neden annesine böylesine küfür ederdi ki? Uzun süre sessiz kalmış olmalıyım ki...
"Ne çok düşündün bee oğlum. Baekhyun aradı beni, 'Kim anne Kyungsoo davarını uyandırır mısın?' dedi.
Hay bin uçan puppycik, ulaşamadı ya emeline, arzusuna, pezevenk herif her türlü yolu deniyor. Derin bir nefes aldım.
"Niye uyanacakmış onu da söyledi mi salak herif?"
Hattın ucundan annemin sesi yükseldi ve azarlamaya başladı.
"ANNEM, DOĞRU KONUŞ ARKADAŞLARIN HAKKINDA, SALAK FALAN AYIP."
Ulan telefondaki annem olmasa şöyle ağzım yırtılana kadar kahkaha atardım ha. Telefonu açtığımda küfürlerden methiyeler düzdüm, gıkı çıkmadı, salak dedim diye kızıyor, gerçekten dünyanın en ilginç annesisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends+1
Fanfic-BU HİKAYE ALGILARINIZLA OYNAYABİLİR!- "25 yaşına geldim, benimle yaşıt olmasına rağmen boyu uzun, aklı kısa, çocuk ruhlu biricik "arkadaşıma" çocuk bakıcılığı yapıyorum. Peki bundan şikayetçi miyim? Yio, ben işimi seviyorum ve size bir sır vereyim...