Movie night you guys! So, malam ni tv5 menayangkan filem horror 'jangan pandang belakang'.
Hurmmm ... Macam best citer nya. Tapi tak best satu je, aq sorang2 weyh kat rumah ni.
T_T
Dah ajak dah ... Tapi semua dok pakat busy katanya. Well, nothing could ruin my night.
Starting movie: Diharapkan agar semua penonton dapat bertenang. Akan ditayangkan movie yang berdasarkan kisah sebenar dan mempunyai banyak adegan2 seram dan ngeri. Satu pesan kami sepanjang movie ni adalah, 'JANGAN PANDANG BELAKANG'.
Wow, great starter for movie melayu canni. Biasanya just tulis tiada kaitan antara yang hidup dan mati bagai yadaa2 tu je.
Start kisah kat sebuah rumah. Rumah tersebut besar sangat. Seorang janda duk sorang2 dalam rumah tu. Satu hari dia mati kena bunuh kerat 24.
Well, tu sinopsis over pendek dimana aq skip all explicit details yang penuh ngan darah.
But something is wrong. Nape takde hantu?
Eh jap. Skrin tv start tayang gambar sebuah rumah. Hurmm macam rumah aku.
Then start video tape kinda scene dimana dia masuk rumah dan duk atas siling rumah tu. Dan diteruskan dia turun tangga. Dan rakam belakang pompuan yang tengah tengok movie sorang2.
Dan dia stay situ.
Bulu roma aku semua terus naik.
Aku kaku. Video kat tv still tengah rakam aku.
Aku capai remote pelan2. Aku tekan off button tapi tak function.
Air mata aku terus membasahi pipi aku.
Pelan2 aku pusing kepala ke belakang.
Dan omg .. Oh ... Fuhhh ... Takde orang pon ... Hahaha ... Bangang lah aku ni. Ni movie je .. Haishhh..
Aku pusing depan balik.
Hidung aku tersentuh dengan hidung dia. Dia senyum menayangkan gigi2 nya yang tajam.
Aku terpaku. Suara aku tak dapat keluar.
Dalam tangan dia ada satu kamera dan sebelah lagi parang.
Dia terus ayun parang tu. Sambil dia rekod adegan dia memotong badan janda tu sebanyak 24 kerat.