1- KARANLIĞIN ÖTESİNDE

1.8K 27 5
                                    

''Acılarla büyür, küçücük yürekler...''

Hayatını 'gelecek mutlu günlere', dostlarına adamış; güzel ve temiz ruhlu bir kızın hikayesi.

Sen, hayallere inanır mısın? Hayallerle yaşayan bir kız' Yağmur. Belki de yalnızca orada her şey yolundadır. Belki de 16 yıldır bulamadığı mutluluğunu hayallerleriyle arıyordur. Belki de üzüntüsünü hayallerle gizliyordur. 'Karanlık hayatının hayalleri.' Ve inanıyor ki; 'KARANLIĞIN ÖTESİNDE' de bir hayat vardır. Karanlığın hikayesi, karanlığın ötesinde bir hikaye.

Yine sabaha küfür ederek uyandım. Bu neydi ya? Yetimhanede her gün sabahın kör vaktinde kalkmak zorunda mıydık? Haftasonumuzu bile mahfediyorlar.

''Hof, siktir.''

Hemen hazırlandım. Elime geçenleri üzerime geçirdim. Bugün de koruyucu aile gelecekmiş, bizi seçecekler falan. Annem trafik kazasında ölmüştü, üzerinden 8 yıl geçti. Babam da başka bir kadınla birlikte oldu ve beni bırakıp gitti. Hep yalnızdım yani. Çabucak hazırlanıp koruyucu aileyi beklemeye koyulduk. Kurbanlık koyun seçer gibi seçeceklerdi yine bizi.

Neredeyse yarım saat sonra bir araba göründü. 'Oha lan bu ne' diye bi anii girişte bulundum. Kızlar gülmeye başladı. Koruyucu ailenin seçtiği kişinin ismini açıklıyorlar falan filan. Yine oturdum bir yere, saçma geliyordu bana bunlar.

'' Yağmur Direnç.''

Bi anlık şokun etkisinden sonra kendime geldim. Kaç yıl sonra ben gidiyordum bu iğrenç yerden. Hemen müdürün yanına doğru ilerledim.

''Valizlerini topla Yağmur'cuğum, özleyeceğiz seni.'' diye saçma salak bir girişte bulundu yetimhane müdürü. Oha 'Yağmur'cuğum' mu? Lan ne ara unuttun beni,bizi karanlık gecelerde dövdüğün, yemek vermediğin günleri? Müdüre tiskinerek bir bakış attım ve odaya çıkıp valizleri toplamaya koyuldum. Valizin en üstüne de annemin ve babamın fotoğrafını koydum. 'İlk defa aile sevgisi göreceksin Yağmur, hadi hayırlısı' dedim kendi kendime ve koruyucu aile ile birlikte yola koyulduk.

Oradaki kızlara falan üzülüyordum tabii, ama oradan kurtulduğuma da ne kadar sevindiğimi anlatamam.

''Yağmur'cuğum, uyan geldik'' dedi arabadaki kadın. Daha tanışma fırsatı bulamamıştık. Sağıma döndüm, ''oha!yuh! saray yavrusu'' diye bağırdım birden. Annem ve babam olan kişiler de gülmeye başladılar. Mutlu aile tablosu sanki (!) Hemen aşağı indik. Eve, benim tabirimle saray yavrusuna girdik. O sırada olan oldu. Karşımdakii..

KARANLIĞIN ÖTESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin