*18*

1K 55 0
                                    

O měsíc později...

Dnes mají kluci narozeniny. Marcus přijde na oběd takže udělám velikou hostinu. Udělám všechno co mají rádi. Přijedou i jejich rodiče a Emma. No velký rodinný oběd. Marcus přijde už hned po snídani takže mu aspoň nebudu muset přát před všemi. Martinus ještě spí a tak jsem se rozhodla že mu udělám snídani do postele. Udělala jsem mu jeho oblíbené palačinky a oblíbený čaj. Na tác jsem ještě přidala dárek co pro něj mám.

,,Dobré ráno'' políbila jsem Martinuse.
,,Dobré'' usmál se na mě.
,,Všechno nejlepší'' řekla jsem a podala jsem mu tác.
,,Děkuju'' řekl a natáhl se ke mě pro pusu. Martinus naléhal abych si dala s ním a nakonec to dopadlo tak že jsem musela převlíkat peřiny, protože palačinky byli všude.
,,Někdo zvoní'' řekl Martinus po tom co se domem rozezněl zvonek.
,,To bude Marcus běž mu otevřít.'' Martinus šel otevřít a já jsem všechno v klidu převlékla.
,,Ahoj Marcusi'' objala jsem Marcuse když jsem přišla je dveřím.
,,Ahoj'' usmál se na mě.
,,Všechno nejlepší'' popřála jsem mu hned u dveří.
,,Děkuju'' usmál se a ještě jednou mě objal. Pak si předali dárky i kluci. Nechala jsem je o samotě a šla jsem dělat oběd. Měla jsem toho na práci hodně. Vařit pro šest lidí. No to nějak zvládnu.
,,Pomůžeme ti'' objevili se za mnou kluci.
,,Ne to je dobrý zvládám to vy si běžte tenhle den užít a ne aby jste tady strávili celý den u plotny''
,,Ale mi ti chcem pomoc''
,,Ale já nechci ať už jste pryč z kuchyně.'' Po dlouhém vyhánění z kuchyně se mi to konečně povedlo je vyhnat a mohla jsem se konečně dát do práce. Asi po hodině a půl jsem měla všechno hotové. Ještě že zákusky jsem si udělala včera. Prostřela jsme stůl a zrovna se ozval domem zvonek. Kluci šli otevřít a já jsem rychle douklidila v kuchyni. Z chodby se ozývalo gratulování a takový ty řeči. První vešla Emma. Hned mě šla obejmout.
,,Ahoj Natty'' pozdravili mě jejich rodiče.
,,Dobrý den'' pozdravila jsem je a podala jsem si s nimi ruku. Všichni si sedli ke stolu a začali jíst.
,,Bylo to výborné'' řekli všichni když dojedli.
,,Děkuju jsem ráda že vám chutnalo'' usmála jsme se. Velmi mě to potěšilo.

Všichni se odebrali do obýváku a povídali si. Uvařila jsme všem kafe a šla jsem za nimi. Zrovna si povídali o tom i když byli kluci malý. Byla to sranda to poslouchat co všechno se jim povedlo udělat. Musela jsem se tomu smát. Pak přišlo na řadu i nějaké to album. Některé fotky byli opravdu srandovní. Asi po dvouch hodinách přehrabováníse v minulosti rodiče i s Emmou odjeli. Marcus tu ještě zůstal.

,,Co kdybychom si zašli na večeři do nějaké restaurace'' navrhl Marcus.
,,To je dobrej nápad'' řekl Martinus a já nic nenamítala. Převlékla jsem se mohli jsme jít. To co vybrali se mi ale vůbec nelíbilo. Byla to snad nejdražší restaurace v celém Oslu. Chtěla jsem něco namítnout ale kluci mě hned zastavili že to platí oni. Radši jsem už nic neříkala a objednala jsem si.

Pořád jsme se smáli asi tím že kluci už měli něco v sobě a tím že pořád říkali něco směšného. Všichni se na nás pořád otáčeli jak na blbce. No museli jsme vypadat vážně soupeřově. Asi po třech hodinách strapněných v restauraci jsme se vydali domů. Marcus odešel k sobě a mi s Martinusem jsme se plahočili ruku v ruce k němu domů. Martinus se vysprchoval a já taky. Jelikož mě Martinus už asi před týdnem zatáhl k němu do pokoje a řekl mi že od tý doby spím tam tak jsme zamířila do jeho pokoje. Martinus ležel na posteli ale když mě uviděl stáhl mě za ruku tak že jsem spadla na něho. Začali jsme se smát. Převalil mě tak že ležel nademnou. Začal mě líbat na krku.
,,Chci tě'' zašeptal mi do ucha. Bála jsem se po tom co se stalo před pár lety ale i tak jsem kývla. Martinus zřejmě věděl že se bojím.
,,Neboj budu opatrný'' usmál se na mě. Jen jsem kývla. Martinus ze mě pomalu sundával oblečení a tak abych nebyla po zadu jsem udělala to samý. Za chvíli jsme tam leželi úplně nahý.
,,Mužů'' zeptal se ustaraný Martinus. Jen jsem kývla a usmála se na mě. Martinus se usmál a vniknul do mě. Vzdechla jsme mu do ucha. Martinus se jen usmál a začal zrychlovat. Bolelo to ale úplně jinak než když vás někdo znásilňuje. Tohle bylo plné vášně kdežto u tamtoho to slovo neexistuje je to jenom proto aby si ten druhý udělal dobře.

Když Martinus skončil lehl si vedle mě. Převalila jsme se na něj a dala jsem mu velkou pusu a vzniklo z toho vášnivé líbání.
Martinus si přehodil ruku přes moje rameno a usnuli jsme se.

______________________________________
Snad se líbí❤❤
Chtěli by jste abych začala psát Fakty o M&M. ❤

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat