*9*

1.1K 55 0
                                    

Zítra jsou Vánoce. Už se strašně těším. Zítra Martinus jede k rodině. Bude tam Marcus i Emma. Řekl mi že bude moc rád když pojedu taky. Nejdříve mi to přišlo nevhodné ale po dlouhém přemlouvání jsme nakonec kývla. Napadlo mě že když už tam pojedu tak bych mohla koupit i něco pro jeho rodiče abych tam nejela s prázdnou. Řekla jsme Martinusovi že půjdu do obchodu. Chtěl jít semnou ale já mu řekla že to sama určitě zvládnu. Oblékla jsem se a šla jsem. Napadlo mě že Martinusově mamce bych koupila kuchařku, protože prý ráda vaří a péče a jeho taťkovi zatím ještě nevím. Zašla jsme nejdříve do knihkupectví abych koupila tu kuchařku. Měli veliký výběr a tak jsem koupila tu kde bylo snad úplně všechno. Zaplatila jsem a šla jsem do dalších obchodů. Cestou jsem narazila na krásné šaty. Strašně se mi líbili a tak jsem si je šla vyzkoušet. Když jsem se podívala do zrcadla sama jsem se nepoznala. Ohromně mi slyšeli a tak jsem si je koupila. Byli trošku dražší ale já je tam nemohla nechat. Šla jsme do dalších obchodů a hledala jsem nějaké dárky. Nakonec jsem kcoupila dárek pro všechny co jsem chtěla. Cestou jsem se ještě stavila v mekáči a koupila jsem nám něco k večeři. Když jsem přišla domů tak Martinus spal  na gauči. Opatrně jsem odnesla věci do pokoje. Neměla jsem co dělat a tak jsem všechno zabalila do balícího papíru. Když jsem měla všechno zabalené tak jsem potichu šla do kuchyně. Uvařila jsme si čaj a sedla jsem si s tím  do kuchyňe. Martinus se za chvíli vzbudil. Rozespale šel do kuchyně a nalil si čaj.
,,Už ses vrátila nevšiml jsem si tě'' usmál se na mě. Jen jsem se usmála a nandala jsem mu večeři.
,,Tešíš se na zítra''
,,Jo těším jen nevím jesli není divný když pojedu s tebou''
,,Proč by bylo''
,,No jedeš na Vánoce ke svým rodičům a přivezeš si tam sebou slušku''
,,Ale není to divný a ty nejsi žádná služka'' usmál se na mě. Ta to slova mě zahřála u srdce. Nejsem pro něj jen služka. Jen jsem se usmála a jedla jsem dál. Uklidila jsem v kuchyni a chtěla jsme jít do pokoje ale Martinus mě vzal za ruku a stáhl mě dolů tak že jsem seděla na jeho klíně. Nejednou se naše oči střetly. Koukali jsme se na sebe dost dlouho ale potom jsem sklopila pohled. Martinus zesmutněl. Nechápala jsem to. Rychle jsem z něj slezla a zamířila jsme do pokoje. Vzala jsem si pyžamo a šla jsem se vysprchovat. Zalezla jsme si rovnou do postele ale nemohla jsem usnout. Pořád jsem přemýšlela nad tím co se stalo.

Pohled Martinuse...
Natty chtěla jít do pokoje ale vzal jsem jí za ruku a stáhl jsem si jí na klín. V tom se naše oči střetly. Nikdy jsem si nevšiml těch jejích jiskřiček. Měla krásné azurové oči. Úplně jsem se v nich ztrácel. Po chvíli ale sklopila zrak a rychle se zvedla a odešla. Ještě dlouho jsem vyděl ty krásné oči před sebou. Pak jsem se konečně vzpamatoval. Chvíli jsem tam jen tak seděl a pak jsem si pustil nějaký vánoční film. Vůbec jsem ho nevnímal a pořád jsem myslel na tu chvíli kdy se naše oči střetly. Když film skončil šel jsem se rovnou vysprchovat a pak jsem šel rovnou spát a nebo aspoň jsem se o to pokusil. Usnul jsem asi až po dvouch hodinách převalování.

______________________________________
Chtěli by jste abych napsala Fakty o M&M....

Ahoj kdo jede na koncert M&M nebo kdo by tam chtěl jet tak určitě napište❤❤.

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat