*32*

795 39 21
                                    

,,Dobré ráno lásko'' zašeptal jsem Natty do ucha. Jen se převalila na druhou stranu a spala dál. Jen jsme se usmál a opatrně jsem se vyhrabal z postele. Chystám dnes pro Natt totiž překvapení. ,,Tak čím začnu no asi snídaně do postele'' řekl jsem si sám pro sebe. Vytáhl jsme si pánvičku a mísu a začal jsem dělat těsto na palačinky. Když jsme měl vše hotový a nazdobený udělal jsme ještě výborné malinové smuttie, které má Natty tak hrozně ráda. Všechno jsme dal na tác a šel jsem s tím do pokoje. Otevřel jsme dveře a uviděl jsme Natt jak něco ťuká do mobilu.
,,Dobré ráno'' řekl jsme jí dnes už po druhé.
,,Dobré ráno, co to neseš'' usmála se na mě.
,,Snídani do postele pro tebe'' usmál jsem se na ní a věnoval jsem jí polibek.
,,Pro mě děkuju'' usmála se na mě a dala se do jídla.
,,Mm je to výborné'' usmála se na mě.
,,No taky jsme to dělal já'' ušklíbl jsem se.
,,No tak to bude určitě tím'' protočila očima. Nechal jsem Natty aby se v klidu nasnídala.  Odnesl jsem tác do kuchyně a čekal jsem na Natty.

Pohled Natty...
Martinus je dneska na mě nějaký hodný. Jako ne že by jindy nebyl ale dnes se chová nějak divně. Snídaně byla výborná. Když Martinus odešel, vykopala jsme se konečně z postele a převlékla jsem se. Šla jsem za Martinusem do kuchyně. Martinus stál u plotny a něco kuchtil. Ze zadu jsme ho objala a dívala jsme se co to tam vyrábí za ,,jídlo''.
,,Co to bude až to bude'' zeptala jsme se ho.
,,Nech se překvapit'' řekl a dál tam něco míchal vařečkou. Jen jsem zakroutila hlavou a šla jsme si sednout na gauč a něco si pustit na televizi.
,,Co by jsi řekla tomu kdybychom šli dneska na fotbal'' zeptal se mě po chvíli Martinus.
,,No můžeme'' řekla jsem. Fotbal mám docela ráda a hlavně se na něj koukat s Martinusem skoro pořád.
,,Dobře zápas začíná ve čtyři'' mrkl na mě.
,,Dobře'' usmála jsem se a dál jsem vnímala pořád, který zrovna dávali v televizi. Když Martinus dokuchtil to svoje veledílo konečně mě pustil do kuchyně. Sedla jsem si ke stolu a nechala jsem aby mi Martinus nandal. Vypadalo to dobře a ještě líp to chutnalo.
,,Teda na to že nejsi žádný expert v kuchyni tak je to výborný'' polichotila jsem mu.
,,Děkuju'' ušklebil se na mě a dál se věnoval svému jídlu. Když jsme dojedli tak jsem všechno sklidila ze stolu a uklidila v kuchyni.

,,Lásko jdeme na ten fotbal'' křičel na mě ze zdola Martinus.
,,Jo počkej chvíli'' zakřičela jsem nazpátek a dál jsem se věnovala svému šatníku. Nakonec jsem si vybrala to co jsem usoudila že se na fotbal hodí.

 Rychle jsme si udělala něco na hlavě a trochu se namalovala a byla jsme připravená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsme si udělala něco na hlavě a trochu se namalovala a byla jsme připravená. Do tašky jsem si naházela pár důležitých věcí a mohli jsme vyrazit. Stadion není daleko jen asi dvacet minut od domu takže jsme šli pěšky. Když jsme tam přišli našli jsme svoje místa a čekali jsme než začne zápas. První poločas byl za námi a následovala přestávka. V tom se z repráků ozval hlas pána, který něco říkal. Moc jsem mu nerozuměla ale pak jsem viděla jak na nás míří kamera. Podívala jsem se na Martinuse a uviděla jsme ho jak předemnou klečí.

,,Natty už dlouho ti chci říct jak tě strašně miluju. Moje láska k tobě se nedá vyjádřit slovy. Je mi s tebou úžasně chtěl bych s tebou strávit zbytek života a proto se tě ptám VEZMEŠ SI MĚ?''
Až když řekl poslední větu tak jsem si uvědomila co vlastně říká. Bylo to krásný. Dohnalo mě to až k slzám.
,,Ano, ano vezmu si tě'' skočila jsem mu kolem krku. Martinus mě pevně objal pak mě odtáhnou a nasadil mi krásný prstýnek. Stadiónem se rozezněl hlasité tleskání. Až teď jsem si uvědomila, že nás vidělo dvatisíce lidí ale bylo mi to jedno. Bylo to totiž strašně krásný. Ještě jednou jsme objala Martinuse. Martinus si mě přitáhl blíž a políbil mě. Byl to krásný procítěný polibek plný lásky. S Martinusem mi je tak jako mi ještě nikdy s nikým jiným nebylo. Miluji ho z celého srdce.

______________________________________
Já si myslím že jste na tohle všichni čekali😊. Tak snad se líbí..😊

Byla bych ráda kdyby jste mi napsali do komentářů jestli by jste chtěli další příběh😊 děkuju😊 budu moc ráda😊

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat