,,Lásko musíš fotit každou blbost'' přešlapoval u mě Martinus.
,,Chci mít vzpomínku'' usmála jsem se na něj a vyfotila jsem další fotku. Martinus jen protočil očima.
,,No tak můžeme jít'' řekla jsem Martinusovi když jsem byla spokojena se svýma fotkama. Ruku v ruce jsme se vydali dál po náměstí Říma. Navštívili jsme spoustu krásných míst a památek. Když jsme se vrátili na hotel šli jsme na oběd.
,,Dnes jedeme k moři se koupat'' obeznámil mě Martinus.
,,Jupí'' vystřelila jsme z pokoje do koupelny pro plavky. Nasedli jsme na autobus a jeli jsme k moři. Sedla jsme si na pláž a sundala jsem si tílko a kraťasy. Aniž bych to čekala tak mě Martinus vzal do náručí a šel se mnou k moři. Mrskala jsem sebou ale ne a ne mě pustit.
,,Martinusi ne'' zakřičela jsem když už byl skoro do půl těla ve vodě. Najednou se zastavil a pustil mě do vody. Potopila jsme se a viděla jsem jen jak se Martinus směje. Když jsem se vynořila na nic jsem nečekala a stáhla ho do vody. Martinus to nečekal a tak byl trochu překvapený, když se ocitl pod vodou. Vynořil se z vody a dal mi pusu. Blbli jsme jak malý děti. Všichni se na nás otáčeli ale nám to v tu chvíli bylo úplně jedno. Celý den jsme strávili na pláži. K večeru jsme se vydali autobusem zpátky na hotel. Na hotelu jsme jen lehli na postel a do minuty jsme usnuli.,,Lásko musíme vstávat ať neprošvihnem letadlo'' budil mě už asi deset minut Martinus.
,,Ale já tu chci zůstat'' zamrmlala jsem a převalila jsem se na druhý bok. Když to Martinus nevydržel vzal mě do náruče a nesl mě do koupelny. Když jsem si uvědomila co dělá bylo už pozdě, protože mě kropil studenou vodou. Rychle jsem vyběhla z koupelny a šla jsme se převléknout a vyfénovat si vlasy.Nastoupili jsme do letadla směr Oslo. Když jsme přiletěli domů byl to zase jako před tím. Krásné líbánky utekly jako voda a teď je tu zpět realita. Práce a spoustu povinností.
______________________________________
Omlouvám se, že dlouho nevyšla kapitola. A omlouvám se, že kapitola nestojí za nic ale dneska mi to vůbec nemyslelo ale chtěla jsem konečně vydat kapitolu takže se omlouvám.A jak dopadlo vysvědčení❤?
ČTEŠ
Make you believe in love [M&M]✔
FanficNIC...TICHO...STRACH Tato slova popisují můj život. V životě znám jenom smutek. Myslela jsme si že mě už nic horšího nemůže potkat ale to jsem se velmi spletla. Myslela jsme si že jednou budu žít vlastní život ale asi ne. Bůh mi prostě nepřeje. Lidé...