*24*

894 37 6
                                    

Pohled Martinuse...

Probudil mě zpěv ptáků. Ať jsem se snažil sebe víc tak jsem prostě neusnul. Díval jsem se na Natty jak krásně spí. Byla strašně roztomilá. Napadlo mě že bych nám mohl přinést snídani. Potichu jsem se zvednul z postele a šel jsme do jídelny. Nabral jsem nám něco k jídlu a šel jsme zpátky do pokoje. Natty už byla zřejmě vzhůru, protože bylo ustláno a z koupelny se ozývala sprcha. Položil jsem snídaní na stůl a čekal jsme na Natty.
,,Dobré ráno'' zakryla mi oči.
,,Dobré'' usmál jsem se na ní a věnoval jsem jí polibek.
,,Jé ty jsi hodný'' zbystřila snídaní na stole.
,,Já vím'' usmál jsem se. Jen protočila očima a pustila se do jídla.
,,V kolik přiletí Marcus'' zeptala se.
,,V jednu by tu měl být.''
Abych vám to ujasnil tak jsme tady na dovolené ale zároveň tu budeme zítra natáčet videoklip k naší nové písničce. Dnes za námi přiletí Marcus a půjdeme hned natáčet a pak ještě něco dotočíme zítra a pak už letíme domů takže to budeme muset stihnout.

Pohled Marcuse...
Právě sedím v letadle směrem LA. Martinus a Natty tam leželi už včera. Mají to jako menší dovolenou. No ne dlouho. Tak snad to natočíme rychle abych mohl co nejrychleji odletět abych těm dvoum nepřekážel.

Měl jsem štěstí že mě v letadle nechytla nějaká banda fanynek a že jsem v pohodě dojel až na hotel.
,,34 35 36 a 37'' počítal jsme si pro sebe. Martinus s Natty by měli mýt pokoj 36 tak aspoň jsme vedle. Šel jsem nejdřív k sobě a vybalil jsem si věci.
Zaťukal jsem na dveře a čekal jsem až mi jeden z nich otevře.
,,Ahoj Marcusi už jsi tu'' objala mě Natty.
,,Ahoj'' usmál jsme se na ní.
,,Pojď dál'' řekla mi. Jen jsem přikývnul a šel jsem. Pozdravil jsem se s Martinusem a začali jsme probírat jak všechno budeme natáčet a takový ty věci kolem. Asi po hodině jsme se konečně zvedli a šli jsme na místo, kde se všechno uskuteční. Připravili jsme se a začalo se natáčet. Když jsme dotočili tak jsme všichni společně šli na večeři. Vybrali jsme první restauraci, kterou jsme našli a objednali si.
,,Tak jak se ti to zatím líbí'' zeptal jsme se Natty.
,,Jo vypadá to dobře'' usmála se na mě.
,,Zítra to dotočíme a bude hotovo'' přidal se Martinus. Jen jsem kývnul. Dojedli jsme, zaplatili jsme a šli jsme zpátky k hotelu. Cestou jsme se kouchali krásou LA a povídali si.
,,Tak zítra ráno Dobrou noc'' rozloučil jsem se s těma dvěma.
,,Dobrou'' řekli jednohlasně a zmizeli ve svém pokoji. Hned co jsem přišel na svůj pokoj tak jsem zamířil do koupelny. Sprcha mi opravdu chyběla a to nemyslím tím že jsem se třeba týden nemyl to ne ale prostě jsem se těšil až se konečně vysprchuju. Lehl jsem si k televizi a zapnul jsem nějaký film. Pořád jsem přemýšlel o těch dvouch. Strašně jim to přeju jsou spolu tak šťastný a sluší jim to spolu. Kéž bych taky někoho měl. Už pěkně dlouho jsem neměl holku. Vlastně poslední byla Amanda ale o té se mi moc mluvit nechce byl jsem z toho hodně špatný. Doufám že si najdu někoho jako Martinus. Strašně mu závidím. No to je jedno. Zkoušel jsem se soustředit na film ale moc to nešlo. Nakonec jsem uprostřed přemýšlela usnul. Stačilo pár chvil a vznášel jsem se na oblaku snů.

______________________________________
Omlouvám se že zase dlouho nebyla kapitola ale nebyl čas. Teď asi moc nebude ale pokusím se vydat na Vánoce a pak přes svátky uvidím jak to bude❤.
Tak snad se vám kapitola líbí❤?

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat