Konečně je tu konec týdne. Dneska se konečně zase uvidím s Brandonem. Zároveň je mi, ale smutno, že pozítří odlétáme. No ale musím si to užít.
Vůbec jsem nemohla dospat, jak jsem se těšila, ale bohužel jsme se měli sejít až v jednu odpoledne, takže jsem to hold musela vydržet. Před snídaní jsem si dala menší sprchu a a oblékla jsem si šortky a pruhované tílko. Na snídaní jsme se s Marcusem opět nebavili. Docela mě to mrzí. Nikdy jsme se nepohádali, ale asi už bylo na čase. Po snídani šli všichni někam ven, ale mě se moc nechtělo, tak jsem zůstala na pokoji a připravovala jsem se na odpoledne. Nemohla jsem se dočkat. Když padlo dvanáct hodin šla jsem se připravovat. Navlnila jsem si vlasy, namalovala jsem se a oblékla jsem si lehké letní šaty. Do kabelky jsem si hodila mobil, klíče a dalších asi triliardu věci a šla jsem směrem k parku. Když jsem se blížila k parku už jsem viděla kluka opřeného o strom. Když mě zbystřil, tak šel ke mě. Objal mě a vlepil mi polibek. No nebyl to jen tak ledajaký polibek, ale velmi dravý. Lidé na nás koukali divně a tak jsme se radši od sebe odtrhli. Chytl mě za ruku a vedl mě někam pryč. Šli jsme někam na samotu. Před námi jsem uviděla piknikový koš a rozprostřenou deku.
,,To jsi přichystal ty'' zeptala jsme se ho.
,,Ano, pro tebe'' usmál se na mě a přilepil mi na rty ty své. Sedli jsme si na deku a povídali jsme si. Když jsme snědli všechno jídlo zbalili jsme deku a šli jsme pryč. Brandon mě chytil za ruku a znovu mě někam táhl. Bylo už skoro osm večer. Zatáhl mě do nějakého domu.
,,Kde to jsme'' zeptala jsem se a rozhlížela jsem se kolem.
,,U mě doma'' ušklíbl se.
,,A co tu děláme'' řekla jsem a přiblížila jsem se k němu. Pokrčil ramenama a vtáhl si mě do objetí.
,,Už je docela pozdě, nechceš napsat rodičům jestli by jsi tu nemohla přespat'' uculil se na mě.
,,Dobře asi máš pravdu'' řekla jsem a vyťukala jsem do telefonu mamky číslo a čekala jsem až mi to zvedne.,,Mamka byla sice trochu naštvaná, ale nakonec nic neřekla'' oznámila jsem Brandonovi a položila jsem telefon.
,,Dobře jestli se chceš vysprchovat, tak koupelna je támhle'' ukázal na dveře na konci chodby.
,,Moc ráda, ale nemám nic na převlečení'' řekla jsem.
,,To nevadí, půjčím ti nějaké tričko'' řekl a začal se přehrabovat ve skříni.
,,Na tady máš'' podal mi nějaké šedivé tričko.
,,Děkuju'' řekla jsem a odešla jsem do koupelny. Radši jsem se zamkla. Svlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla jsem si do sprchy. Osprchovala jsem se rychle. Oblékla jsem si tričko a šla jsem zpět do pokoje. Brandon ležel na posteli a něco ťukal do mobilu. Když si mě všimnul rychle telefon schoval.
,,Sluší ti to'' ušklebil se.
,,Díky'' řekla jsem a lehla jsem si vedle něho.
,,Co si pustíme za film?'' Zeptal se mě.
,,Nevím něco vyber'' usmála jsem se na něj.
,,Dobře'' řekl a začal něco hledat. Pustil film a ruku si přehodil přes mě.
,,To je horor'' hodila jsem na něj vražedný pohled, když jsem poprvé zakřičela.
,,Jo je'' začal je smát. ,,Snad se nebojíš'' prohodil.
,,Né vůbec'' řekla jsme ironicky.
,,Neboj jsem tu s tebou'' řekl a přitáhl si mě ještě blíž do objetí. Zabořila jsem hlavu do jeho hruti a nechtěla jsem se na obrazovku vůbec podívat, ale pořád šel zvuk, takže to, co jsem neviděla, tak jsem slyšela a mohla jsem si to živě představit. Byla jsem strašně ráda, když film konečně skončil. Brandon zacvakl notebook a položil ho na stůl.
,,A co teď'' zeptala jsem se ho.
,,Já bych věděl'' ušklebil se a přisunul se blíž.
,,Vážně'' usmála jsem se na něj.
,,Jo'' řekl a přilepil se mi na rty. Z malého polibku se stal velký a dravý. Začal mi rukou jezdit po zádech. Po chvíli moje tričko leželo na zemi někde v rohu. Nechtěla jsem zůstat po zadu, a tak jsem udělala to samé. Celou si mě oskenoval a vniknul do mě. Zavzdychala jsem mu do ucha. Na rtech se mu objevil úšklebek a zrychlil. Kdyż dokonal svou práci, vyčerpáním se vedle mě svalil a rychle oddechoval.
,,Miluji tě'' řekla jsem a přitulila jsem se k němu.
,,Já tebe taky'' usmál se na mě.______________________________________
Tak zlatíčka další kapitola je tu❤. Vím, že je to blbost ale doufám, že se vám aspoň trochu líbí❤.
ČTEŠ
Make you believe in love [M&M]✔
أدب الهواةNIC...TICHO...STRACH Tato slova popisují můj život. V životě znám jenom smutek. Myslela jsme si že mě už nic horšího nemůže potkat ale to jsem se velmi spletla. Myslela jsme si že jednou budu žít vlastní život ale asi ne. Bůh mi prostě nepřeje. Lidé...