*54*

426 29 2
                                    

Když jsem přišla na hotel, plácla jsem sebou na postel. Co se to stalo, co se to se mnou jenom stalo. Honilo se mi v hlavě. Proč jsi to udělala, proč jsi utekla, vždyť to bylo hezký, počkat co? O čem to přemýšlím. To nemůže být pravda, nemůže se mi přeci líbit, vždyť na mě byl hnusnej, ale potom se ke mě zase choval hezky. Musím říct, že jsem se do toho pěkně zamotala. Nakonec jsem uznula, že se z toho asi jen tak nevykroutím. Musela jsem ho vidět. Vystřelila jsem z pokoje a šla jsem ho najít. Běžela jsem nejdřív k tomu místu, kam mě dneska vzal, ale nikde jsem ho tam nenašla. Běžela jsem na pláž, jestli tam někde nebude. Proběhla jsem snad celou pláž a nikde jsem ho neviděla a ještě k tomu začalo pršet. Běžela jsem se rychle schovat pod nějaký slunečník. Samozřejmě jsem si sebou nevzala mobil. Potom jsem najednou uviděla na druhé straně, jak se někdo krčí pod slunečníkem. Podle mikiny jsem moc dobře poznala, že je to člověk, kterého tu už asi půlhodiny hledám. Bez rozmýšlení jsem vyběhla do deště k němu. Vůbec si mě nevšimnul.
,,Promiň'' řekla jsem když jsem k němu přišla. Zvedl pohled od telefonu, do kterého celou dobu něco ťukal.
,,V pohodě'' řekl a znovu něco naťukal do mobilu a potom ho schoval.
,,Nevím, co to do mě vjelo'' řekla jsem a z vlasů mi kapala voda.
,,Byl jsem moc rychlej'' řekl a skenoval mě pohledem.
,,A chtěl by jsi to zopakovat'' vypadlo ze mě. Ani jsem si neuvědomila, co jsem to řekla. Podíval se na mě překvapeně.
,,Chtěl'' přešlápl na místě.
,,Tak máš možnost'' řekla jsem a čekala jsem až mi dá pusu. Nejdřív se zdráhal ale po chvíli konečně přilepil své měkké polštářky na ty moje. Byla to romantická chvíle. Uprostřed pláže jenom my dva pod deštníkem úplně promočený. Stáli jsme tam asi hodinu a potom už jsme se rozloučili a šli jsme každý svou cestou.

Když jsem přišla na hotel hned mamka spustila.
,,Kde jsi byla'' vyběhla z koupelny mamka.
,,Venku'' řekla jsem a plácla jsem sebou na postel a pozorovala jsme strop. Srdce mi bušilo, jako o závod.
,,Co s tebou je koukáš nějak zamilovaně'' přišla ke mě a skenovala mě pohledem.
,,Ale kdybys věděla'' řekla jsem a dál jsem hypnotizovala strop.

______________________________________
Ahoj tak další kapitola je tu❤.

Nevím jestli můj příběh čte někdo, kdo chodí do deváté, ale jestli ano tak hodně štěstí zítra u přímaček❤.

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat