Dnes jedeme ukázat Jess rodičům. Moc se těšíme. Oni vlastně ani neví, že jsme zažádali o adopci, a že máme miminko. Tak trochu jsme jim to zatajili. No ale myslím si, že až uvidí tu její roztoumiloučkou tvářičku tak budou moc šťastný. Jedeme společně s Marcusem a Erikou, kteří se přijdou na malou podívat a pak hned jedeme do Trofors a budeme tam všichni přes víkend.
,,Martinusi už jsou tady'' křikla jsme na Martinuse, když se domem rozezněl zvonek. Martinus hned přicupital ke dveřím a otevřel. Do dveří se hned nahrnula Erika a chtěla vidět malou.
,,Tak kde je už jí chci vidět'' přešlapovala nedočkavostí. Potom se jí zrak zastavil na malém miminko hrající si s hračkami na gauči. Přišla k ní blíž.
,,Jé ta je roztomilá. Marcusi pojď se podívat'' křikla na něj. Marcus se vydal k Jess i s malým Marcusem v náručí. Jess a Marcus na sebe tak upjatě hleděli.
,,Tady se nám někdo zakoukal'' usmála se Erika na malého Marcuse. Jess i Marcus se na sebe spokojeně culili. Chvíli jsme je dali vedle sebe na deku a dobalili jsme ještě poslední věci. Potom jsme jim ještě ukázali zařízený pokojíček a jeli jsme. Cesta proběhla celkem v klidu. Jess celou cestu nebrečela, takže jsme nikde nemuseli zastavovat a tak. Když jsme přijeli, vytáhli jsme Jess z auta a společně s Erikou, Marcusem a malým Marcusem v autosedčce, jako Jess, jsme se vydali ke dveřím. Zazvonili jsme a čekali jsme až nám přijde někdo otevřít. Nakonec přišla Emma.
,,Ahoj'' pozdravila náš všechny. Všechny nás zkoukla pohledem a zral se jí zastavil na Jess. Jiskřičky v očích se jí rozzářily.
,,Jé ta je krásná'' vykřikla a šla k ní blíž. Musela se s ní hned seznámit. Když vše dokonala přesunuli jsme se konečně dovnitř. Rodiče se na nás usmívali od ucha k uchu. Byli strašně rádi, že mají další vnouče. Marcuse a Jess jsme přenechali Emmě a s rodičema jsme probírali všechno kolem adopce. Když nastal večer šla jsem Jess uspat. Položila jsem jí do postýlky a začala jsem jí houpat ze strany na stranu. K tomu jsem jí zpívala mojí oblíbenou ukolébavku, kterou mi zpívala máma když jsem byla malá. Je to už tak strašně dávno a teď i já ji můžu zazpívat své dceři. Jess spokojeně oddychovala. Byl to nejkrásnější pocit. Najednou se mi kolem krku obmotali dvě silné paže a objali mě. Martinus si sedl vedle mě a díval se, jak naše holčička spokojeně spinká. Byli jsme do toho oba tak zábraný, že jsme si vůbec neuvědomili, že tu sedíme už hodinu. Ale bylo nám to jedno. Teď jsme konečně rodina.______________________________________
Dneska trošku kratší❤. Snad se líbí❤.
ČTEŠ
Make you believe in love [M&M]✔
Fiksi PenggemarNIC...TICHO...STRACH Tato slova popisují můj život. V životě znám jenom smutek. Myslela jsme si že mě už nic horšího nemůže potkat ale to jsem se velmi spletla. Myslela jsme si že jednou budu žít vlastní život ale asi ne. Bůh mi prostě nepřeje. Lidé...