Asi každý příbuzní si dělají naschvály. No a u nás to platí dvojnásob. Není den, kdy bychom si z druhého nevystřelili nebo mu něco neudělali. No a jelikož jsem se vzbudila už v šest hodin ráno a za boha jsem nemohla usnout tak jsem začala přemýšlet, co mu tentokrát provedu. Po chvíli jsem na to přišla. Potichu jsem vstala z postele a šla jsem do koupelny. Na umyvadle jsem vzala pastu a šla jsem zpátky za spicím Marcusem. Vymáčkla jsem mu pastu na obličej a vrátila jí zase na původní místo. Lehla jsem si zpátky do postele a čekala jsem až se Marcus vzbudí. Netrvalo to dlouho a konečně začínal procitat. Konečně otevřel oči. Chtěl si promnout oči ale místo toho si přes celý obličej rozmázl pastu. Propukla jsem v záchvat smíchu. Chvíli si přihlížel ruku od pasty, ale to by nebyl on kdyby něco nevymyslel. Začal se ke mě přibližovat a ruku mi optiskl na obličej. Oba jsme tam seděli s ksichtama od pasty a smáli jsme se. Když jsme konečně usoudili, že už bychom se mohli přestat smát a jít se umýt konečně jsme se vykopali z postele. Oba jsme se umyli a šli jsme na snídani. Snídaně už byla připravená na stole. Poděkovali jsme a pustili jsme se do ní.
,,Co jste tam nahoře vyváděli'' zeptala se nás mamka.
,,Ale nic jen další žert'' usmála jsem se na ní.
,,Já s těch vašich naschválů vážně jednou vykvetu'' praštila se do čela.
,,No jo'' oba jsme se usmáli a sklidili jsme ze stolu. Bylo docela pěkně tak jsme se šli projít. Šli jsme do parku, kde jsme si sedli na lavičku. Jen jsme tam tak seděli a povídali si. Najednou kolem nás prošla jedna parta ze školy. Nebavíme se s nimi jsou to takový namachrovaný debílci. Naštěstí kolem nás jen prošli a šli dál. V ruce držel každý cigaretu a povídali si určitě o něčem velmi záživném.Když už byl čas k obědu, šli jsme domů. Doma to vonělo. Sedli jsme si ke stolu a s chutí jsme se pustili do jídla. Po obědě jsme se už jen tak poflakovali. Byli jsme tak moc líní, že se nám vůbec nechtělo nic dělat a tak jsme celý den strávili u filmového nebo seriálového maratonu. Vydrželi jsme se koukat asi do půlnoci do té doby než jsme oba usnuli.
______________________________________
Ahoj tak je tu další kapitola, snad se vám líbí❤.Slíbila jsem vám pár fotek z koncertu tak tady je máte❤.
Pokud by jste chtěli další fotky určitě napište mám jich opravdu hodně (asi 600😊😂)
Jaký byl koncert?❤
Byl úžasný❤. Je to nepopsatelný zážitek❤. Byl to můj sen je vidět a ten se mi splnil❤. Jsem strašně ráda, že jsem je mohla vidět❤. Byl to nejlepší zážitek v mém životě❤. Nikdy na to nezapomenu❤.❤ 21.3 2018❤
Pokud by jste se chtěli zeptat na něco ohledně koncertu budu moc ráda❤.
ČTEŠ
Make you believe in love [M&M]✔
FanfictionNIC...TICHO...STRACH Tato slova popisují můj život. V životě znám jenom smutek. Myslela jsme si že mě už nic horšího nemůže potkat ale to jsem se velmi spletla. Myslela jsme si že jednou budu žít vlastní život ale asi ne. Bůh mi prostě nepřeje. Lidé...