*27*

811 36 5
                                    

O dva měsíce později...
Pohled Natty...
Dneska mají kluci koncert tady v Oslu. Snad to s Emmou stihneme, protože jdeme dneska spolu do kina. Ráno jsem brzy vstala abych klukům vyžehlila a připravila oblečení na koncert. Udělala jsme snídani i pro Marcuse a Emmu, protože by měli přijít už na snídani. Nevěděla jsme co na rychlo udělat a tak jsem udělala těsto na lívance. Začala jsem smažit lívance. Když jsem dosmažila poslední várku omotali se mi kolem pasu dvě silné ruce jako každý den.
,,Dobré ráno'' podívala jsem se na Martinuse.
,,Dobré copak to tu voní'' koukl mi přes rameno.
,,Lívance'' usmála jsem se na něj. Už šahal po jednom než jsem ho zastavila.
,,Au'' zaskučel když jsme ho plácla přes ruku.
,,Ale prosimtě to nemohlo ani bolet'' uculila jsme se na něj a odstčila ho od plotny. Jen zakroutil hlavou a šel si sednout k televizi. Já jsem došperkovala snídani a prostřela jsem stůl. Domem se rozezněl zvonek. Martinus se zvedl z gauče a šel otevřít.
,,Mm co to tu voní'' vešel do kuchyně Marcus.
,,Nic pro tebe'' mrkla jsem na něj.
,,Ale notak to mi přece neuděláš'' udělal psí oči.
,,No rozmyslím se'' řekla jsem. Marcus se jen usmál a objal mě.
,,Ahoj Natt'' obejmula mě Emma.
,,Ahoj'' řekla jsem a objetí jí opětovala.
,,Platí dneska to kino'' zeptala se mě.
,,No jasně'' usmála jsem se na ní. Všichni jsme si sedli ke stolu a v klidu jsme se najedli. Po snídani jsem s Emmou udělala něco k obědu. Po obědě jsme se rozloučili s klukama a šli jsme směr kino. Ještě předtím jsme se rozhodli stavit se v pár obchodech. Jako první jsme šli do obchodu s oblečením. Neměli jsme velký nákup ale pár věcí jsme si odnesli. Pak jsme zamířili do obchodu s botami. Potřebovala bych si koupit nějaký tenisky. Hledali jsme a hledali až jsme je našli. Naštěstí měli ještě poslední mojí velikost. Rychle jsem si je zkusila.
,,Sluší ti'' usmála se Emma.
,,Jsou pěkný asi si je vezmu'' přikývla jsem.
,,Určitě si je vem'' řekla Emma. Jen jsem přikývla a šla jsem s botama rovnou k pokladně. Zaplatila jsem boty mohli jsme jít zase někam jinam. Měli jsme ještě hodinu než začne kino. Stavili jsme si na kafíčko a do DM pro nějakou tu kosmetiku. Když byl čas jít tak jsme si vzali všechny tašky co jsme měli a zamířili jsme si to ke vchodu do kina. Sedli jsme si na svá místa a čekali jsme až dohrajou ty otravné reklami a začne film.

,,Bylo to super'' zajásala Emma nadšeně.
,,Jo to bylo'' usmála jsme se na ní.
,,Jestli chceme stihnout ten koncert tak bychom měli jít'' řekla Emma.
,,Jo to jo koncert právě začal a hala je na druhém konci města'' kývla jsem na Emmu. Šli jsme na autobusák čekat na autobus (překvapivě). Nasedli jsme do autobusu a jeli jsme do haly, kde se odehrává koncert.
,,Uf jsme tady a stihli jsme to je to těsně v polovině'' řekla zadýchaná Emma.
,,Jojo'' přikývla jsem. Ukázali jsme Security V.I.P vstupenky a šli jsme. Kluci byli zrovna v tom nejlepším.
,,Ahoj holky tak jste to stihli'' přiřítili se kluci do zákulisí napít.
,,Jojo'' řekla jsem a objala jsme Martinuse. Ten mi věnoval malou pusu a běžel zpátky na pódium.

Když koncert skončil jeli jsme všichni spokojeně domů. Marcus se s námi rozloučil a jel k sobě a Emma tu dnes přespí. Martinus se zmohl jen na to se vysprchovat a zalehnout do postele. S Emmou jsme se uvelebili na gauči a pustili jsme si televizi. Když jsme byli už unavený popřáli jsme si dobrou noc a šli jsme každá do svého pokoje. Lehla jsme si vedle Martinuse, který spokojeně oddychoval. Dala jsem mu pusu na čelo a spokojeně jsem usnula.

______________________________________
Omlouvám se že teď kapitoli nejsou tak často... nemám na to teď moc času..budu se snažit vydat tak dvě kapitoli do týdne když bude víc času tak jich bude třeba i víc❤.

A Šťastný Nový Rok❤❤ Užijte si rok 2018 a vkročte do něj správnou nohou❤❤.

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat