*11*

1.2K 72 12
                                    

Ráno jsem se probudila až v deset hodin. Nechápu jak jsem mohla spát tak dlouho. Rychle jsem vstala a šla jsme do koupelny. Vysprchovala jsem se a trochu jsem se namalovala. Vlasy jsem si svázala do culíku. V pokoji jsme se převlékla do něčeho pohodlného a šla jsem do kuchyně.

 V pokoji jsme se převlékla do něčeho pohodlného a šla jsem do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobré ráno'' řekla jsem kdYž jsem vešla do kuchyně.
,,Dobré'' všichni pozdravili.
,,Snídani máš na stole'' usmála se na mě Anne.
,,Děkuju'' usmála jsem se na ní. Najedla jsem se a šla jsem Anne pomoct s obědem. Kluci s Emmou koukali na nějaký film.

Po obědě jsem zůstala sedět u stolu s hrníčkem s čajem.
,,Co tak sama'' přisedl si ke mě Martinus.
,,Nevím'' řekla jsem a sklopila jsme zrak.
,,Pojď něco ti ukážu'' řekl a vzal mě za ruku. Oblékli jsme se a Martinus mě táhnul za ruku někam ven.
,,Kam to jdeme'' zeptala jsem se po cestě.
,,Nech se překvapit'' řekl a šel dál. Celou cestu mě držel za ruku což mě překvapilo.
,,Zavři oči'' otočil se na mě.
,,Co'' podívala jsem se na něj.
,,Zavři oči prosím'' usmál se na mě. Nakonec jsem přikývla a zavřela jsem je. Martinus mě vzal za ruku a pomalu mě někam vedl. Docela jsem se bála kam jdu když nic nevidím ale zároveň jsem věděla že je tady Martinus a to mě uklidňovalo.
,,Tak jsme tady můžeš otevřít oči'' řekl Martinus. Otevřela jsme oči a poskytl se mi pohled na celý zasněžený Trofors. Bylo to nádhera okolo lesy a za nimi hory.
,,To je to místo o kterém jsi mi říkal'' podívala jsme se na Martinuse.
,,Jo to je ono''
,,Nedivím že se ti odtud nechtělo'' usmála jsem se na něj. Martinus se zasněně díval do dálky.
,,Pokaždé když sem přijedu tak jdu sem někdy i s Marcusem. Má to tu taky rád.''
,,Je to tu krásné'' řekla jsem. Martinus si sednul vedle mě a přehodil mi ruku přes rameno. Nevnímala jsem to a dál jsem se kochala přírodou. Byla mi trochu zima a tak jsem se přitulila víc k Martinusovi. Martinus se jen usmál a víc si mě přitulil. Seděli jsme tam asi dvě hodiny a kochali jsme se výhledem.
,,Je ti zima'' zeptal se mě Martinus.
,,Trochu'' řekla jsem. Opravdu mi byla zima přeci jen jsme tady seděli dvě hodiny.
,,Tak půjdeme domů'' řekl a zvedl se. Najednou mnou pohltil chlad ze strany kde jsem byla namáčklá na Martinuse. Celou cestu nikdo neřekl ani slovo.
,,Kde jste byli'' zeptal se nás Marcus.
,,Martinus mi ukázal vyhlídku'' řekla jsem rychle.
,,Aha a líbilo''
,,,Je to tam moc krásné'' řekla jsem a usmála jsem se na Martinuse. Šla jsem nahoru se převléct do nečeho teplého. Vzala jsem si na sebe teplejší tepláky a mikinu. Šla jsem za ostatníma do obýváku. Martinus už držel v ruce hrnek s teplým čajem.
,,Děkuju'' poděkovala jsem a vzala si hrnek. Martinus se jen usmál a šel za ostatními do obýváku. Šla jsem za ním a stoupla jsme si vedle gauče.
,,Půjdeš mi pomoct s večeří?'' Zeptala se mě Anne.
,,Určitě'' řekla jsem a šla jsem s ní do kuchyně. Nevěděli jsme co udělat a tak nakonec jsme udělali různé pomazánky, nakrájeli jsme zeleninu a udělali jsme obložený talíř. Všichni jsme si sedli a pustili jsme se do jídla. Když jsme dojedli pomohla jsem Anne uklidit v kuchyni a všichni jsme šli do obýváku a pustili jsme  si nějaký vánoční film. Martinus mi uvolnil místo vedle sebe. Sedla jsem si vedle něj. Všichni jsme se napasovali na jejich obrovskou pohovku a dívali jsme se na film. Seděla jsem vedle Martinuse a Emmy. Asi po hodině se mi začínali plížit oči. Netrvalo ani minutu a usnula jsem Martinusovi na rameni.

Pohled Martinuse...
Najednou jsem ucítil na rameni tlak. Uviděl jsem jak Natty usnula. Vzal jsem jí do náruče a odnesl jsem jí do pokoje. Položil jsem jí do postele a přikryl jsem jí. Sedl jsem si vedle ní na postel a pozoroval jsem jí. Byla tak roztomilá a krásná. Počkat co. Co se to semnou poslední dobou děje?
Zamiloval ses. Ne to určitě ne. Nesnáším své podvědomí. Ještě chvíli jsem tam seděl, pak jsem jí dal pusu na čelo a šel jsem za ostatními.

Make you believe in love [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat