,,Vstávej'' skákala po posteli Natty.
,,Co blázníš?'' Hodil jsem po ní polštář.
,,Dneska si přeci jedeme pro to malý'' vykřikla a málem slítla z postele, protože jí uklouzly nohy.
,,To sice ano ale v dětském domově mají otevírací hodiny až od desíti a je sedm hodin'' protočil jsem nad ní očima.
,,Dobře no tak ještě spi ale běda jestli zaspíš'' pohrozila mi.
,,Já jdu zatím udělat snídani'' řekla a šla do kuchyně. Já jsem si zapořil hlavu do polštáře a znovu jsem spokojeně usnul.Pohled Natty..
Martinus šel znovu spát a já jsem šla udělat něco k snídani. Chtěla jsem udělat vajíčka ale všemi myšlenkami pryč z tohoto světa jsem udělala možná tak jenom černou kaši z které si linul kouř, jak z komína. Rychle jsem otevřela okna a černou hmotu jsem vyhodila. Strašně jsem se těšila na malinkou Jessie. Už se těším až ji budu držet v náručí, až jí ukážu náš dům, až spolu budeme žít. No všechny myšlenky jsem rychle zahnala a udělala jsem konečně nějakou tu snídani.
O půl devátý přišel do kuchyně Martinus. Společně jsme se nasnídali a potom jsem se šla připravit. Ještě jsem rychle omrkla pokojíček jestli je všechno v pořádku a potom jsem se šla obleknout a namalovat se. Když bylo třičtvrtě na deset nasedli jsme do auta a jeli jsme do dětského domova. Martinus zastavil u domova a šli jsme si pro naše miminko.
,,Dobrý den'' pozdravili jsme společně.
,,Dobrý den vy si jdete pro Jessie že?'' Zeptala se náš paní. Oba jsme přikývli.
,,Tak pojďte za mnou'' řekla a někam šla. Oba jsme jí následovali. Zašla někam do pokoje. Po chvíli vyšla a držela v ruce malé miminko.
,,Tady ji máte'' řekla a podala mi ji. Vzala jsem si ji do náručí a tělem mi projela zvláštní energie. Bylo to zvláštní. Držela jsem miminko. Naše miminko. Byl to jeden z nejkrásnějších pocitů co jsem kdy cítila. Po chvíli jsem jí dala pochovat i Martinusovi. Byla krásná.
Ještě chvíli jsme si povídali s paní. Pak jsme se rozloučili a jeli jsme domů. Celou cestu jsme z Jessie nespustila oči. Nemohla jsem se jí nabažit. Martinus se usmíval jak sluníčko. Když jsme přijeli domů hned jsme šli Jessie ukázat pokoj. Položili jsme jí do postýlky aby si tu zvykla. Po chvíli usnula. Byla tak roztomilá. Seděli jsme u ní snad ještě půl hodiny. Potom jsem šla udělat něco k obědu. Martinus u ní ještě zůstal a pozoroval jí. Jen jsem se nad tím usmála a šla jsem dělat ten oběd. Nechtěla jsem dělat nic extra a tak jsem udělala lazaně. Když jsem měla hotova šla jsem za Martinusem. Martinus seděl v dětském křesílku a v náručí měl malou Jess. Stálá jsem u dveří a pozorovala jsem je. Byli oba tak roztomilý. Potom Martinus zvedl zrak ke mě.
,,Vzbudila se'' usmál se na mě.
,,Moc vám to spolu sluší'' řekla jsem a šla jsem k nim. Jess si prohlížela tvář svého tatínka. Když mě spatřila zabodla svá modrá kukadla do mě. Úplně jsme zapomněli na oběd a místo toho jsme si tu hráli se svou malou holčičkou.______________________________________
Tak další kapitola je na světě. Snad se vám líbí❤.
ČTEŠ
Make you believe in love [M&M]✔
FanfictionNIC...TICHO...STRACH Tato slova popisují můj život. V životě znám jenom smutek. Myslela jsme si že mě už nic horšího nemůže potkat ale to jsem se velmi spletla. Myslela jsme si že jednou budu žít vlastní život ale asi ne. Bůh mi prostě nepřeje. Lidé...