Kalkıp namazımı kıldım.Geri uyuyayım dedim olmadı.Babama bugün kararımı verecektim.O çocukla tanışacaktım.Belki iyi birisidir.Kalktım,üzerimi giyindim. Siyah giyinmeyi tercih ettim, eşarbımı da düz tarçın rengi seçtim ve feracemi de alıp indim aşağıya.Kahvaltı hazırdı.Oturdum ve babama "tamam."dedim .Babam da kafa salladı.Kahvaltı çok sessizdi.Burakda da bir hüzün vardı.Finallerin ne zaman başlıyor?""Daha var.Sen gerçekten emin misin?O adamla görüşmek istediğine.""Evet,eminim."Kahvaltı sadece bu konuşmadan ibaretti.Feracemi giyip evden çıktım.Bernaların evinin önüne gelince aradım."Selamün aleyküm.Ben geldim.""Tamam geliyorum."dedikten bir iki dakika sonra geldi.Bugün ayrı güzeldi.Eşarbı ve feracesiyle tam uyumluydu.Yüzümün asık olduğunu görünce sordu."N'oldu bu halin ne?""Babam bir tane çocuk söyledi.Benimle görüşmek istiyormuş.Ben de düşündüm ve kabul ettim."Berna şok olmuş bir şekilde bana baktı ve o an gözlerim doldu.Okula gidene kadar Berna'ya kafamdaki düşüncelerin hepsini anlattım. Lise de yatılı okuldaydım, üniversitede şehir dışındaydım.Daha yeni aileme kavuşmuşken bu haber biraz ağrıma gitmişti.Sanki babamın beni evde istemiyormuş gibi düşünmeme neden oluyordu derken okula gelmiştik.Öğrenciler sırayla içeriye giriyordu zaten direk sınıfa geçtim.Biraz ne yaptıkları ile ilgili konuştuk.Fakat BerkCan hiç konuşmadı.Sonra etkinlikler yaptık.Eğlendik.Okul çıkışı BerkCan ağlayarak gidiyordu. Neden ağladığını bile soramamıştım.Eve vardık.Babam yarın AhmetHan ile görüşeceğimi sabah kahvaltısını dışarıda birlikte kahvaltı yapacağımız haberini verdi.Babamın bu yaptığını gerçekten anlayamıyorum.Burak'ın odasına gittim. Burak yatağına yatmış tavana bakıyordu.Beni görünce kalktı.Ona sarılıp ağladım.O da sadece sarıldı ve "her şey hayırlısına varır.Sen merak etme."dedi ve daha çok ağladım.Yemek yemedim.Yatsıyı kılıp uyudum.Sabah namazını kıldım, uyumadım.Sadece öylece tavana baktım.Üzerimi giydim ve aşağıya indim.Babam telefonla konuşuyordu."Gelmiş."."Tamam." Siyah arabadan birisi indi .Bu AhmetHan'mış demek .Uzun boylu sportif giyimli, esmer tenli birisiydi ."Günaydın."Günaydın.".Ön kapıyı açtı ve tereddüt ederek bindim. Sessizce gidiyorduk.Doğal güzel bir yere gelmiştik.Kapıyı açtı ve indim.Manzaralı bir yere geçtik.Konuya direk başladım.Ailemden bahsettim, istediğim eş adayından bahsettim.O da bahsetti.Aslında kriterlerimiz uyuyordu. Ama bilemiyorum, ısınamamıştım.Tam konuşurken Yanımızdan BerkCan'ın dayısı geçti.Yanında bir erkek vardı.Bana öyle bir baktı ki sanki suçluymuşum gibi.Biraz daha konuşup kalkarken yine baktım.Bu sefer gözlerinde farklı bir hüzün vardı.O bakışları arkamda bırakarak arabaya gittim ve AhmetHan'a beni okula bırakmasını istedim.Sessizce giderken suçluluk duygusu ile yola devam ediyordum.O'nun o bakışları, ismini bile daha bilmediğim bir adamın o bakışlarını neden sorguladıgımı biliyorum.En acısı da babamın 2 günde değişmesiydi. Hâlâ aklımdan çıkmıyordu babamın soğuk cevapları.Belki bir bildiği var deyip yola devam ettik. 😋😎Allah'a emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Spiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...