Sabret

1.9K 140 1
                                    

Sabah namazından sonra uyumadım.Hâlimizi düşündüm.Kahvaltı hazırlamaya indim.Sofrayı hazırladım.Kahvaltımı yaparken Murat'ta geldi."Afiyet olsun."dedi."Sana da."dedim.Kahvaltımızı yaptık."Ellerine sağlık."dedi.Feracemi giydim,bekliyordum."Gidelim."dedi.
Evden çıktık.Okula varana kadar konuşmadık."Allah'a emanet ol."dedi.Bir şey demedim.Okula vardım.Berna bana "Ne oldu?"dedi."Bir şey olmadı."dedim."Evliliğim için sabredeceğim."dedim."Iyi."dedi.
Derslerden sonra eve vardım.Yemek yapmaya başladım.'Karnıyarık,pilav ve cacık' yaptım.Evi toparladım.Düğün albümümüze baktım.Mutluyduk,birbirimize adını bile bilmediğim bir bakışımız vardı.Daha Murat gelmemişti.Biraz geç olmuştu.Arasam mı diye düşünürken aramadım.Masayı hazırladım.Bekledim,bekledim,gelmedi.Emine anneyi aradım."Emine anne Murat siz de mi?"dedim."Bizde değil kızım."dedi."Arasanız olur mu?"dedim."Tamam.Eve gelmesini söylerim."dedi.Yemeği daha yemedim.
Bekledim.Mutfaktan salona geçtim,oturdum.Daha gelmemişti.Kapının açılması ile kalktım.Gelmişti,burnu ve dudağı patlamış.Yüzü kan içindeydi.Hemen yanına gittim.Düşecekken kolundan tuttum,kaldırdım."Bu halin ne?"dedim."Dayak mı yedin?"dedim."Karıştılar.Ben de karşılık verdim."dedi."Iyi halt ettin."dedim.Emine anneyi aradım."Geldi."dedim.Pamukla temizledim yüzünü.Ağrı kesici verdim.T-shirtünü değiştirdim.Yatağa yatırdım.Tam kalkacakken elimden tuttu."yanımda kal."dedi."Şimdi olmaz."dedim."Hata ettim.Affet."dedi."Affetmek Allah'a mahsustur."dedim.Gözlerini aralayıp bana baktı."Böyle davranma."dedi.Kalktım,salona gittim.Uzun zamandır okumadığım Kur'an-ı Kerim'i okudum.Bol bol dua ettim.Yemek yememiştim.Hazırladığım sofradan bir tabak eksilterek masaya oturdum.Yemeğimi yedim.Bulaşığı hallettim.Murat'ı kaldırdım,namazımızı kıldık.Geceliğimi giydim.Yatağa yattım.Annem ile konuştum.Sesi iyi geliyordu.Dünkü olayı hiç açmadı.Telefon konuşmasından sonra düşündüm.Beni seviyor muydu?
Küçük bir darılmadan böyle perişan oluyordu.Ayrılsak daha kötü olurdu.Bu güzel adama bunu yapamazdım.Tam uyuyacağım zaman bir şeyler söylüyordu"Emanetine sahip çıkamadım."dedi.Gözyaşları süzülüyordu yanaklarından.Uyandırmaya çalıştım, uyanmadı.Uyuyamadım.O bana sarılınca hemen uyuyordum.Sarılmasını özlemiştim,'gökyüzüm, hatun'demesini özlemiştim.Her şeyi zamana bıraktım.Gözlerinin içine bakmayı,saçına dokunmayı çok özlemiştim.Son kez baktım yüzüne.O kadar güzel uyuyordu ki.Sabredip,görecektik olanları.Onun yanağına minik buse kondurup uykuya teslim oldum.

◇◇◇Murat Mazharoğlu◇◇◇
Beyza'nın bana kırgınlığı ile alt üst olmuştum.Beni yok sayması yetiyordu  yaşadıklarımıza cevap olarak.Ebrar hayatıma girdiği günden beri belalar peşimi bırakmıyordu.Evime gelmesi zaten her şeyi mahvetmişti.Annemin dediğini keşke tutsaydım.Onunla nişanlanmasaydım hiçbir şey böyle olmazdı.Şirketten sonra deniz kenarına gittim.Serseri tipliler bir çocuğu kötü yola getirmeye çalışıyorlardı.Olaya müdahale ettim.5 kişi üzerime geldi.Elimden geldiğince savunmaya çalıştım.Ama yüzümde hasar vardı.Annem aradı.Eve gitmem için.Eve gittiğimde Beyza telaşlıydı.Tam düşecekken cılız kolları ile beni kaldırdı.Yaralarımı temizledi.T-shirtümü çıkarıp yenisini giydirdi.Tam gidecekken "yanımda kal"dedim."Şimdi olmaz."dedi."Hata ettim.Affet."dedim."Affetmek Allah'a mahsustur."dedi."Böyle davranma."dedim.Bir şey demeden gitti.Göz kapaklarım dayanmadı.Kaldırdı namazımızı kıldık.Rüyamda Mustafa beyi gördüm."Emanetime sahip çıkamadın."dedi.Ağlıyordum,"emanetine sahip çıkamadım."dedim.Kabusu görmeye devam ettim.

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin