Aylar

1.9K 142 0
                                    

3 ay sonra...
Okullar kapandıktan sonra her gün gecelere kadar hastanedeydim.Zorla götürüyorlardı eve.Onsuz evimize girmedim bile.Annem gilde kalıyordum.Her gün babamın mezarına gidip dertleşiyorduk.Doktorlar Murat için umut olmadığını söylüyordu.Ama ben inanmıyorum.'Derdi veren Allah devasını da verirdi.'değil mi?
Yine hastanedeydim.Murat'ı görmek için içeriye girdim.Yine öyle yatıyordu.Yanına gittim."Yine ben geldim.Biliyor musun?BerkCan Kur'an-ı Kerim okuyor.Gayet de güzel okumaya başladı."dedim.Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu."Sensiz o eve giremiyorum.Sıkılıyorum.'Gökyüzüm,hatun'kelimelerini duymuyorum.Berna doğum yaptı.Erkek evladı oldu.Ismi 'Yekta Ensar'.Senin isminin ikincisini koydular.Bizim de bir kızımız olabilir.Evimizin bahçesinde koşabilir.Ama sen yeter ki kalk."dedim."Seni çok özledim."dedim ve odadan çıkarken cihazlar kırmızı ışık vermeye başladı."N'oluyor?Bir şey söyleyin."dedim hemşirelere."Lütfen,dışarı çıkar mısınız?"dedi.Dışarı çıktım,Emine anne gil de bir terslik olduğunu anladılar.Koşuşturdular kapıya."Allah'ım bir şey olmasın.Allah'ım sen bize güç ver."dedim.Başım döner gibi oldu,Burak beni tuttu.Oturaklara oturttu."Dik dur."dedi."Bir şey olmayacak değil mi?"dedim."Allah'ın izniyle."dedi.Doktor geldi"Ani bir şok yaşadı.Ama 3 aylık mücadelesi olumlu sonuçlar vermeye başladı."dedi.Duyduklarım doğru muydu?Iyileşiyordu."Allah'ım şükürler olsun."dedim.Burak'a sarıldım.Emine anne gil önce girdi.Sonra ben girdim."Güçlü adamım.Sana güveniyorum."dedim ve odadan çıktım.Şükür namazları kıldım.Emine anne gil hastanedekilere tatlı ve şerbet dağıtıyordu.Doktorun yanına gittim."Ne zamana uyanır?"dedim."Belli olmaz.Murat bey güçlü bir adam.Belki bugün bile gözlerini açabilir."dedi."Teşekkürler."dedim.Bu haberi Berna'ya verdim.Sevincinden neye uğrayadığını şaşırdı.Murat'ın odasının önüne geldim.Herkes çok mutluydu.Içeriye hemşireler bir hızla girdi.Kötü bir şeyler olmamıştır InşAllah.Hemşire geldi."Müjdemi isterim.Murat bey gözlerini açtı."dedi.'Allah'ıma şükürler olsun.'dedik.Iceriye girdik.Bize bakıyordu."Oğlum benim."dedi Emine anne."Anne tamam ben iyiyim."dedi.Bana baktı,gözlerine hüzün düşmüştü."Hadi biz dışarıya çıkalım."dedi Hüseyin baba.Hepsi çıktı."Zayıflamışsın."dedi.Yatağının yanına oturdum."Öyle oldu. 3 ay boyunca seni bekledim."dedim.Seni çok özledim."dedim gözyaşlarım ile."Ağlama.Iyiyim."dedi."Öyle olmuyor ama ne kadar korktum var ya."dedim."Çok mu korktun?"dedi."Hiç değişmemişsin."dedim."Berna'nın bir oğlu oldu.Ismi Yekta Ensar.İsminde birisi doğdu."dedim."Sen o ismi neden kullanmıyorsun?"dedim."Ablam ve Berk kullanıyor sadece."dedi."Ağrın var mı?"dedim."Ayaklarımı hissetmiyorum ve her yerim ağrıyor."dedi.Doktor geldi."Murat bey hızlı çıktınız.Sağlammışsınız.Kontrollerimizi yapalım."dedi.Ayaklarına dokundu."Hissetmiyorum."dedi."Fizik tedavi ile iyileşirsiniz."dedi.Diğer kontrollerden sonra "Sağlamsınız."dedi ve gitti."Ya iyileşmezsem."dedi."Umudunu kaybetme.Zamanımız çok."dedim."BerkCan senin için Kur'an-ı Kerim okuyor."dedim."Öğrendi mi?"dedi."Evet ."dedim.Allah'ıma şükürler olsun.Elhamdülillâh.
□□Allah'a emanet olun...□□

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin