Grip

1.7K 117 0
                                    

Sabah kalktım,üzerimdeki kırgınlığın sebebini bilmiyordum.Cumartesi olduğu için uyuyayım dedim ama uykum gelmedi.Kalktım,lavaboda işimi hallettikten sonra üzerimi değiştirip aşağıya indim.Murat beni bekliyormuş gibi ben gelince ayağa kalktı."Kahvaltıyı dışarıda yapalım mı?"dedi."Dışarı çıkmak istemiyorum."dedim.Hapşırdım,Mur-at geldi ateşime baktı."Yanıyorsun sen."dedi."Uykum var."dedim."Hemen yatağa geç."dedi.Paytak paytak odaya gittim.Örtütü başıma çektim,en sevdiğim uyuma şekli.Murat yanıma geldi."Şimdi kahvaltını yapacaksın,sonra nane-limon uyuyup
çorba içeceksin."dedi."Sen bana dünden küs müsün?"dedi."Hayır,geçmişin beni ilgilendirmiyor."dedim."Bunu derken bile kırgınsın."dedi."Evet kırgınım.Senin başkasını severken düşünemiyorum."dedim."Zaten ergenlikte olmuş bir şey."dedi."Olsun.Istemiyorum."dedim."Fazla kıskançlık zarar ,aşağıya gel,kahvaltını yap."dedi."Af tamam,geliyorum."dedim.Aşağıya indim.Güzel bir kahvaltıdan sonra odaya geri çıktım.Elime kitap alıp okumaya başladım.Murat'ta geldi eline nane-limonla."Hadi iç bakalım."dedi.Yüzümü değiştire değiştire içtim.Murat giderken "işini hallettikten sonra yanıma gel."dedim.Kafasını salladı.Uzun bir aradan sonra yanıma geldi.Geçmişim ile kafama takılan bir konu vardı.Anlatsam mı derken konuya bir noktadan girdim."Sana bir şey anlatmam gerek."dedim."Anlat."dedi."Ben daha 8 yaşındayken yanıma bir kadın geldi.Bizde parktaydık.Saçımı okşadı,hatta pamukşeker bile almıştı.Sonra kulağıma şu cümleyi fısıldadı"ben senin her zaman yanındayım.Evlendikten sonra beni bir daha göreceksin."dedi.Bu kadın biyolojik annem olabilir mi?"dedim."Ya annemse ben n'apacağım?"dedim."Yüzleşmeye hazır değilim.Onu görmeyi istemiyorum."dedim."Annen olabilir.Yüzünü hatırlıyor musun?"dedi."Çok az."dedim."Tamam.Şimdi o konuya kafanı takma.Her şey olacağına varır."dedi."Ya gelirse."dedim."Beyza,lütfen kafana takma."dedi."Tamam."dedim."Hadi uyu."dedi."Uykum yok."dedim."Beyza,uyumalısın."dedi."Ya uykum yok diyorum sana adam."dedim."Tamam,n'apalım o zaman?"dedi."Bir şey diyeceğim.Benim canım turşu istiyor."dedim."Evde vardı."dedi."Salatalık turşusu."dedim."Tamam,alır gelirim."dedi."Hazır değil.El yapımı."dedim."Tamam."dedi.Odadan çıkarken ben de kitabıma devam ettim.
1 saat sonra ...
Murat odaya geldi."Getirdim."dedi."Ay çok sağol."dedim."Kalkda ye."dedim.Ağzıma bir tane aldım,çok güzeldi."Vallahi çok sağol."dedim.Yedikten sonra kitabıma devam ettim.Murat yanıma geldi."Hatun,okullar kapanınca tatile mi çıksak?"dedi."Olur.Mola veririz."dedim."Zaten okulların kapanmasına 1 hafta kalmış."dedi."Çok yoruldum."dedim.
"Biliyorum.O yüzden tatile ihtiyacımız var."dedi."Tabi peşimizden ruh hastası gelmezse."dedim."O da vardı değil mi?"dedi."Evet kara bela."dedim."Ya da gitmesek mi?"dedim."Gideceğiz.Mücadele etmezsek ezerler."dedi."Ben hiç mücadele etmedim."dedim."Monoton bir hayatın vardı yani."dedi."Evet,normal bir hayat.Seninle tanışana kadar."dedim."Pişman mısın?"dedi."Hayır."dedim.Kesin bir şekilde."Iyi."dedi."Ben yaptığım şeylerden pişman olmam."dedim."Kesin."dedi."Kesin değil.Adımlarımı sağlam atmaya çalışıyorum."dedim."Gökyüzü,gribi unuttun,iyice muhabbete başladın."dedi."Ağlayayım mı?"dedim."Ağlama canım."dedi.Böyle
konuşurken  telefonuma mesaj geldi.'Uzun bir ara yoktum.Durumlar nasıl?'yazmış kara bela."Bende nerede kaldı demiştim?"dedim."Yine mi?"dedi."Usanmıyor.Nasıl bir iz bıraktıysan."dedim."Ne izi ya?Saçma bir fikirdi."dedi."Karşı taraf öyle demiyor ama."dedim."Tamam bir beğenme vardı ama böyle bunun gibi değildi."dedi."Bu senin aşk hikayelerini dinlemek istemiyorum."dedim."Beni çok mu seviyorsun?"dedi."Çok değil,sadece seviyorum."dedim."Öyle mi?Tamam.Ben de beni çok seven Ebrar'ın kollarına giderim."dedi."Git,bende bebeğimle kalırım.Sana mı muhtacım?" dedim."Sizi ben ölsemde bırakmam."dedi."Daha demin çok güzel gidiyordun."dedim."Ah gökyüzü,beni hiç tanımamışsın."dedi.Hapşırdım,"Hadi sen yalnız kal.Yoksa yarın ben de bu hâlde olacağım."dedi.Odadan çıktı.
Gözlerimi kapattım,uykuya teslim oldum.
Birisinin bana dokunmasıyla kalktım,"Ne var ya?" dedim."Yemek vakti."dedi Murat.Kalktım,namazımı kılıp aşağıya indim.Çorbamı icip uykuya devam ettim.Bu düzen devam ederken gece 2'de kalktım.Mutfağa giderken başıma tülbentimi taktım.Merdivenlerden inerken dış kapı açılmaya çalışıyordu ve açıldı.Karşımda gördüğüm kişiye ve elindeki silaha baktım.Merdivenlerden çıkmaya yeltenirken belimden ve ağzımdan tuttu."Eğer çığlığı basarsan yukarıdaki yakışıklıda ölür."dedi.Sesimi çıkarmamaya çalıştım.Ama yüreğimdeki korku beni ölüme mi itiyordu bilemedim?
■■Allah'a emanet olun■■

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin