Sabah erkenden kalktım.Murat aramış.Aradığı saate baktım 06.30.Benim o saatte uyanık olmayacağımı bilmesi gerekirdi.Önemli bir şeydi demek ki.Ahiretim yazısına bastım.Ulaşılmıyordu.Hafta sonu olması nedeniyle oyalandım.Kahvaltıda kuş sütü eksikti.Burak'ın dalga geçmeleri ile tamamlanıyordu şen kahvaltımız.Murat'ı aradım.Nihayet bakabilmişti."Efendim."dedi."Beni aramışsın?"dedim."Evet,ben iş için Izmir'deyim.Onu haber vermek için aramıştım."dedi.Düğüne 1,5ay kala bu iş seyahati hiç inandırıcı gelmemişti."Iyi, sana iş seyahatleri"dedim."Tamam "dedi ve kapattı.Pişkin pişkin bir de 'tamam'dedi ya.Bu işin aslını öğrenmeliydim.Bu aralar arkamdan işler çevriliyor.Gizemli gizemli havalar.Canımı sıkmaya başlamıştı bu havalar.Yol arkadaşım bile benden bir şey saklarken ben ona nasıl güveneyim?Çeyiz işleri için evden erken çıkmıştık annem ile.Emine anne de gelmişti.Tam takır hazırdık alışverişe.Berna'yı çağırmamıştım, zaten yorgundu.Bir de ben yormayayım diye düşündüm.Gelinlik işlemleri hızla devam ediyordu.Emine annenin tanıdığı olması nedeniyle hızlı bir şekilde ilerliyordu.Oturma ve misafir odalarını almak için çıkmıştık bugün.Zor beğenmiştik.Oturma odası mor ve grili bir takım.Misafir odası ise ağır seçmiştik.Krem tonlarıydı.Zevkli bir seçim yaptığımıza eminim.Ama Murat olmayınca kendimi kötü hissediyordum.Seçtiğimiz mobilyaların fotoğrafını çektim, görmek ister diye.Aksesuarlar seçtik.Aynalar,avizeler...
Eve yorgun argın gelince annem ile kendime kahve yaptım."Bugünü de güzel atlattık.Şükürler olsun" dedim.Eşyalarımız 2-3hafta sonra gelecekti.Özenle yerleştirecektik minik yuvamıza.Böyle düşünürken Murat'ın olmadığını fark ettim.Aradım.Bakmadı.Kesin bir iş çeviriyordu diye geçirdim.Emine anneyi aradım."Selamün aleyküm anne."dedim."Ve aleyküm selam kızım."Ben Murat'a ulaşamadım da sizi bir arayayım demiştim."dedim."O, Izmir'de iş seyahati için."dedi."Biliyorum.Belki sizi aramıştır diye düşündüm."dedim."Yok bizim oğlan pek aramaz.Iş toplantısı olduğu zaman."dedi."Anladım.Sağolun.Allah'a emanet."dedim ve kapattım.Alışmalı mıydım telefonlarımın bakılmamasına?Yoksa hesap mı sormalıydım?
Tekrar tekrar aradım.Cevap vermedi.Akşam mutlaka arar dedim.Evde dolaşırken kilitli olan kapıya ilişti gözlerim.Uzun zamandır girmiyordum.Anılarımı hatırlamak beni mutlu ediyordu.Kapıyı açtım.İçerisi yine tertemiz ve düzenliydi.Annem mutlaka her hafta odayı açıp, temizlerdi.Fotoğrafların olduğu yer,babamın kitaplarının yerleri hiçbirinde bir kıpırdama yoktu.Baktıkça eskileri özlüyordum.Fotoğrafa bakıp ne kadar değiştiğimi görüyordum.O zamanlar elimde oyuncak ile oyalanırken şimdi ise zamanımı yeni evim için harcıyordum.Duygulandığımı hissedince odadan çıktım.Akşam ezanı okunuyordu.Insanın babasından o muhteşem kelamları duymak ayrı bir his veriyordu.Murat'ı aradım.Sonunda cevap verdi."Efendim.""Neredesin sen? Öldüm senin merakından.Hemen bugün için rapor ver."dedim hesap sorarcasına."Tabii ki kraliçem,bara gittim.Kızlarla gezdik, tozduk öyle işte."dedi.Sinirlenmeye başlıyordum"Ne kızıymış o?"dedim.Kahkaha patlattı."Kahkaha patlatmasını biliyorsun.Bir de ben sana patlatırım.Göstereceğim ben sana.Neredesin sen?"dedim."Izmir de.Işin şakası bir yana da.Toplantı bitti.Uçakla eve döneceğim yarın.Hem sen beni kıskandın mı şimdi?"dedi."Hayır, sadece ihanete uğrama hissi vardı.Ben neler düşündüm var ya?Hemen gel."dedim."N'oldu?özledin mi?"dedi."Hayır,BerkCan özlemiştir diye dedim."dedim."Bir kere de kabullensen."dedi.Konuyu değiştirmek için."Oturma ve misafir odasını aldık.Merak edersin diye fotoğrafını çekmiştim.Sana yollarım."dedim."Iyi yapmışsın."dedi."Yarın başbaşa özel bir yemek yiyelim seninle."dedi.Beni ateş basmıştı."Yorgun olmaz mısın?"dedim."Olmam"dedi."Hadi Allah'a emanet ol.Kızlar beni bekler."dedi."Öldürürüm seni.Bak öyle bir şey olursa mahvederim seni."dedi."Tamam, vahşi kadınım."dedi."Bay bay."dedim ve kapattım.Hoşuma gidiyordu bana söylediği kelimeler.Mobilyaların fotoğrafını atıp,uykuya hazırlandım ve gözlerimi onun bana verdiği güven ile gözlerimi kapattım.
♡♡♡Murat Mazharoğlu♡♡♡
Telefon konuşması bittikten sonra yüzümde tebessüm oluşmuştu.Telefonuma seçtikleri mobilyalar gelmişti.Güzeldi, tam evimize uyacak takımlardı.Annem ile konuştum.Beyza annemi de aramış.'Murat sizi aradı mı?'kabul etmiyordu kıskandığını, merak ettiğini .Otel odamda oturmuş,onu düşünmek sıkıcıydı.Yarın için verdiğim yemek sözünü en iyi şekilde yerine getirmek için rezervasyon yaptırdım.Mekân bizim için kapalı olacaktı.Ben Beyza'yı biliyordum utanır, konuşmazdı.En iyisi böyleydi.Planları düşünürken iş aklıma geldi.Bilgisayara geri döndüm.Gece geç saatlere kadar proje üzerinde çalıştıktan sonra üzerimi giyinip uyudum.
🌿🌿Allah'a emanet olun.🌿🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Espiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...