Hastane

4.8K 338 8
                                    

Eve vardığımda bitkin bir haldeydim.Hemen odama geçtim, namazımı kılıp annemin yanına indim.Bir dergiye bakıyordu.Gördüğüm kadarıyla gelinlik dergisiydi.Iki üç tanesini beğenmiş bana gösteriyordu.Daha erken desemde bir tanesini seçmiştim.Anneme yemek için yardım ettim.Sofra çok sessizdi.Yemeği yeyip, bulaşığı hallettikten sonra çayları hazırladım.Tam çay içerken kapı çaldı.Burak kapıyı açmaya gitti.Yanında BerkCan ile geliyordu.BerkCan korkmuş ağlamış bir şekilde yanıma koşarak geliyordu."N'oldu?BerkCan,niye ağlıyorsun?""Dayım kaza yapmış."dedi ağlayarak.Ağzından dökülen cümleler ile kendimi kaybettim.
Burnuma gelen hastane kokusu ile gözlerimi araladım.Olanlar aklıma geldi.Kolumdaki serumu çıkarıp babam gili bulmaya başladım.Yoğunbakım önünde buldum onları."Nerede Murat?"dedim ağlamaklı sesimle."Doktorlar daha durumunu açıklamadılar.Gel otur kızım."dedi Hüseyin amca.Gözleri kan çanağına dönmüş bir şekilde bana bakan Emine teyzeye sarılmak geldi içimden ama yapmadım.Doktor geldi"Hastamız çok kan kaybetmişti.Şimdi hayati tehlikesi yok.Görmek isterseniz birer birer görebilirsiniz.Ama az süreli."Doktor yanımızdan giderken Emine teyze ile Hüseyin amcanın girmesi gerektiğini apaçık ortadaydı.Benim ilk girmem yakışı olmazdı.Girdiler.Sıra bana gelince içim daraldımve girdim.Iceride cansız bedeniyle yatan Murat'ı görmem ile gözlerimden yaşlar süzüldü.Sanki içeride yatan Murat değilmiş gibiydi.Yanındaki sandalyeye oturdum.Dokunmak istesem dokunmadanöylece ağladım.Sonra tam kapıya yönelirken arkadan bir ses"bana güvenmedin"dedi ve arkamı döndüm.Murat'ın kara gözlerine bakıp hemen yere indirdim.Şimdi gülüyordum.Ailesine haber vermek için yanlarına gittim.Hemen odaya girdiler.Emine hanım mutluluktan ağlıyordu.Biraz fena olunca hava almak için dışarıya çıktılar.Sadece ikimiz kaldık.Hiçbir şey demeden öylece duruyorduk.Sonunda"Bana güvenmedin.Şimdide benim için ağlama."dedi.Böyle deyince daha şiddetli ağladım.Hiçbir şey demedim.Eve zorla gönderdiler.BerkCan hâlâ uyumamış.Beni bekliyordu.Her şeyi güzelce anlattım.Yarın dayısını görebileceğini söyledim.Çok sevindi."Seni çok seviyorum."diyerek, yanağıma öpücük kondurup uykuya daldı.Bende onu izleyerek gecenin karanlığına bugünü yok sayarak uyumaya çalıştım.
....Murat Mazharoğlu...
Beyza'nın odayı terk etmesi ile arkasından koştum.Ama bana aldırış etmedi.Onu aramaya çalıştım.Araba ile hızlıca giderken direksiyona hakim olamadım ve olanlar oldu
Gözlerimi açtım.Arkasını dönük bir şekilde kapının önündeydi."Bana güvenmedin."dedim.Hiçbir şey demeden ağladı.Sadece sustuk."Bana güvenmedin şimdide benim için ağlama "dedim.Annem gil başımdaydı.Sadece Beyza yoktu. Zor la eve göndermişler.BerkCan da onlardaymış.Fazlaca yorulmuştum.Ama uyuyamıyordum.En sonunda gözlerim Beyza ile kendimi düşünerek kapattım.

♡♡♡♡Selamün aleyküm.♡♡♡♡
Eğer beğendiyseniz beğenip yorum atarsanız sevinirim. 😉

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin