BerkCan Ile BirGün

2.4K 151 2
                                    

Sabah namazından sonra uyku tutmadı.Uyumadım.Murat ise namazdan sonra yine uyudu.Murat'a baktım.Gerçekten yakışıklıydı.Kara gözleri,uzun kirpikleri ile bütünleşiyordu.Hafif sakalları ile yüzü tamamlanıyordu.Hafif kaslı vücudu vardı.Ona baktıktan sonra telefonumu kurcaladım.Kitabımı okumaya devam ettim.Vakit hızla geçmişti.Indim kahvaltıyı hazırladım.Dün akşam Murat'ın dediğini yaptım.Saçlarına dokunmam ile kollarımdan tutup beni yatağa düşürdü."Hayvan mısın?Kalk üzerimden."dedim."Ben seni uyarmadım mı?"dedi."Böyle yapmasaydım kalkmıyordun."dedim.Bir hışımla kalktım."5 dakikan var.Gelmezsen kahvaltıyı kaldıracağım."dedim.Kalktı,o banyoya ben ise mutfağa indim.Kahvaltı masasına oturdum.Onu bekliyordum.Yine aynı şıklığıyla geliyordu.Yanağıma öpücük kondurdu.Umrumda değilsin tavırları yaptım."Darıldın mı bana?"dedi."Hayır.Hayvanlara karşı genelde duyarlıyımdır. "dedim.Kahvaltımı bitirip kendi tabağımı bulaşık makinesine koydum.Murat beyin kahvaltıyı bitirmesini bekliyordum.Yatak odasına çıkıp yatağı düzelttim.Saatimi unutmuştum,onu taktım.Aşağıya indim.Murat masayı temizlemiş."Şunu takar mısın?"dedi.Benim aldığım kravatı göstererek."Takarım.Ver bakalım beceriksiz."dedim."Benim vahşi kadınım."dedi."Göstereceğim şimdi sana vahşiyi."dedim.Kravatı taktıktan sonra bana baktı."Senin kaç gömleğin var?"dedi."Bilmem.Gömlek giymeyi seviyorum."dedim."Hem ne yapacaksın benim gömleğimi?"dedim."Merak ettim.Gömleklerin güzelmiş.Geçen gün bir bakayım dedim.Ferace ile gömlek bolluğu vardı dolapta."dedi."Hadi geç kalıyoruz."dedim.Arabaya bindik."Kahvaltıda sen bana hayvan mı dedin?"dedi."Ne anladıysan o."dedim."BerkCan'ı bize getirmeyi unutma.Okuldan sonra hastaneye gideceğim.Berna'nın bebeğinin cinsiyetini öğreneceğiz."dedim."Tamam.Eve ben biraz geç geleceğim.Berk'i bırakıp gideceğim."dedi."Tamam."dedim ama beynimi kemiren sorular vardı."Iş yemeği var."dedi."Ne işmiş ya?Bir peşimizi bırakamadılar."dedim."Çok mu özlüyorsun beni?"dedi."Evet."dedim.Dalgınlığıma geldi."Evet derken.Yemeğini ye.Hemen gel demek için şey ettim."dedim.Saçmaladım galiba."Yarın okuldan sonra eve gelme.Mevlid var."dedim. Okula vardık.Yanağımdan öptü."Allah'a emanet gökyüzüm."dedi.Gülerek arabadan indim.Bugün için fazlasıyla heyecanlıydım.Yeğenimin cinsiyetini öğrenecektim.Çocuklar ile marşlar söyledik.Çizgi alıştırması yaptık.Sayılar saydık.Okul çıkışı Berna ile hastaneye gittik.Ali de gelmişti.Bebeğinin cinsiyeti erkekti.Berna gözyaşlarına mukayet olamadı.Ali ile sarıldılar."Erkek babasıyım ben."diyordu.Beni eve bıraktılar.Murat BerkCan'ı getirmişti.Koşarak yanıma geldi ve sarıldı."Seni çok özledim."dedi."Ben de seni çok özledim."dedim.Murat BerkCan'ı bırakıp gitti."Acıktın mı?Ben kurtlar gibi açım."dedim."Biraz acıktım."dedi."Ne yemek istersin?Patates kızartması yiyelim mı?"dedim."Bana uyar."dedi.Onu yağdan uzak tutarak patates kızartmasını yaptım.Ketçap ve mayonez ile güzelce yedik.Bulaşıkları topladım.Ellerimizi yıkadık."Ben oyunlar getirdim.Oynayalım mı?"dedi."Olur.Bir dakika anneannen arıyor.Onunla konuşayım."dedim.
"Efendim."dedim."N'apıyorsunuz kızım?"dedi."Iyiyiz,BerkCan da iyi birazdan oyun oynayacağız."dedim."Iyi,yarın gelin mevlidin var unutmadın değil mi?"dedi."Hayır unutmadım.Pasta,kurabiye,poğaça yapacaktım."dedim."Kızım,bende tatlı getireceğim.Allah'ın izniyle yarını atlatacağız.BerkCan'a uyumadan süt içiriver kızım."dedi."Tabii ki .Allah'a emanet olun."dedim.Vedalaşmadan sonra BerkCan'ın yanına gittim.Oyuna başlamış bile."Ben başladım oyuna.Sen de gel."dedi."Tamam."dedim.Başladık oynamaya.Saate baktım.20.00 ve Murat ortalıkta yok.'Ahiretim'yazısına bastım.Açtı."Neredesin sen?"dedim."Geliyorum."dedi."Hemen gel.BerkCan ile yalnızız."dedim."Korkuyor musun?"dedi."Evet."dedim."Tamam.
Zaten yakındayım."dedi.Kapattım.Yalnızlıktan,karanlıktan,gök gürültüsünden çok korkardım.BerkCan ile pasta,kurabiye, poğaça yapmaya başladık.Kurabiyeleri ve poğaçayı dolaba koydum.Sabah pişirecektim.Pastayı soğumaya bıraktım."Sana özel, bir dilim pasta verebilirim.Dayına söyleme ama."dedim."Tamam.Bu sır bende."dedi.Murat geldiği zaman biz mutfakta bir şeyler yiyorduk."Sen yemekten geldin diye tabak koymadım.Istersen koyayım."dedim."Yok.Direk duşa gireceğim."dedi.Odaya çıktı.Yemekten sonra BerkCan boyama yapıyordu.Bende odaya geçtim.Murat üzerini giyinmiş.Telefonla konuşuyordu.Telefon konuşması bittikten sonra yanına gittim."Bir terslik mi var?"dedim."Var ama boşver.Eve iş sorunlarını taşımayalım."dedi."BerkCan yalnız kalmasın."dedim. Aşağıya indik."Yekta dayııı."diyerek koşarak geldi.Murat'ın diğer ismi Yekta mıydı? Murat kucağına aldı.Koyu bir muhabbet içindelerdi.Meyve doğradım BerkCan için."Sana meyve getirdim."dedim BerkCan'a."Bana yok mu hatun?"dedi."Çocuğun yanında hatun falan deme."dedim.Gittim ona da bir tabak hazırladım."Buyur."dedim.Meyvelerini yerken annemi aradım."Efendim."dedi."N'apıyordun?"dedim."Oturuyordum.Sen n'apıyordun?"dedi."Ben de oturuyordum.Yarın geliyorsun değil mi?"dedim."Seni yalnız bırakır mıyım hiç?"dedi."Seni seviyorum anne."dedim kapattım.Berna'yı aradım.O da gelecekti.Mahalledende gelecekti.Ev bayağı doluydu.Saate baktım 22.00'dı."Uyku vakti geldi.Sütümüzü içip,pijamalarımızı giyip uyuyoruz BerkCancığım."dedim.Sütü ısıttım.Güzelce içti.Pijamalarını giydi.Misafirlerin kalması için ayarladığımız odaya götürdüğümde "yanınızda uyusam."dedi."Yalnız uyumaktan korkar mısın?"dedim.Kafasını salladı."Bence de bizimle uyumalısın."dedim.Murat pijamalarını giymiş yatakta beni bekliyordu.BerkCan ile gelmemi ummuyormuş gibiydi.Banyoda geceliğimi giydim.BerkCan dayısının yanına sinmiş beni bekliyordu.Yatağa geçtim."Biriniz bana hikaye anlatsanız? "dedi."Ben anlatırım."dedim.Başladım hikayeye.
Bir varmış bir yokmuş.Ülkenin birinde bir kız yaşarmış,bu kız çocukları çok severmiş.Bir adam varmış çok iyi birisiymiş.Bu kız bu adama aşık olmuş.Çok zor dönemlerden geçmişler.Ama aşkları ilk günkü gibiymiş.Sonunda evlenmişler.Çok mutlularmış.Kız çok korkarmış'mutluluklarının bozulmasından'.Her gün dua edermiş.Mutlulukları için.Kızın bir eksiği varmış.Adama aşkını itiraf edemiyormuş.En sonunda pes etmiş.Aşkını itiraf etmiş.Sonları hep böyle akılda kalacak bir aşk masalı olmuş.
Böyle anlatırken BerkCan sonunda uyuyakalmış.Üzerini örttüm.Murat bana bakıyordu bir şey yapmam için.Ama bakmıyordum.BerkCan'a yüzüm dönük bir şekilde uykuya daldım...
●●Murat Mazharoğlu●●
Beyza'nın anlattıkları ile ona baktım ama o bana bakmadı.Berk'e yüzü gelecek şekilde uyudu.Yüzüne baktım.Oldukça pürüssüzdü.Kahverengi gözleri,buğday teni,ne ince ne kalın olan kırmızı dudakları ile yüzü tamdı.Saçları koyu kahverengi omzumdan 4 parmak uzun saçları ise bana tarçını andırıyordu.Evliliğimiz çok güzel gidiyordu.InşAllah böyle de devam ederdi.Ona bakarak gözlerimi kapattım.
♡♡Allah'a emanet olun...♡♡

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin