Talihsiz Haber

7.8K 478 14
                                    

Gece uyku tutmadı.Bir sağıma döndüm,bir soluma döndüm.Namazı kıldım.Kur'an-ı Kerim okudum.
Sabah olmuştu zaten.Üzerimi güzelce giyip,eşarbımı yaptım.Feracemi alıp kahvatıya indim.Annem gil daha uyanmamıştı. Süpriz yapmak istedim,kahvaltıyı hazırladım.Annem uyanmış,geliyordu.Beni karşında görünce şaşırmış"hayrola bir şey mi oldu?"."Kahvaltı hazırlamak istedim. Kötü mü ettim?"biraz duygu sömürüsü yaptım."Gel buraya koca eşek."küçük çouklar gibi gittim yanına sıkıca sarıldım."Dur deli kız, ayyy eşek kadar kız oldun.Hâlâ değişmedi huyların.""Ben Burak' ı kaldırayım."dedim arkama döndüm ve bir koca cüsseye çarptım. Bu Burak tı."Oooo bizim kız, sen bu saatte kalkar mıydın?""Şimdi seni çekemeyeceğim."
Babam da o ara geldi.Kahvaltıya oturduk.Babam"Dün okulun nasıldı?""Güzeldi.Hem de fazla güzeldi.".Muhabbet böyle giderken zil çaldı.Büyük ihtimalle Berna'dır deyip kapıya ben baktım.Tahmin doğru gelen Berna'ydı.Annem gille vedalaşıp , feracemi giyip evden çıktık."Bugün hayırlısıyla güzel olacak gibi.""Eeee sen nişanlılık nasıl gidiyor Berna Hanım?""Iyi ne olsun.Emine annem ile aram iyi. Ali ile de iyiyiz.Kısacası mutluyum."Allah mutluluğunuzu daim eder İnşAllah."diye konuşurken okula gelmiştik.BerkCan'ı gördüm, dayısı yanındaydı.sıkıca sarıldıktan sonra birbirlerinden ayrıldılar.Dayısı BerkCan okula girene kadar bekledi ve arkasına dönerken benim ile gözgöze geldi ve baş selamı verdi.Ben de aynı şekilde baş selamı verip yanından gittim.Berna bana ne oluyor der gibi bakıyordu.Ben de bir şey yok der gibi baktım.Okula girdik.Öğretmenler odasına gidip feracemi çıkardım.Önlüğümü giydim.Derse hazırlandım Derste çocuklarla dışarıda oyunlar oynadık.Ilk hafta olduğu için fazla sıkmadım. Okul bitti.Berna ile eve birlikte gittik.Eve girdim, 2-3 kadın ve annem oturuyorlardı.Ben eve girince beni bir süzdüler.Aldırış etmedim.Hoşgeldiniz dedim ve ayrıldım yanlarından.Ayıp olmasın diye bir iki kere yanlarına gittim.Daha sonra namazımı kıldım.Zaten akşam olmuştu.Yemeği yedik,babam beni yanına çağırdı"Kızım, biliyorsun evlenme çağına geldin, annenin tanıdığı birisi varmış seni beğenmiş ve evlenmek istiyormuş.Sen ne dersin bu işe?""Baba ben bilmiyorum.Çocuğu tanımıyorum, adı ne?ne iş yapar, dinine bağlı mı?"" Adı AhmetHan, bankacı, dinine bağlı birisi, öyle olmasa kabul etmem zaten.""Ben bir düşüneyim." dedim ve babamın yanından ayrıldım.Dün kafamı karıştıran olay bugün bu haber gerçekten bilmiyorum.Yatsı namazımı kıldım ve bolca dua ettim.Uykum geldi ve kendimi uykuya teslim ettim.
☺😶🙄Bu bölümü beğendiyseniz beğenip yorum atarsanız sevinirim.Iyi ve hayırlı okumalar 🤗🙂☺

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin