Kısa bir uykudan sonra araladım gözlerimi.Murat bana dönük bir şekilde uyuyordu.Saçlarına dokunduğum an "yapma gökyüzü."dedi."Namaz vakti ahiretim."dedim.Abdestimizi aldık,namazımızı kıldık."Bugün bir değişiklik olsun diye öğlen yemeğinde piknik yapacağız."dedi."Bundan benim niye haberim yok."dedim."Şimdi aklıma geldi."dedi."Ne kadar pratik zekasın öyle.Pardon hevesini kursağında mı bıraktım?"dedim."O konu kapandı zannediyordum."dedi."Bir saat önce olmuş bir olay ve ben kesin bir şey demedim."dedim."Tamam sen haklısın gökyüzü."dedi."Haklılığımı belirtmek için demedim.Ben biraz fazla mı konuşuyorum?"diyemeden dudaklarını dudaklarına değdirdi."Sen konuş ben seni sustururum."dedi."Pikniğe gidiyor muyuz?"dedim."Hadi seni mi kıracağım.Gidelim bari."dedi."Yalnız Berna gilde gelsin."dedim."Olur,bana fark etmez."dedi.Berna 'yı aradım."Efendim."dedi."N'apıyordunuz?"dedim."Yekta ile oturuyorduk."dedi."Ali evde mi?"dedim."Evet."dedi."Pikniğe gidelim mi?Bizimkinin pikniğe gidesi geldi de."dedim."Ali'ye bir sorayım."dedi."Tamam,geliyoruz. Mangalı kim getirecek?"dedi."Biz de varmış.Et bizde.Içecekler sizde"dedim. "dedim"Konumu atarım ben sana."dedim ve kapattım."Hadi,hazırlayalım sepetimizi."dedim.Sepete,et,çerez vb.koyduktan sonra hazırdık."Meyve de alsak mı?"dedim."Tamam.Sen sepeti bana ver."dedi.Berna'ya konumu attım."Ilk pikniğimiz çok heyecanlıyım."dedim."Ve bebeğimizle bir ilk."dedim."Evet."diye onayladı.Piknik yerine gelince Bernalar bizden önce gelmiş ve yer bulmuşlar.Ali ile Murat erkekçe selamlaştıktan sonra Murat Yekta'yı aldı kucağına.Berna ile uzunca sarıldık."Kardeşim benim."dedik."Yeri biz seçtik ama sorun olmaz değil mi?"dedi Ali."Ne sorunu kardeşim ?"dedi Murat.Oturduk,Murat ile Ali kendi aralarında konuşuyordu.Berna ile ben de bebek ile ilgili konuşuyorduk.Yekta huysuzlanınca "sen kıskandın mı?dedim."Gel bakalım teyzeye."dedim."Sen çok mu kıskançsın.Abi olacaksın ama."dedim."Hadi mangalı yakalım."dediler.Eti hazırladık,Ali ile Murat mangal başına geçtiler.Salatayı hazırladıktan sonra etlerde gelmişti.Iştahla yemiştik.Bulaşık işini hallettikten sonra Murat"gel yürüyüşe çıkalım."dedi.Ayağa kalktım.Berna"Ben çocukla ne yapacağım?"dedi.Ali"Karıcığım sen,ben ve bebeğimiz eğlenecek bir şey buluruz.Sen o güzel canını sıkma."dedi."Iyi o zaman."dedi.Murat'ın elleri elimi kapladı."Bu sefer izin verdin.Hayırdır?"dedi."Annem gil yok yanımızda.Istiyorsan çekeyim."dedim."Hayır.Ellerin ellerime değince huzur kaplıyor içimi."dedi.Baktım gözlerinin içine "Seni seviyorum adamım."dedim."Adamım kelimesi birine bu kadar mı yakışır?"dedi."Çünkü ben söyledim."dedim."Bana egolu diyorsun ama sende benden kalır yanın yok."dedi."Üzüm üzüme baka baka kararır."dedim.Yürürken yerlerde papatya vardı.Bir kaçını kopardı bana verdi."Koparmasan iyiydi."dedim.Sana da yaranılmıyor."dedi."Tamam,bir şey demedim."dedim."Bana nerede vuruldun?"dedi.Beklemediğim bir soruydu"Sana ilk önce vurulmadım.BerkCan ile seni ilk gördüğümde birazcık etkilendim o kadar.Ama birazcık."dedim."Sen bana nerede vuruldun?" dedim."Seni ilk gördüğüm an etkilendim."dedi."Hadi geri dönelim."dedim."Utanınca çok tatlı oluyorsun."dedi."Biliyorum.Senden önceki erkek arkadaşımda aynısını demişti."dedim kıskandırmak için."O adamı da seni de öldürürüm "dedi."Şaka yaptım.Benim geçmişim tertemiz."dedim."Tahmin ediyordum geçmişinin temizliğinden."dedi.Bernaların yanına varmıştık.O kadar tatlı görünüyorlardı ki anlatamam.Bizi görünce toparlandılar.Oturduk onlar ile de muhabbet ettik."Hadi kalkalım hava esmeye başladı."dedi Murat.Vedalaştık"Bugün için teşekkürler."dediler.Arabaya bindik,"çok güzel bir gündü."dedim."Öyleydi."dedi Murat.Eve kadar sessizdik.Eve girdik besmele ile."Ev kadar güzeli var mı?"dedim.Sepetteki eşyaları çıkarıp,yıkadım.Sonra namazımı kıldım."Yoruldum."dedim."Ayaklarını uzat,dinlen."dedi."Tamam."dedim.Dinlendim,akşam yemeğini hazırladık.Büyük bir iştahla yedik.Film izledik.Namazımı kıldım,kendimi uykuya teslim ettim.
●●Allah'a emanet olun...●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Spiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...