Sabah erkenden kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Üzerimi giyip aşağıya indim.Bugün Muratgil akşam yemeğine geleceklerdi.O yüzden kahvaltıdan sonra temizliğe başladık.Annem pestilimi çıkardı desem yeridir."Yok kızım şurada iz kaldı, kızım şurayı iyi silmemişsin"deyip durdu.Namazlarımızı kılıp yemeğe başladık. Burak"Ooooo yeni gelin yemeğe de başlamışsın,akşam zehirleme bizi bak."dedi."Merak etme kardeşim sadece senin tabağına zehir katacağım,diğerleri zehirlenmeyecek" dedim. " Seninle uğraşılmaz"dedi ve gitti.Yemeği de yaptık.Odama çıktım.Ne giysem diye düşünürken siyah pileli eteğim ve beyaz gömleğimi giymek geldi içimden.Üzerine uygun bir de tülbent taktım .Ben hazırdım.Sadece misafirlerin gelmesi kaldı.Kapı çaldı kesin onlar düşüncesi ile aşağıya indim.Evet onlardı.Emine teyze, Hüseyin amca, BerkCan ve Murat ve yanlarında bir kız daha vardı.Açıkçası merak etmedim değil.O da başörtülüydü.Şirin bir kıza benziyordu.Misafir odasına davet ettik Mazharoğlu ailesini.Biraz muhabbetten sonra yemeğe geçildi.Yemekte babamlar haberlerden konuşurken arada Murat 'ta katılıyordu muhabbetlerine.Yanlarındaki kızın kim olduğunu hâlâ söylemediler.Yemekler yendi, çaylar için erkekler bir tarafa kadınlar bir tarafa oturmuş kendi aralarında muhabbet ediyorlardı.Ben çayları hazırlamak için mutfağa gittim.Berna aradı. "Kızım, bu kız Murat'ın eski kırıklarından birisi olmasın. "."Deli misin? Öyle bir edepsizlik yapmaz bence.Eski kırığını sözlüsünün yanına getirmek ne demek?"dedim.Arkamdan bir ses "içerideki kız kuzenim Feriha.Üniversitede1.sınıfta okuyor.Seni merak ettiği için getirdim."Arkamı dönmem ile Murat 'ın gözleri ile karşılaştım.Özür dilemeye fırsat vermeden arkasını dönüp gitti.Çayları hazırladım.Murat'ın yüzüne bakamadan çayları dağıttım.Bulaşıkları Feriha ile birlikte hallettik.Feriha"Ona çok benziyorsun.Yani Birgül ablama Berk'in annesine."demesiyle şok oldum.Belki benimle ablasına benzediğim için evlenmek istiyordu.Şu an kafam çok karışıktı.Ne yapamayacağımı bilmiyordum."Ablası nasıl birisiydi?"."Aynı çok benziyorsun.Kahverengi gözleri, buğday teni,küçük burnu çok benziyorsun."dedi. Bir şey diyemedim.Zaten o ara kalkmaya hazırlanıyorlardı.BerkCan uyuya kalmış,Murat onu kucağına almış gidiyordu.Onları uğurlayıp odama geçtim.Namazımı kılıp kendimi yoğun düşünceler ile uykuya teslim oldum.
☺🙂😏🤗Allah'a ama ne olun😉😊😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Espiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...