Sabah kalktım.Namaz kıldıktan sonra uyuya kalmışım.Kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.Omlet yaptım,ekmek kızarttım.Murat çatık kaşlarla bana bakıyordu."Niye hazırladın?Ben hazırlayacaktım."dedi."Hasta muamelesi yapma.Alt tarafı kahvaltı hazırladım.Bak böyle yapıyorsun bebeğimiz doğunca da yemeği sen yaparsın görürsün o zaman."dedim."Yaparım ne var ki?Yeter ki siz iyi olun."dedi."Ooo seni yerim ben.Sen baba mı oldun?"dedim yanaklarını sıkarak."Hatun,bu aralar fazla mı yiyorsun?Daha bebeğimiz yeni ama sen kilo almışsın galiba.Allah bilir doğuma yaklaşınca nasıl olursun?"dedi."Gerçekten mi?Hemen aynaya bakmam lazım."dedim."Şaka yaptım."dedi.Karnına bir yumruk geçirdim."Kocaya vurulur mu hiç?Sana bu hareketi hiç yakıştıramadım."dedi."Kaşınma o zaman."dedim."Tamam vahşi kadınım.Sana teslim oluyorum."dedi."Hadi kahvaltıya.Acıktım ben."dedim."Ay benim üzümüm acıkmış mı?"dedi karnıma bakarak."Üzümüm ne?"dedim."Siyah noktaya bende ona üzüm diyorum."dedi."Iyiymiş.Üzümümüz bayağı acıkmış."dedim"Hemen doyur o zaman.Bugün ki planın ne?"dedi."Ev temizliği."dedim."Olmaz.Kendi başına yapamazsın.Ben de yardım edeceğim."dedi."Tamam bana uyar."dedim."Bir şey diyeceğim.Ben çirkin miyim?"dedim."Şu ana kadar gördüğüm en güzel annesin."dedi."Yaa,biliyordum da bir sorayım dedim."dedim."Kendimizi de beğenirmişiz."dedi."Beğenmeyeyim mi?"dedim."Beğen canım,bir şey demedim."dedi.Kahvaltı bu konuşmalar ile ilerlerken Murat'ı birisi aradı.Murat'ın cevapları 'Tamam,Tamam,bir gelişme olursa haber verirseniz sevinirim."kelimeleriydi."N'oldu?"dedim."Ebrar gözünü açmış."dedi."Kara bela geliyor desene."dedim."Ruh hastası."dedim."Gökyüzü bu aralar zor zamanlarımız oldu.Ama şükür bunlarda geçecek."dedi."InşAllah."dedim."Ben doydum"dedim."Sen de yediysen buraları toplayıp temizliğe geçelim."dedim."Ben bunları bulaşık makinesine koyayım sen de elektrikli süpürgeyi getir."dedim."Tamamdır."dedi.Bulaşık işlerini halledip geceliğimi çıkardım.Eşofman ve tuniğimi giyip aşağıya indim.Murat elektrikli süpürgeyle her yeri süpürmeye başlamış."Murat.Murat"dedim,duymadı.Yanına gidip süpürgeyi kapattım."Sana sesleniyorum,duymuyorsun adam."dedim."Efendim karıcığım."dedi."Dinle,burayı süpür.Senin işin bitiyor."dedim."Hayır,sen sadece toz alıyorsun.Gerisi bende."dedi."Sen hayatında kaç defa temizlik yaptın Murat?"dedim."Hiç."dedi."O zaman evimi sana emanet edemem."dedim."Edersin.Ayna gibi olacak."dedi."InşAllah."dedim.Toz bezini aldım elime.Ince ayrıntısına kadar tozları aldım.O sıra Murat yer silmeye geçmiş.Bayağı becerikliydi.Hafiften başım döner gibi oldu,oturdum.Murat yanıma geldi."N'oldu?"dedi."Başım döndü."dedim."Ben sana bir tuzlu ayran yapayım."dedi.Elinde ayran ile geri geldi.Içtim."Şimdi daha iyi misin?"dedi.Kafamı salladım."Evet,senin temizlik görevin burada sona ermiştir.Zaten süpürgeyi yaptım,yerler silindi,tozda bitti.Geriye ne kaldı?"dedi."Hiçbir şey."dedim."Tamam o zaman."dedi.Eşyaları yerine koyduktan sonra yanıma geldi,oturdu.Kapı çaldı.Başımı hemen örttüm.Murat kapıyı açmam gitti."Hoşgeldiniz."dedi.Ayağa kalktım,gelen annem ve Emine anneydi."Hoş bulduk oğlum."dedi ikisi de.Ellerinde en az 15 poşet vardı."Hoşgeldiniz"dedim."Hoş bulduk kızım."dediler."Alışverişe çıkmıştık,bir de size uğrayalım dedik."dedi Emine anne.Iyi yapmışsınız."dedim."Torunumuza birkaç parça bir şey aldık."dedi annem.Allah'tan bir kaç parça."Cinsiyeti belli olmadığından sarı,turuncu,yeşil...Takım aldık."dedi.Poşetleri açtıklarında gerçekten güzel seçilmiş parçalardı.Bakmaya doyamıyordum."Zahmet etmişsiniz.Daha çok erken.Murat'ta oda ölçüsünü alıyor.Özel tasarım olacakmış bebek odası."dedim."Iyi yapmışsın oğlum."dediler."Ben çay koyayım."dedim."Yok kızım,biz bunları bırakacaktık.Şimdi de kalkacağız zaten."dedi annem."Böyle olmadı ama.Yarın akşam yemeğe gelin o zaman.Hep birlikte yemek yeriz."dedim."Onu konuşuruz.Hadi Allah'a emanet olun."dediler.Yolcu ettik."Çok güzeller."dedim."Evet öyleler.Bebeğin annesinden daha heyecanlılar en azından."dedi Murat."Ne demeye çalışıyorsun Murat?Her şeyin erken olduğunu söylemek suç mu?"dedim."Beyza,hevesimi hep kursağımda bırakıyorsun.Bir şey yapsam daha erken diyorsun."dedi."Neden biliyor musun?Ebrar bizi öldürüyordu.Ne çabuk unuttun?Sen daha çok ümitlenme bize bir şey olursa üzülme diye diyorum."dedim.Dokunsalar ağlayacaktım."Şimdi de sen benim kursağımda bıraktın."dedim.Bebeğimizin kıyafetlerini topladım."Uyuyacağım.Rahatsız etme."dedim.Yukarı çıktım.Anneanne ve babaannesinin bebeğime hediyelerini güzelce katlayıp yatağa uzandım.Gözlerimi sıkıca kapadım.Murat girdi odaya.O da yatağa uzandı"Uyumuyorsun biliyorum.Amacım seni üzmek değildi.Ne kadar heyecanlı olduğumu belirtmek istemiştim oysa.Kurduğum cümle yanlış olabilir.Beni de böyle kabullen.Bazen kalp kırabiliyorum.Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Sen bana sırtını dönersen helak olurum."dedi.Gözlerim kapalı bir şekilde ona döndüm."Sen kalbimi ne kadar kırsanda ben sana bunu yapamam."dedim.Dudaklarıma minik bir öpücük kondurup "Her gaflete düştükten sonra gafletten kurtulup İlk önce şükredip kaldırdığım yüzüm,sonra baktığım gökyüzüm ol'u boşuna demiyorum."dedi.O böyle cümleler kurarken ben çoktan uyku diyarına gitmiştim...
♡♡Allah'a emanet olun...♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Spiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...