Sabah erkenden kalktım,bugün okul günüydü.Kahvaltıyı hazırladım.Murat'ı kaldırmak için odaya çıktım."Murat kalk."dedim."Kalksana."dedim."Hıhı."dedi."Zaten başım ağrıyor. Kalk hadi."dedim."Başın mı ağrıyor?"dedi."Evet.Normal insanların başı ağrımaz mı?"dedim."Senin ağrımamalı. "dedi.Öyle derken hapşırdım."Grip mi oldun şimdi de?"dedi."Olamaz mıyım?"dedim."Olamazsın.Hamilesin sen."dedi."Murat bazen öyle bir konuşuyorsun ki doğumdan sonra bebeği alıp beni evden kovacakmış gibi."dedim."Olur mu öyle şey?Sen benim evimin sultanısın."dedi."Böyle konuş işte."dedim."Öyle mi?Sabah sabah bir öpücük alsaydım."dedi."Bence alma kahvaltı hazır,okul var."dedim."Olsun olsun."dedi."Sinirlenirme beni ."dedim."Sinirlensene bir."dedi."Görmek istemezsin."dedim."Göreyim."dedi.
"Saçmalama."dedim."Hadi kalk. dedim."Kalktım."dedi."Bir şey soracağım.Ben okula gidince sen de gidiyorsun.Ben gitmeyince gitmiyorsun.Niye?"dedim."Iş adamıyım.Istediğim zaman giderim.Istediğim zaman gitmem.Bir sıkıntı mı var?"dedi."Yok.Hadi kahvaltı yapalım."dedim.Aşağıya indim.Kendime portakal suyu,Murat'a
çay koydum.Bekliyordum,Allah'ım ne çok süslendi böyle gelmek bilmiyordu.En sonunda geldi.Takım elbisesi ile jilet gibiydi.Geldi,oturdu.Parfüm kokuyordu."Nereye gidiyorsun?"dedim."Işe. "dedi."Bu kokuyla mı?" dedim."Ne var?"dedi."Bak doğru söyle.Nereye gidiyorsun?"dedim."Işe gidiyorum."dedi."Tamam."dedim.Ka-hvaltı sessizce ilerlerken Murat kalktı,odaya gitti.Geri geldiğinde farklı bir takım elbise ve parfüm kokusu yoktu."Bugünkü öpücüğü hak ettin."dedim ve yanağına öpücük kondurdum."Ha şöyle."dedi.Kahvaltı bittikten sonra mutfağı toparlayıp feracemi alıp,çantamı taktım ve ben hazırdım."Murat ne süslendin ya."dedim."Hatun ne süslenmesi?"dedi."Normalde kadınlar geç hazırlanır,benim kocam."dedim."Fazla konuşma hadi."dedi.Evden çıktık,arabaya bindik."Okuldan sonra annemlere gideceğim.Haberin olsun."dedim."Ben seni alırım."dedi."Almana gerek yok.Zaten okul annemlere yakın."dedim."Olsun.Ben seni alırım."dedi."Bir şey diyeceğim.Biz evlendik BerkCan'a ilgin azaldı gibi."dedim."Hayır.Ben onu okul çıkışı almaya gidiyorum.Oyunlar oynuyoruz."dedi."Ilgin hiç eksilmesin."dedim."Sen çok mu seviyorsun Berk'i ?"dedim."Evet.Benim için özel birisi."dedim."Hatalarım oldu.Tek doğrum sensin."dedi."Ne hatalar yaptın ki? dedim."Anlatırım ama kıskançlık krizine girmeyesin."dedi."Sen anlat.Karar veririm kıskançlık krizine."dedim.
"Ben lisedeyken bir kızdan hoşlandım.Kız aile yapımıza uymuyordu ama hoşlanmıştım bir kere.Her gün onu görürüm umudu ile saçımı özenle tarayıp gidiyordum.Bir gün okula gitmek için hazırlandım,okula varınca bir kalabalık vardı.Ali'nin yanına gittim,onun intihar ettiğini söyledi.1-2 yıla kendimi toparlamıştım.Sonra çok gereksiz bir duygu olduğunu düşündüm."dedi."Üzücü."dedim."Ama benim tek aşık olduğum kişi sensin."dedi."O kızın mezarına hiç gittin mi?"dedim."Hayır."dedi.Okula varana kadar hiç konuşmadık.Okula varınca "Allah'a emanet ol gökyüzü."dedi."Sende."dedim."Sen üzül diye anlatmadım.Seni ne kadar sevdiğimi bil diye."dedi."Hadi bay bay."dedim.Arkama bakmadan okulun içine girdim.Uzun bir okul zamanından sonra annemlere gittim.
Evimi özlemiştim.Burak ile uzunca konuştuk.Annem ile yemeği hazırladık.Sofrayı kurdum,Murat 'ı bekledik.Gelince yemeğe başladık.Annem ve Murat konuşuyordu sadece.Burak kulağıma eğilerek "bir şey mi oldu?"dedi."Hayır."dedim.Yemekten sonra çayı hazırladım.Çay içtik,sonra eve gitmek için yol aldık.Eve giderken sessizdik.Eve varınca kendimi koltuğa attım ve gözlerimi kapattım."Yoruldun mu?"dedi."Evet."dedim."Hadi uyu o zaman."dedi.Odaya gittim.Yatsıyı kılıp,geceliğimi giyip,elime kitabımı alarak yatağa geçtim.Murat'ta namazını kıldı,geceliğini banyoda giyerek yanıma geldi."Bugün yorucu bir gündü."dedi."Öyle."dedim."Anlattıklarım seni üzmedi değil mi?"dedi."Niye üzsün ki kocamın aşk hikayesini dinlemek?"dedim.Neredeyse ağlayacaktım."Yapma ama böyle."dedi."Uyuyacağım.Dediklerimi unut gitsin."dedim."Senin dediklerinin hiçbirini unutmam."dedi."O zaman bana bir şey anlatma."dedim."Senin anlattıkların kalbimi acıtıyor."dedim."Sence yaşadıklarım normal mi?Babam ölüyor,annem gerçek annem değil,peşimizde ruh hastası var,bebeğim ile tehlikedeyim."dedim."Tamam.Zor günler yaşıyorsun ama bu umutsuzluk demek değil.Her zaman dik durmaya çalış."dedi."Ben güçlü birisi değilim."dedim ve arkamı dönerek gözlerimi kapattım.
Artık kendimle yüzleşme vakti gelmişti.
●●Allah'a emanet olun●●
Acaba Beyza'nın geçmişinde saklı ne var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Spiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...