Okul Gezisi

2.6K 166 0
                                    

Okul başlayalı 2 hafta olmuştu ve bugün okulla geziye çıkacaktık.Sabah namazından sonra uyumadım.Çocuklar için yaptığım kartları kontrol ettim, sandviç yapmıştım her birine.Evden ailem ile vedalaşarak çıktım.Berna okulda beni bekliyordu.Çocukların bazıları gelmiş, kendi aralarında konuşuyorlardı.Beni görünce sınıfımdan olanlar yanıma koşarak geldiler.Heyecanları yüzlerinden okunuyordu.Velilerin hepsi gelince gezi ile ilgili bilgiler verdim.Servislere bindik ve okulla olan ilk gezim başladı.Berna'nın karnı hafiften belirmişti.Nazı hiç çekilmiyordu."Ayy, çok sıcak.Camı açar mısın?"dedi açtım."Soğuk."dedi kapattım."Sıcak"dedi açtım."Soğuk"dedi kapattım.Tam sıcak diyecekti ki delice bir bakış attım.Sustu, bu haline güldüm.Mola verdik,hazırladığım sandviçleri ikram ettim.Berna'ya"Dini nikâhımızı kıydık.Rize'ye anneannemi ziyarete gittik,keyfimiz yerinde.Sende durumlar nasıl?"dedim."Iyi,hamile olduğumu Ali'ye söyleyince havalara uçtu.Elimi sıcak sudan soğuk suya değdirmiyor.Kayınvalidem desen her gün bir yemek tasla geliyor.Annem ile babam isim düşünmeye başlamış bile."dedi.Ne güzeldi."Allah ağzınızın tadını bozmasın."dedim."Amin"dedi.Yolculuğumuz çocukların eğleneceğini düşündüğüm hayvanat bahçesineydi.Hayvanat bahçesine varınca meraklı bakışlar ile karşılaşmıştım.Bütün hayvanları özellikleri ile tanıtmıştım.Ben anlattıktan sonra yaşıtlarına göre fazla bilgi sahip olduklarını gösteren sorular ile karşılaşıyordum.Çok güzel eğlenmiştik.Eve dönerken Berna ile koyu bir sohbete dalmışız.Murat aramış, fark etmemişim.Sonra aradığım da biraz sinirli bir şekilde"Efendim?""Beni aramışsında.Gezi dönüşü Berna ile muhabbete dalmışız.Aradığını duymamışım."açıklama gereksinimi duyarak.O ise"Bir daha böyle bir şey ile karşılaşmak istemiyorum."dedi sesini yükselterek.Ben ona açıklama yaparken onun bana bağırma gereksinimi duyuyordu."Bana bağırma hakkını nereden buluyorsun?Ben sana açıklamaya ihtiyaç duyarken bana yaptığın, gerçekten saçmalık."dedim.Susuyordu."Böyle susacaksan ben telefonu kapatayım.Daha iyi olur."dedim."Tamam, tamam.Biraz sinirlerim bozuktu.Sana patladım.Kusura bakma."dedi.Fazla uzatmaya gerek yoktu."Tamam, uzatmayalım.BerkCan ne yapıyor?Okulu nasıl gidiyor?"dedim."Iyi,okulu da iyi gidiyor.Hem bu ne gezisiymiş?"dedi.Kıskanıyor muydu bu beni?"Okul gezisi.Çocuklara değişiklik olsun diye düşünmüştüm."dedim."İyiymiş."dedi.""Allah'a emanet ol."dedim ve kapattım.Bu gezi hem çocuklar için hem de benim için fazlasıyla güzeldi.
Benim için güzel olan 1 sebebi vardı: Çocukların mutluluğu.Akşam yemeği sessizdi.Yemekten sonra bulaşığı halledip odama geçtim.Odama göz attım.Kitaplarımı götürsem mi?Murat ile evlendikten sonra kitaplarımı görürecektim.Hatta bir odayı kütüphane şeklinde yapmayı düşünüyordum.Murat'a uyar mı bilmem ama.Gelecek hakkında düşünmek biraz gerkesiz gekiyordu.Anın tadını çıkarmam daha keyif vericiydi.Böyle düşünürken uykum kapıyı çalmıştı bile.Uykuya kapıyı açıp buyur ettim.
■■Allah'a emanet olun■■

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin