Teyze!!

3.1K 220 5
                                    

Sabah dinç bir şekilde kalktım.Okula gitmek için hazırlanırken telefonuma gelen mesajla irkildim."Annenlere söyledim.Sana da söyleyeyim,bu akşam bize yemeğe davetlisiniz."yazıyordu.Aramaya tenezzül bile etmemiş beyefendi!!Sonra aldırış etmeden üzerimi giyinip kahvaltıya indim.Babam sofrada biraz durgundu.Sorularımla bunaltmak istemedim.Okula varınca Doruk'u karşımda görünce mutlu oldum.Yeni ailesini benimsemiş belli ki.Murat'ın kuzeni gil çocuk hasreti ile yanarken karşılarına çıkan bu miniği kendi çocukları gibi benimsediklerinden eminim.Berna ve Ali de davetliymiş yemeğe.Berna"Ali ile Murat liseden arkadaşlarmış.Arkadaşlıkları mescidde başlamış.Murat biraz soğuk biriymiş.Ama din konusu olunca hemen sevecen bir halde bildiği konuları anlatırmış.Yani anlayacağın tam sana layık bir damat adayı."dedi.Berna Ali'den bu bilgileri almış bana aktarıyordu.Mutlu etmişti, arkadaşımın beni düşünmesi.Okul çıkışı Berna'yı Ali almıştı.Ben ise tabana kuvvet yürüyordum.Eve vardım.Altıma siyah bir etek,üzerime hafif uzun çizgili gömleğimi giyip aynada kendime baktım.Hoş,sade bir giyimdi.Feracemi giyip ailecek evden çıktık.Burak sürüyordu arabayı.Sessiz bir şekilde Mazharoğlu ailesinin evlerine gelmiştik.Bizi sıcak bir şekilde karşıladılar.Bizden sonra yeni çiçeği burnunda çiftimizde gelmişti.Koyu bir muhabbetin ardından yemeğe geçilmişti.Emine teyze o kadar güzel hazırlamış ki anlatamam.Erkekler ve kadınlar ayrı ayrı yediği için rahatça konuşabiliyorduk."Ellerine sağlık Emine teyze."dememle bütün gözler bana döndü.Sanki çok anormal bir şey demişim gibi."Kızım,artık şu 'teyze'lafını bırak lütfen.Siz bir yola girdiniz ve bu yolda bende senin annen sayılırım."dedi.Böyle demesi ile haklı olduğunu anladım.Başımı salladım.Berna ile çayları hazırladık.Babam gile ayrı verdim.Bizde ayrı bir ortamda kendi halimizde bir muhabbete başladık.
●●●Mustafa Kaya (Beyza'nın babası)
Hüseyin'e bahçeye çıkmamızın gerektiğini söyledim.Hastalığımı ona söyleme vakti gelmişti."Hüseyin,kızım sana emanet.Eğer bana bir şey olursa kızım senin sorumluluğun altında."dedim.Anlamaz bir bakış attı."İlerleyen bir hastalığım var.Ne zaman bu dünyadan gideceğim belli değil.Kızım önce Allah'a emanet,sonra Murat ve sana emanet."dedim."Sen benim askerlikte hayatımı kurtaran can yoldaşımsın.Allah izin verirse hiçbir şey olmayacak.Senin gönlün rahat olsun."dedi.Yakında tedaviye başlayacaktım,kısa süreli tatile gidiyoruz diyecektik hanımla.O da benim yüzümden perişan olacaktı hastane köşelerinde.Burak'ın her şeyden haberi vardı.Beyza'ya söylememesi gerektiğini açıklamıştım.İçeri geçtiğimizde hanımların koyu sohbetini görünce 2 tane damata dönüp işlerinden başlayıp konuşmaya başlamıştık.Saat geç olunca Berna kızım gille hep beraber kalkmıştık.Eve varana kadar içimde bir sıkıntı vardı.Kendimi yatağa zor atmıştım.Hatice hanımla tavana bakarak kızımız ile oğlumuzun geleceğini düşünerek uykuya teslim olduk...
◇◇◇Allah'a emanet olun◇◇◇

İslami AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin