Sabah erkenden kalktım.Kahvaltıyı yolda yapacaktık.Araba ile gidecekmişiz.Bu yolculuk bize büyük bir anlam verecekti.Tarih kokan yerler, gelenekler ile tanışmak eminim büyük bir zevk verecekti.Etek -gömlek kombinlerimden bir tanesini yaptım.Rahat feracelerimden bir tanesini üzerime geçirip,aşağıya indim.Herkes beni bekliyorcasına ayaklandı.Bizim arabanın peşinden geleceklerdi Murat gil.Güzelce ilerlerken babamın midesi bulandı.Bir petrolde durduk.Herkes ayrı bir telaş içindeydi.Benden bir şey saklıyorlardı.Arabalara binilince uzun bir sessizlik vardı.Babam annemin yanına yani arkaya oturmuştu.Bende Burak ile önde oturuyordum.Uzunca konuşmuştuk.Onunla konuşmak içimi rahatlatıyordu.Kahvaltı için mola vermiştik.Murat"Karadeniz'e giderken güzel bir kahvaltı yapmak için bir yer keşfetmiştim.Bence oraya gidelim."dedi.Ne ara gitmişti diye kendime sorarken benden önce de bir yaşantısı olduğunu düşünerek devam ettim.Gerçekten muhteşem bir yerdi.Şelale vardı.Sevecen bir yerdi.Siparişler verildikten sonra iştahla yemeye başladım.Bazı bakışlar beni yakalayınca sandalyeye sindim.Iştahımı kaçırmıştı.Çay içme zamanı gelince herkes çay içerken ben meyveli soda içiyordum.Hesap ödedikten sonra yolculuk devam ediyordu.Murat mesaj atmış"o kadar güzel yiyordun ki ben de doydum.Çok sağol."yazmış.Görüldü atıp cevap vermedim.Utandırmaya pek meraklı bizim ki.Çok sıkılmıştım.Sosyal medya hesabıma girdim.Merakım Murat'ın fotoğraflarına bakmaktı.Girdim, genellikle BerkCan ile çekilmişti.Son fotoğrafı Bernaların düğününde manzara önünde vermiş.Gamzelerini göstere göstere gülüyordu.Takipçilerine baktım.Kız yoktu.Rahatlamıştım.Biraz kitap okudum.Namaz vakti geldiği için bir camii önünde durduk.Namazımı huşu ile eda ettikten sonra arabaya bindim.Uykum gelmişti.Gözlerimi kapattım.
Birinin kolumu deşmesi ile gözlerimi araladım.Tahmin etmesi zor değildi Burak'tı."Kalk hadi, bir şeyler yiyeceğiz."dedi."Yemeyeceğim.Iştahım yok."dedim."Tamam"dedi.Uykuma devam ettim.Yemeklerini yeyip gelmişler.Bu sefer araba sürme sırası babamdaydı.Arkaya geçtim.Annem"Damat gönderdi."dedi.Poşeti aldım.Içerisinde sandviç ve ayran vardı."Bensiz boğazından geçmedi mi?"yazdım.Cevap hemen geldi."Senin yemek yemek istemediğini söylediler.Gönlüm el vermedi."yazmış."Teşekkürler🤗"
yazıp gönderdim.Görüldü atıp cevap vermedi.Benim yaptığımı şimdi o yapıyordu.Babam ile Burak imamlık hakkında konuşuyorlardı.Annem teyzemlerle konuşuyorlardı.Namazımızı kıldık.Yolculuk artık gecedeydi.Murat'tan mesaj gelmiyordu.Telefonumu sessize alıp uyumaya başladım.Gözlerimi araladığımda hava hafiften aydınlanmıştı.Gözlerimi araladım.Annem uyuyordu.Burak'ta telefonla ilgileniyordu.Karadeniz'e gelmiştik.Rize'ye doğru yol alıyorduk.Köyümüze giderken o kadar heyecanlıydım ki anlatamam.Köye geldiğimizde anneannem kapıda bizi bekliyordu.Ellerinden öptüm.Kahvaltımızı yaptık."Yorgunsunuzdur."dedi."Odalarınız hazır"dedi.Eşyalarımızı odalara yerleştirdik.Manzarayı izlemek için dışarıya çıktım.Arkamdan"güzel manzara.Ama senin güzelliğin o güzel manzarayı gölgeliyor."dedi.Gülümsedim ve manzaraya devam ettim."Annem gilin ilk geldiği seneler daha küçüklermiş.Babam şu gölün arkasından anneme bakarmış.Anneannem pek erkeklerle konuşmasının istemezmiş. Annem hayasını kaybetmesin diye.Birbirlerine ilerleyen zamanda büyük bir sevgi beslemişler.Babam okumaya gidince kaç kere istemeye gelmişler.Annem her defasında reddetmiş ve sonunda mutlu son."dedim.O da"Annen gilin aşkının başladığı bu yer belki bizim de bir başlangıcımız olur."dedi.BerkCan geldi."Oyuncaklarımı bulamıyorum."dedi."Gel sana kuzu göstereyim.Tavuklar, civcivler var."dedim."Hemen gidelim o zaman."dedi.Elimden tutarak sürüklüyordu neredeyse.Kümesin oraya geldiğimizde çok mutlu olmuştu.Hayranlığını gözleri ile belirtiyordu.Sıra kuzuya gelince ilk önce korktu.Daha sonra kollarının arasına aldı."Bu çok güzel. "dedi.BerkCan ile eğlenirken Murat bize bakıyordu.Akşama kadar oyunlar oynarken ikimizde yorulmuştuk artık.Yemekten sonra kendimi yatağa attım.Burak ile aynı odada kalacağımdan hemen uyumaya karar verdim.BerkCan ile Murat aynı odadaydı.Gözlerimi kapatmam ile rüyalar alemine uçmuştum bile.
○○○Alla' a emanet olun○○○
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İslami Aşk
Spiritual23 yaşında bir genç kız ve 26 yaşında bir gencin sıradan bir tanışması ile başlar bu hikaye. Tanışmaları sıradan olsada aşkları hiç de sıradan değildi.Hikayeleri aşk masalına dönüşebilecek mi? Yoksa aşklarının engelini aşabilecekler mi? Sevdaları ku...