***

385 32 0
                                    

Okul çıkışında yine Vincent ile karşılaştım.

"İlk günün nasıl geçti ?"

Diye sordu. Aslında nazik bir insan gibi görünüyordu. Yine de beni biraz olsun hor görüyormuş gibi bakıyordu  ve ya bana öyle geliyordu.

"Oldukça iyiydi. Hayallerimdeki üniversitenin ilk günü gibiydi. Senin ?"

"Sanırım bu cümlenden birinci sınıf olduğunu anlamalıyım. Ben ikinci sınıf öğrencisiyim ve oldukça normaldi sanırım. "

Dedi ellerinde küçük boya lekeleri vardı. İçimdeki merak duygusu beni her zaman alt etmeyi başarıyordu. Bu yüzden ne tür resimler yaptığını sordum. Çantasından bir defter çıkartıp bana verdi ve kara kalemde aslında o kadar da iyi olmadığını söyledi. Aslında fazlasıyla iyilerdi. Sadece bütün insanlar çıplaktı.

"Bence çok iyi çiziyorsun en azından ben çok beğendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bence çok iyi çiziyorsun en azından ben çok beğendim.  Genelde bu tarz şeyler mi çiziyorsun ?"
"Hayır aslına bakarsan tablolarım çok daha  farkı ama onlar evde duruyor. Bakmak istersen gelebilirsin. "
"Cidden mi aslına bakarsan çok isterim."

Dedim ikimiz de benim arabama doğru sessizce yürüdük ve bindik. O bana evin yolunu tarif ederken ben hala Paris ı gezemediğimden yakınıyordum. Bana gezdireceği ile ilgili söz verdi. Sonunda geldiğimiz yer aşırı şekilde pahallı ve büyük görünüyordu.

"Burası ailenin evi mi ?"

Dedim arabayı park ederken.

"Evet onlardan birisi aslına bakarsan."

Dedi. İçimdeki görgüsüz kiz evin duvarlarını yalayacak kadar patavatsızlaşmaya hazırdı ama ben değildim. Vincent ile onun evini gezerken tablolarına bakıyorduk o bana tabloların hikayelerini anlatıyordu daha çok karanlık şeylerdi yine de çok profesyonelce ve güzel yapılmışlardı. Turumuzun ortasında bir kız gelip bize iki kadeh  pembe şampanya getirdi. Kendimi artık sanki bir ev değil de galeri dolaşıyormuşum gibi hissediyordum. Elimdeki içkinin pahallı olduğu belliydi. Yudumlarken kalitesi bariz bir şekilde belli oluyordu. Kadın arada sırada kadehlerimizi doldurmaya geliyordu. Sonunda turumuz bittiğinde ikimiz de kanepeye oturup konuşmaya başladık. Bu sefer o bana fotoğraflarımı sorduğunda ona yanımda olan tek fotoğrafı gösterdim içimde onu etkileme dürtüsü vardı. 

Fotoğrafı çok beğendiğini söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafı çok beğendiğini söyledi. Birazcık da fotoğrafçılık hakkında konuştuktan sonra akşam olmuştu. Vincent özür dileyerek alkolü eve arabayla dönmemesini bir taxi çağıracağını araba anahtarlarını bırakmamı arabayı yarın getireceğini söyledi. Bu teklifi kabul ettim. Kapının önünde taxiyi beklerken bu günün ne kadar güzel olduğunu düşündüm. Bu gün çok güzeldi...

MELEZ İKİZLER LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin