Banyodan sonra bana kendi eşofman altlarında birini giydirdi ve önündeki dev fazlalığı bir toka ile bağlayıp iç tarafa çevirdi. Üzerime bol gelen bir tişörtü de giydirtikten sonra aşağıya kahvaltıya indik. Harika bir pancake kokusu alıyordum. Bu koku bana evi, annemi ve babamı hatırlatıyordu. İçimde bir yer burkuldu. Belki de dünyadayken ve başka bir bedende yaşıyorken onları görmeye gidebilirdim. Plemana ile masaya oturduk ve kahvaltımızı etmeye başladık.
"Dünyadayken annemi ve babamı görmeye gidebilir miyim ?"
"Erkek kardeşin hala o evde yaşarken olmaz."
Dedi ve kahvaltısını etmeye devam etti. O sırada içeriye tatlı 40 larında gibi görünen hafif topluca görünen esmer bir kadın girdi ve bardaklarımızdaki çayı tazeledi.
"Sağol Margaret."
"Bay. Vincent."
Dedi kafasıyla selam verir gibi. Kafamdaki ampul tık diye yanarken aynı zamanda kısa devre yapmış gibi hissediyordum.
"Bu benim dünyada kullandığım ismim."
Dedi Plemana.
"Yani bu demek oluyor ki ben de artık Sky mıyım? "
"Hayır. Sky senin diğer bedeninin ismi burada şu anda sen Gravity Black'sin. "
Dedi uzun masanın üzerinden bir kimliği bana doğru kaydırarak gönderdi.
"Bu bir sahte kimlik mi ?"
"Aslına bakarsan bu gerçek bir sahte kimlik. Bir hayatı olan bir kimlik. Bruce sana kendinle ilgili bilmen gereken her şeyi anlatacak."
Dedi. O sırada içeriye takım elbiseli kel bir adam girdi. Oldukça yakışıklı bir suratı vardı. Bakışları çok sertti. Elinde bir dosya tutuyordu.
"Majesteleri."
Dedi ve önümde hafifçe eğildi.
"Siz de mi bizim dünyamızdansınız."
Diye sordum adama. Bunu daha kibarca nasıl sorulur bilmiyordum.
"Hayır. O safkan bir insan ancak cok fazla şey biliyor ve dengeyi ancak ikizlerin koruyabileceğine inancı tam. Bu yüzden hayatını ailemize adadı. Ayrıca çok iyi maaş alıyor. "
Dedi ve sırıttı. Bruce da aynı anda gülerek başıyla selam verircesine
"Bay. Vincent."
Dedi.
"Evet majesteleri yeni adınız Gravity Black . 1993 İngiltere doğumlusunuz. Liseyi Cardiff Sixth Form' da okudunuz. Şu an Oxford üniversitesinde sanat tarihi okuyorsunuz. Okçuluk ve at binme konusunda profösyonalsiniz. Ayrıca 4 dil konuşabiliyorsunuz. Rusça, Türkçe, İspanyolca ve elbette İngilizce. Şu an ki aile durumunuza bakacak olursak. Anne ve babanız geçen sene vefat ettiler. Kardeşiniz ve ya akrabanız yok. Ailenizin bütün mülkiyeti size kaldığından 2 tane yalı, 4 malikane 5 tane yazlık 2 tane çiflık, 15 araba, bir özel jey ve özel banka hesabınızda 93.292.282.383 lira paranız var. Moss Şirketler zincirinin tek sahibiydiniz yani bu demek oluyor ki 181 tane oteliniz 52 tane mum fabrikanız 4.500 den fazla mağazanızda var . Yani en azından vardı. Ta ki bir hafta öncesine kadar. Şu anda bütün Moss Şirketleri ise kocanız Vincent Black' e ait. Yani anlayacağınız kadarıyla kızlık soyadınız Moss. "
"Ne ?"
Diyebildim o anda sadece. Ağzımdan çıkan tek kelime bu oldu. Resmen beynimin ağırlaştığını hissediyordum.
"Bütün bilgiler burada yazılı olarak bulunuyor efendim. Gelecekte hareket planımız ise..."
"Burdan sonrasını ben hallederim teşekkür ederim Bruce."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ İKİZLER LANETİ
خيال (فانتازيا)Şeytan ve tanrının elçisi dünyaya yıllar önce 12 çocuk yolladı. Yalniz iki tanesi kendi yaradılışına karşı geldi ve iki çocuk yaptı. Çift yumurta ikizi bir erkek ve bir kız çocuk. O çocuklar çok uzun yaşamadı ve kendi aileleri tarafından kurhan edil...