ריילי:
"אני רוצה שתגורי פה אבל אם לא תגורי בבית משלך איך תידעי להיות עצמאית" וויקטוריה-אמא שלי, שאני לא קוראת לה אמא אמרה.
"וויקטוריה פשוט סתמי, את פשוט לא רוצה לשלם כדי שהכסף ישאר לך, אז אל תשחקי לי אותה כי כל מה שאת רואה זה כסף ואת רק מחפשת תירוצים כדי שאני אעוף מפה" אמרתי וגילגלתי את עייני כשלפתע אני מרגישה סטירה חזקה על הלחי שלי שבטח הספיקה להיות אדומה עד עכשיו.
"ילדה חוצפנית, את תקראי לי אמא ואת לא תתחצפי אליי מובן לך?" שאלה בקול הצפצפה שלה.
גילגלתי את עיניי בשנית והעפתי אותה מהחדר שלי כשנעלתי את הדלת בפניה.
"אני עוד לא גמרתי איתך!" אמרה מבעד לדלת ושמעתי את עקביה הולכים ודועכים לאחר כמה שניות.התקשרתי לליאם החבר- הכי טוב שלי,
"מה קורה?" שאל.
"בסדר,הולכים הלילה למועדון ,נכון?" שאלתי מקווה לתשובה חיובית.
"כן, בטח" ענה.
"טוב אבל אתה נוהג הפעם, אני צריכה להשתחרר קצת" אמרתי.
"את בטוחה שהכל בסדר?" שאל בדאגה.
"כן,אין לך מה לדאוג,רק תודיע לקלואי ותבואו לאסוף אותי בתשע ורבע" אמרתי.הייתי עייפה אז החלטתי ללכת לישון קצת . כיוונתי לי שעון מעורר לעוד שלוש שעות והתכסתי בפוך.
אחרי שלוש שעות השעון צילצל,קמתי והלכתי לכיוון המקלחת.
פתחתי את המים החמים ונתתי להם לשטוף אותי ולנקות אותי מכל היום עבודה הזה,מזל שמחר אין עבודה כי סוף שבוע כבר.
עטפתי את עצמי במגבת והלכתי אל הארון אחרי ששמתי הלבשה תחתונה.
הוצאתי משם שמלה שחורה קצרצרה שלא משאירה מקום לדימיון בכלל ולבשתי אותה .שמתי שתי עגילי חישוק כסף גדולים והתאפרתי,
אייליינר,מסקרה,צללית עדינה,קונסילר,ואודם אדום בורדו.נעלתי את נעלי העקב השחורות שלי ופיזרתי את שערי החום בהיר. עשיתי מחליק למעלה וביביליס למטה.
הסתכלתי במראה, ואהבתי את מה שראיתי.
"את לא חוזרת לאותה נערה שכל לילה עם בחור אחר,את רק משתכרת קצת וחוזרת הביתה!" שכנעתי את עצמי.לקחתי תיק שחור קטן שהכנסתי בו ארנק וטלפון וירדתי למטה כששמעתי צפירה.
נכנסתי למכונית של ליאם והתיישבתי מאחור כיוון שקלואי ישבה במושב הקדמי ליד ליאם.
"טוב, אתם יכולים לשתות כמה שתרצו אני פה איתכם" ליאם אמר ונכנסנו למועדון.
ליאם הלך לרקוד עם איזה בחורה אחת ואני וקלואי ניגשנו לבר ואחרי ששתינו שני שוטים של טקילה והשתכרנו טיפה הלכנו לרחבת הריקודים להשתחרר קצת
אחרי בערך חצי שעה של ריקודים חזרתי לבר ואמרתי לברמן להביא לי וודקה.הוא חזר עם הכוס בידו והביא לי אותה. שתיתי הכל בבת אחת ולאחר שלקחתי עוד כוס חזרתי לרחבת ריקודים.
הנעתי את גופי לפי הקצב והרגשתי שמישהו ניצמד אליי ממאחור.הוא נישק את צווארי בעדינות ואני צחקתי צחוק שיכור.לעזזאל הייתי שיכורה מידי כדי להתנגד. ידו זחלה אל יריכי וניסיתי לעצור אותו .
"תלך " אמרתי בקול שיכור.
"לא ניראה לי שאני הולך" אמר.
הסתובבתי ודחפתי אותו כשהחזיק בידי בחוזקה.
"דיי בבקשה" אמרתי וניסיתי להשתחרר אבל לא הצלחתי.
"רק הגעתי מותק ,לא עוזב" אמר וחייך.
"ולי דווקא כן נראה שאתה עוזב" אמר בחור אחד מאחוריו עם עיניים בצבע..טורקיז? היו לו כמה גוונים של ירוק או כחול משולבים ביחד לא הצלחתי לראות בגלל שהיה חשוך במועדון.הוא הסתכל על עייני הטורקיז בפחד.
"אתה הבן של מר וויליאמס נכון?" שאל.
"כן עכשיו תסתלק" אמר והאיש מיהר לברוח."איפה החברים שלך?" פנה אליי ושאל.
"אתה חמוד אתה יודע?" שאלתי וצחקתי צחוק שיכור.
' איפה חברים שלך?" התעלם ושאל שוב. "ליאם שומר עליי ,זה הוא" אמרתי והצבעתי על ליאם שרקד עם איזו מישהי."הוא שומר עלייך?הבן אדם שיכור מת" אמר וכבר יכולתי לשמוע שהסבלנות שלו הלכה ודעכה.
"איפה את גרה?" שאל.
"מה זה משנה" אמרתי והוא הסתכל עליי במבט מאיים אז פחדתי ועניתי.
"בשכונת בוורלי" עניתי לו.
"בואי אני אקח אותך" אמר והתחיל למשוך בידי."לא אני רוצה להשאר" אמרתי בקול בכיין.
"בואי" אמר בקרות ואדישות שעיצבנה אותי.האידיוט הזה פשוט הציב לי עובדה.
הלכתי אחריו למכונית השחורה שלו.ניכנסתי והוא התחיל לנסוע.
"למה שתית כל כך הרבה?" שאל בעצבים.
"למה אכפת לך?" שאלתי.
"למה שתית כל כך הרבה?" שאל שוב והתעלם ממה ששאלתי."כי רציתי להשתחרר אין סיבה מיוחדת" אמרתי.
כל שאר הנסיעה עברה בשקט עד שהגענו.
"ההורים שלך בבית?" שאל.
"כן" עניתי.
"אוקיי הגענו, רדי ילדה" אמר.
"תודה" אמרתי .
אחרי שעליתי לחדרי בעייפות הצצתי בחלון וראיתי שרק עכשיו נסע. אז האידיוט הזה חיכה לראות שאני נכנסת הביתה ובטוחה?***
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...