chapter -13-

9.8K 412 20
                                    

אלכס:

חזרתי הביתה בבוקר שלמחרת אחרי שזיינתי את הליאו הזה מכות, אם הוא עדיין חיי זה נס ... 

אני לא יודע מה לעזעזאל יש לי שאני מרגיש צורך להגן על הילדה הזאת.

אנחנו בסך הכל חודש מכירים מאז המקרה במועדון.

היום של החתונה מתקרב, הוא אמור ליהות בערך בעוד חודש ולפני זה מחר צריך שהיא

תכיר את כל המשפחה שלי והחברים אז זורקים מסיבה בבית של אבא שלי.

אני לא יודע למה אני בכלל משאיר אותה אם אני יודע שאני לא רוצה להתחתן איתה למרות שאין לי ברירה בדיוק...ורק חבל שהיא חושבת שאני מתחתן איתה בגלל התירוץ העלוב שהמצאנו לה.

***

נכנסתי הביתה וראיתי שריילי נרדמה בסלון אז הרמתי אותה.

שמתי אותה בחדר שלי שתישן לידי וניסכנסתי להתקלח.

אחרי שיצאתי מהמקלחת רק עם מכנסי אדידס שחורים ,נישכבתי לידה וחיבקתי אותה ממאחור עד שנירדמתי.

***###***

קמתי לרעש של שעון מעורר.
פקחתי עיניים וראיתי את ריילי חבוקה בזרועות שלי וחייכתי.

היא פקחה עיניים בבהלה כי עוד לא כיביתי את השעון מעורר בטלפון שלי.

"שיט ,שיט ,שיט!יש לי עבודה-" אמרה ואז השפילה את ראשה.

"או שאין לי" סיימה את המשפט.
"ריילי,אם את רוצה אני משיג לך את העבודה חזרה תוך שניה אבל את לא צריכה עבודה אני יביא לך כל מה שאת צריכה" אמרתי לה בכנות.

היא הנידה בראשה.
"אני חייבת עבודה,כשתעיף אותי אני לא מתכוונת לחזור הביתה אני צריכה מקום משלי" אמרה.

"פאק ריילי!למה את חושבת שאני יעיף אותך?" שאלתי קצת בכעס.

"כי אבא שלי אמר לי שאתה מעיף כל בחורה שקיימת והסיכוי שלי הוא אפס" אמרה בעצב.

"אבא שלך חתיכת מטומטם,הוא לא רואה שאת הרבה יותר יפה ומיוחדת מכל

השאר,שאת יותר חכמה,שאת לא זונה שרק רוצה את הכסף כמו כל השאר והוא גם לא רואה שאנחנו כן הולכים להתחתן " אמרתי והוא חייכה חיוך ממיס.

"אני אוהב שאת מחייכת" אמרתי.
"ואני אוהבת שאתה לא קר" אמרה בחיוך.

אני מתחיל להשמע כמו ילדה מאוהבת ,אבל אני רוצה להתעורר ליד הפנים היפות שלה כל
בוקר ולשכב לישון איתה כל יום,אני רוצה לאהוב אותה ולפנק אותה ו.. פאק מה קורה לי!?

"את כל כך יפה" אמרתי והסטתי חתיכת שיער מעיניה שם אותה מאחורי האוזן.

"ואתה כל כך קוף" אמרה והוציאה לשון בילדותיות.

***




מחוייבת למר ביליונר -גמורWhere stories live. Discover now