קרדיט לbooks-love123 תודה חחיימשליייי שעזרת לי לירשום❤❤❤❤
***
ריילי:
קמתי להרגשה של..של ליקוקים?
"איכס מה זה?" שאלתי התיישבתי מהר ואלכס צחק מהצד."זה הכלב שלנו..מקס" ענה ואני פערתי את עיניי בתהדמה ורצתי לאלכס קופצת עליו ומנחיתה עליו מבול של נשיקות, באתי לנשק אותו בפה והוא התרחק.
"מה?" שאלתי אותו בחוסר הבנה.
"עוד לא ציחצחת שיניים" אמר בחיוך מתגרה ואני גילגלתי עיינים וציחצחתי שיניים."תודההההה" אמרתי לאחר שסיימתי לצחצח שיניים.
"אני על מה יפה" אמר ונשק לי בעדינות.
"אלכס אני צריכה להגיד לך משהו" אמרתי והתיישבתי על המיטה."אתה זוכר שוויקטוריה..שהיא קראה לי?" שאלתי ,הוא הנהנן והתחלתי לספר לו מה קרה.
"אז אתמול בעצם נסעת עד סאנדיאגו?" שאל ואני הנהנתי.
"את בסדר עם זה שהיא ...?"
"מתה? זה בסדר לא הכרתי אותה" אמרתי."אם כבר מתוודים..אני כבר הרגתי את רוברט..'אבא שלך' " אמר ואני בלעתי את רוקי.
"זה בסדר" אמרתי ומקס קפץ עליי והתכרבל בתוכי.
"מי היצור הכי חמוד בעולם?" שאלתי בקול תינוקי וחיבקתי אותו."לא קניתי לך אותו כדי תותייחסי אליי פחות!" אלכס אמר בעצבים מזוייפים.
"מישהו מקנא" אמרתי והתיישבתי על אלכס מחבקת אותו."תודה אלכס" אמרתי וחיבקתי אותו."אהה ואתה לא מבין הכרתי שם מישהי שמסתבר שהיא דודה שלי" אמרתי כדרך אגב. אלכס הביט בי לרגע ואמר "את רוצה שנעביר אותה לגור איתנו?" "הייתי רוצה אבל היא ככה עם בן זוג שלה שם" עניתי ובזווית העין ראיתי את אלכס מתחיל להתרחק ממקס כמה שיותר ופרצתי בצחוק. "מה כל כך מצחיק?" שאל אלכס כשהוא כבר קרוב לדלת. "אתה חחח אתה מפחד מכלבים?"
שאלתי מנסה להחזיק את הצחוק בבטני. "מה פתאום אני פשוט לא רוצה להתלכלך." אמר מנסה להוציא את עצמו בסדר ואני רק המשכתי להתפוצץ מצחוק תוך כדי מלמולים של בטח וברור שאתה לא מפחד הרי זה כל כך ברור.
***אוקיי באמת שאין לי זמן לירשום כבר..אז החלטתי לעשות מטרות..למרות שאני בעצמי שונאת שעושים מטרות אבל בכל זאת אני חייבת מיצטערת..ככה גם יהיו פרקים ארוכים יותר שאני אספיק..וזה יהיה גם יותר מותח..
המטרה היא :
100 דירוגים
10 תגובותאוהבת המוווןןן שבת שלום❤😙😍
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...