אלכס:
"התגעגעתי אלייך" לחשתי באוזנה.
"גם אני אלייך" אמרה ונישקה אותי בחוזקה החזרתי לה נשיקה והשכבתי אותה על המיטה ולא התנתקתי ממנה לשניה.לשוני חדרה לפיה העמקתי את הנשיקה ונשכתי את השפה התחתונה שלה.
הורדתי לה את החולצה וראיתי שהיא מנסה לעזור לי כמה שיותר, חייכתי כשראיתי שהקטנה שלי משתוקקת אלי.
תוך שניות שניניו היינו ערומים וזיקפתי בפתח הכוס שלה אני מנשק באיטיות את חזה.
מלקק ומוצץ לא מפספס שום מקום ומשאיר שביל רטוב של נשיקות לאורך כל הבטן עד שאני מגיע לבטן התחתונה שלה.אני מפסק את רגליה עוד ופניי בין יריכיה מנשקות ומוצצות.
היא גנחה בחוזקה כשהכנסתי את שתיי ידי בתוכה שיפשפתי את ידי על הדגדגן שלה עושה מעגלים עם הידים.
פאק היא כל כך רטובה אני חייב להרגיש את עצמי בתוכה ומהר..
שכבתי מעליה וסידרתי את איברי בפתח איברה ובאתי להיכנס אליה והיא הנידה בראשה ונישכבה מעליי.
היא לקחה את האיבר הגדול שלי ושיפשפה אותו בידיה ואחר כך נגעהצולא נגעה מגרה אותי בכוונה עד שלא יכולתי אז הפכתי אותה מהר גם שאני מעליה וחדרתי אליה בחוזקה.
"פאק..אלכס" גנחה ואני חייכתי בסיפוק.
***
עבר היום לאחר שהסתובבנו בנמל עבירה חזרנו הביתה כי הייתי צריך לארוז לשבועיים הקרובים.
אחרי שארזתי והתארגנתי ראיתי את הנסיכה שלי מחכה לי בפתח.
היא קפצה עליי בחיבוק ותפסתי אותי מהרגליים שלה.
"אל תעזוב אותי" לחשה לי באוזן ונישקתי אותה נשיקה קצרה."אני מבטיח לחזור אלייך בריא ושלם ואז נשלים כבר פערים" אמרתי וקרצתי והיא צחקקה.
"אני אוהבת אותך לא משנה מה" אמרה והניחה את ראשה על חזי.
הרמתי את סנטרה בידי כדי שתביט בי וראיתי שהיא בכתה וחיבקתי אותה מנגב את דמעותיה."אל תידאגי נסיכה שלי,אנחנו נדבר כל יום וכל שעה שתיהיה לי פנויה,אני חייב ללכת ריילי,
אני אוהב אותך..ותמיד אוהב" אמרתי ונישקתי אותה נשיקה אחרונה בשפתיים ליפני שיצאתי מהדלת.
***
-כעבור שבועיים-
חיכיתי למונית שתבוא לאסוף אותי לשדה תעופה בחזרה ללוס אנג'לס.
הסתכלתי סביבי וראיתי אנשים בלבוש שחור באים לכיווני.הם התקדמו לעברי ותפסו את שני ידי.
"מה אתם רוצים?" שאלתי.
"אנחנו?כלום אבל הבוס רוצה אותך" אמר והצמיד לי משהו לאף וזה הדבר האחרון שראיתי ליפני ששקעתי בתרדמה.***
בפרק הבא אני יעשה מה קרה בכל בשבועיים האלו ואז תבינו.
מקווה שאהבתם❤
אוהבת מלאאאא😍😘❤
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...