chapter eight:

3.8K 216 36
                                    

קצת באיחור מיצטערתתת❤

***

ריילי:

פתחתי את הדלת, לא היה שם איש,הדבר היחיד שהיה שם זה קופסא מונחת על הרצפה ועליה כתוב למר וגברת וויליאמס.

פתחתי את הקופסא, הייתי סקרנית ועל הקופסא היה כתוב את השם שלי אז מותר לי. בתוך הקופסא היה ראש,

עם הפנים לכיוון הרצפה אז לא זיהיתי את הראש ועל הראש היה פתק אתה הבא בתור. צרחתי, הרגשתי כאילו אנחנו בסרט אימה ולא העזתי להסתכל של מי היה הראש הזה.

השומרים מיד רצו אליי אבל לפני שהם הגיעו אלי יד תפסה לי בכתף וצרחתי שוב. למזלי זה היה רק אלכס

"את בסדר נסיכה?" הוא שאל בדאגה
"לא" בכיתי על כתפו
"מה קרה?" הוא שאל ברכות.
"אני לא מסוגלת לומר, תפתח את הקופסא ותראה"

הוא פתח את הקופסא וראה את הפתק וצחק.
"את יודעת שלא כל-כך קל להרוג את בני משפחת וויליאמס" הוא צחק.
הוא סובב את הראש כדי לראות מי זה
"בני זונות!!!!" הוא צרח
"אני רוצה שעכשיו תמצאו את המזדיין שעשה את זה ותחסלו אותו על המקום"הוא דיבר לאוזנייה שבקו השני היו האנשים שלו, כל האנשים שלו.

הראש הזה היה........ הראש של...... מר וויליאמס בכבודו ובעצמו, אביו של אלכס..לא הייתי מסוגלת ליראות את זה וניסיתי שלא ליבכות כדי להישאר חזקה בישביל אלכס אבל לא הצלחתי להחזיק את הדמעות.

"ריילי אני.." הוא לא הצליח ליגמור את המישפט ופשוט השפיל מבט.חיבקתי אותו חזק והוא החזיק בי כאילו אני הדבר היחידי שיביא לו שפיות עכשיו.

לא עבר דקה והוא מיהר לנגב דימעה אחת.
"אני מרגיש נורא התנהגתי אליו כמו חרא כל השנים האלו..אני מרגיש מפגר שבוכה" אמר מגחך.
"אתה לא נורא ולא מפגר..אלכס מותר לך ליבכות, תירגע זאת רק אני" אמרתי לו.

"ריילי.." התחיל אבל הפסקתי אותו.
"אני מבינה הכל טוב אל תידאג..אתה צריך ללכת לנוח" אמרתי ונשקתי לראשו.

"אבל-" התחיל ואני משכתי אותו למיטה.
"כן..אני יודעת שרק בוקר אבל זה יעזור לך להירגע ולחשוב על דברים..אני יודעת שלא סבלת אותו אבל הוא עדיין אבא שלך" אמרתי.

"אני לא מאמין שהבן זונה הזה אשכרה נגע באבא שלי" אמר והתחיל להתעצבן להשתולל וליזרוק דברים.

"אלכס.." התחלתי וניסיתי להרגיע אותו.
"היי..אל תישבור את.." וזה היה כבר מאוחר מידי..בחיי יש לו מזל שהוא הבנאדם הכי עשיר בעולם.

אני שונאת ליראות אותו שבור ככה ואין שום דבר שאני יכולה לעשות.

"אלכס..תירגע..בוא תישב דקה" התחלתי והוא הסתובב אליי עם מבט כועס.
"ריילי אני לא רוצה שתיהי חלק מזה יותר..סתכלי מה את צריכה לעבור ביגללי אפילו ירח-דבש נורמאלי אני לא יכול להביא לך.."

מחוייבת למר ביליונר -גמורWhere stories live. Discover now