ריילי:
סתמתי את אוזניי עם הכרית כמה שיכולתי.
כל השבוע הזה הוא רק הביא זונות לילה אחר לילה, הוא הלך לחדר אחר ואני נישארתי לבד.אני לא מצליחה לישון וזה כבר הלילה החמישי ברצף שאני לא ישנה בגלל הגניחות ויש לי מחר עבודה. איך לעזעזל השכנים לא מתלוננים?אולי בגלל שהשכנים הכי קרובים שלנו זה רחוב לידינו מרוב שהבית גדול.
עצמתי את עיני ומשהו בסביבות ארבע בבוקר נירדמתי.
*
התעוררתי ובדקתי בטלפון מה השעה.
פאק כבר תשע והייתי צריכה ליהות שם בשמונה! כניראה שכחתי לשים שעון מעורר מרוב עייפות של כל הימים האלו.
בקושי הצלחתי לקום מהמיטה מרוב עייפות ועצבים על אלכס, אבל יש לי עבודה ואני צריכה אותה אז קדימה ריילי תזיזי את התחת שלך.ירדתי למטה כשאני דוחפת את הטלפון וארנק לתיק ובאתי לצאת מהבית עד שאלכס עצר אותי.
"תאכלי קודם" אמר בקרות.
מה יש לבן אדם הזה?אין לי כח למשחקים שלו הוא קר אז גם אני יהיה קרה בחזרה גמרתי עם ריילי הנחמדה."אני מאחרת" אמרתי בחוסר עניין לדבר ובאתי לצאת אך הוא קם והחזיק בידי.
"למה את בכלל צריכה לעבוד?יש לך כל מה שאת צריכה" אמר.
"כי אני רוצה ליהות אחראית על עצמי,עכשיו תעזוב לי את היד אם אכפת לך יפטרו אותי" אמרתי וניסיתי להשתחרר."תישבי לאכול" אמר מתעלם מדברי.
"טוב דיי מספיק אני מאחרת בגללך אז עזוב אותי מה אכפת לך אם אני אוכלת או לא" עד עכשיו אמרתי לעצמי שלא אכפת לי מה הוא חושב אבל אני רק משקרת לעצמי, משהו בו מושך אותי אליו.למה שיהיה לו באמת אכפת אם אני אוכלת או לא ,אני חשובה לו?
"בגללי את מאחרת?" שאל והתעלם מהדבר השני וגם אני החלטתי להתעלם ממנו וחמקתי ממנו והתחלתי לרוץ לכיוון דלת הכניסה אבל הוא היה מהיר ממני ותפס אותי.
"שאלתי שאלה" אמר.
"גם אני" עניתי בחוצפה והוא החזיק בסנטרי בחוזקה כדי שאני יסתכל עליו."אתה מכאיב לי" אמרתי בכאב.
"את לא תתחצפי אלי" אמר ברשעות. "בגלל שהבאת לפה בנות אני כבר לא ישנה חמש ימים" אמרתי ומשהו במבטו התרכך ולאחר שניה חזר ליהות עם פנים אדישות וקרות."אני יעביר אותך לחדר אחר שלא תישמעי" אמר. "ניסיתי ,כבר ואפילו ניסיתי לישון בחצר אבל שומעים הם פשוט צורחות" אמרתי והמשכתי,
"בבקשה תן לי ללכת לעבודה יפטרו אותי."
"חכי" אמר והלך למטבח ניצלתי את ההזדמנות הזאת שהלך להביא לי אוכל וברחתי מהר.-בעבודה-
ניגשתי לשולחן שאני אמורה למלצר בו וראיתי את ליאו יושב שם עם עוד חבר שזהיתי טוב מאד...זה החבר ש..שעזר לו לאנוס אותי.
פלאשבק :
"ליאו אתה שיכור אתה תתחרט על זה" אמרתי בפחד והתרחקתי והוא רק חייך חיוך שיכור והתקרב אלי עם חברו- אית'ן שגם היה שיכור. אית'ן תפס אותי והרים אותי עד לג'יפ שלו.
"הצילו" צרחתי וראיתי מטושטש מרוב הדמעות.
"ליאו דיי!עזוב אותי!" צרחתי והוא רק חייך בזדוניות.
"לא לידאוג מותק,זה יכאב רק הרבה" אמר וצחק.
אית'ן פיסק את רגליי והחזיק את ידי בחוזקה ללמעלה.
"בבקשה לא" אמרתי בשארית כוחתיי.
"זונה קטנה הייתי איתך שנה וחצי בישביל פאקינג כלום!עכשיו את הולכת לשלם על זה" אמר וחדר עלי בחוזקה עד שאיבדתי את ההכרה.סוף פלאשבק-
הדמעות כבר איימו לצאת ואני בלעתי את רוקי וניסיתי להעמיד פנים שלא אכפת לי.
"מה אתה עושה כאן?" שאלתי את ליאו.
"בא לי לאכול, מה אסור לי?" שאל בתמימות.חייכתי חיוך מאולץ,לא מספיק איחרתי אמרו לי שעוד תלונה קטנה ומפטרים אותי.
"מה תרצה להזמין?" שאלתי.
"אותך" ענה בזמן שאית'ן בחן את גופי מכף רגל ועד הראש בלי בושה."אני לא בתפריט" אמרתי וחזרתי בפעם השניה, "מה תרצה להזמין?" שאלתי.
"מה לא ברור, אותך" אמר קם והצמיד אותי אליו ואני ניסיתי לברוח אך הוא היה חזק ממני."תעזוב אותי יא' בן זונה!" אמרתי והוא סטר לי. "עכשיו את באה איתי לשרותים" אמר ואני השתחררתי מהר." אתה רוצה להזמין משהו או אתה אף מפה" אמרתי.
"קפה וטוסט" אמר באנחה ואני רשמתי.אחרי רבע שעה חזרתי עם ההזמנה.
"בתאבון" אמרתי וכשבאתי להתרחק תפס בידי בחוזקה.
בלי לחשוב פעמים לקחתי את הקפה ושפכתי עליו.
"בת זונה" מלמל ועזב את ידי כדי לנקות את עצמו.*
"את מפוטרת" בוב הבוס אמר.
"אבל בוב הוא-" ואז קטע אותי.
"לא אכפת לי מה הוא עשה לך מותק, אני לא יכול לקחת סיכון עכשיו קחי את הצ'ק שלך ותסתלקי מפה" אמר והצביע לכיוון הדלת.
נאנחתי בעצבים, לקחתי את הצ'ק ויצאתי.
*
הגעתי הביתה בשלום,מזל שלא עשיתי תאונה מרוב עצבים.
ניכנסתי וטרקתי את הדלת בחוזקה שעוד שניה יצאה ממקומה.
ראיתי את אלכס יורד עם אקדח וקצת ניבהלתי."מאיך שטרקת את הדלת הייתי בטוח שהגיעו לנו פורצים" אמר ואני התעלמתי ועליתי.
"מה יש עצבן?" שאל והחזיק בידי ואני דחפתי אותו.
"את בסדר?" כולו התרכך מאט ובלי לחשוב פעמים פשוט חיבקתי אותו ובכיתי לתוך החזה שלו והוא חיבק אותי ישר בחזרה."היי,מה קרה?" שאל והרים עם ידו את סנטרי וניגב את הדמעות שלי.
"בואי" אמר ועלינו למעלה במעלית.
יש לי הפתעה בישבילך" אמר ועצם את עיני.
***
הייי אז מה קורה???
סורי שלא העליתי מלא זמן בגלל שהיה לי עומס.
מקווה שאהבתם.
אוהבתתת😍😍😍
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...