chapter -14 -

9.9K 404 53
                                    

תגיבו ותצביעו אם אהבתם❤
ריילי:

היום עבר מהר והגיע הערב, כל היום לא ראיתי את אלכס כי היה בעבודה כרגיל.

ניכנסתי להתקלח וכשיצאתי בחרתי לי שמלה שחורה שקניתי עם קלואי לפני שבוע.

ניכנסתי להתקלח וכשיצאתי בחרתי לי שמלה שחורה שקניתי עם קלואי לפני שבוע

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

פיזרתי את שערי ולא עשיתי איתו כלום כדי שישאר טיבעי.

התאפרתי קלות אייליינר מסקרה וליפ גלוס עדין.

שמתי נעלי עקב שחורות וירדתי.
איך אני אמורה לדעת מתי לרדת זה קצת

מביך אבל האמת שבכלל אין לי את המספר טלפון שלו והוא פאקינג הולך ליהות בעלי.

ניכנסתי לאוטו אחרי שחיכיתי עשר דקות למטה והוא סוף סוף הגיע.
"היי אלכס" אמרתי בחיוך וחגרתי.

"אני לי כח אלייך היום פשוט סתמי" אמר בקרות ואפילו לא העביר מבט אלי.
"אוקיי" אמרתי בזילזול והמשכתי,

"בן זונה" מילמלתי ויצאתי מהאוטו.
" 'סעמק איתך" אמר כשיצאתי מהאוטו.

התחלתי לחזור מהר לכיוון הבית והוא רץ אחריי.

"ריילי!" הוא קרא לי ורצתי יותר מהר
הגעתי לחדר שהביא לי ונעלתי את הדלת עד ששמעתי שהוא מתקרב ודופק בדלת בחוזקה.

"ריילי נודר לך אם את לא פותחת את הדלת בתוך שלוש שניות אני שובר אותה!" צעק מבעד לדלת.

"עזוב אותי במילא אין לי כח ללכת,תגיד שאני חולה או משהו" אמרתי.
"ריילי,תפתחי" קולו מאט התרכך.

"לא" עניתי בפשטות.
"ריילי!" צעק ,פתחתי את הדלת וישר התיישבתי על המיטה וכיסיתי את עצמי כדי שלא יראה אותי.

"אני מצטער" התחיל,
"אני יודע שאני מתנהג כמו בן זונה, ריילי תעני לי" אמר.

"מה אתה רוצה שאני יגיד?שהכל בסדר?אז הנה הכל בסדר בבקשה תלך!" אמרתי והוא הרים את השמיכה ממני והתיישב על המיטה,

הוא הרים אותי כך שאני ישב עליו ואני ניסיתי להתנגד אבל הוא היה חזק יותר ממני.

השענתי את ראשי עליו לאחר שניכנעתי .
"היה לי יום זין בעבודה, מצטער יפה" אמר ואני הסמקתי מהכינוי שנתן לי.

"אהה" מכל הדברים הטובים שיכולתי לענות עניתי 'אהה' הדבר הכי מפגר לענות.
אני חייבת להפסיק להכנע לו.

"בואי נלך ,כולם מחכים" אמר.
"אני עדיין לא רוצה ללכת איתך,כל יום שיהיה לך יום זין עד סוף ימי חיי אני יסבול" אמרתי והוא העביר יד בשיערו בעצבים.

"ריילי אני מצטער,אני לא יכול להגיד לך שזה ישתנה ,ואת יודעת מה? לרוב האנשים שאני מכיר הם אפילו לא ראו אותי מחייך פעם אחת אם אבא שלי היה רואה אותי איתך הוא היה מתחרפן ,

אף פעם לא היה לי כזה סבלנות לבחורה ,אבל את שינית את זה ריילי" אמר וחיבק אותי חזק יותר ממאחורה.

"בסדר אני ילך איתך" נאנחתי בעצבים ובתזוזה אחת כבר הייתי עליו כשהוא מחזיק אותי כמו שק תפוחי אדמה ואני חובטת בגבו.

"תוריד אותי" צחקתי והוא הניד בראשו ורץ איתי עד שהגיע לאוטו ושם סוף סוף הוריד אותי.

מחוייבת למר ביליונר -גמורWhere stories live. Discover now