chapter -17-

9.6K 384 19
                                    

אלכס:

לפני חודשיים:

"מייגן תיזדרזי כבר" צעקתי לאחותי הקטנה בת שש עשרה,היא כל מה שנישאר לי מאז התאונה רק חבל שהיא בפנימיה וחוזרת רק בסופי שבוע .

"יוואוו יא קרציה חכה שניה" צעקה מלמעלה ואני נאנחתי ביאוש.

"הו סוף סןף ירדת" אמרתי לה אחרי רבע שעה שיבשה אותי למטה והיא גילגלה עיניים.

יצאנו למועדון,יצא ככה שגם היא באה כי היא הולכת עם חברות שלה ואני עם חברים שלי.

"בייוש אח" אמרה ונשקה לי בלחי וחיבקתי אותה. "תיזהרי את יודעת שלפעמים הם באים לכאן" אמרתי והיא הנהנה והלכה.

***

אחרי בערך שעה ששתינו וישבנו כל החבורה על הספות הגדולות בצד המועדון שמעתי צרחות.

"יא בן זונה על תיגע בי" צעקה מייגן ואני רצתי אליה וראיתי שאחד מהאנשים של רוברט-( אבא של ריילי שהוא עוד לא ידע מי זאת ריילי ) הגיע.

"בן זונה תוריד את הידים שלך ממנה" צעקתי והעפתי אותו על הריצפה והדבר הבא שאני זוכר זה שחור.

***

יתעוררתי ב..בית חולים?
"הו סוףסוף קמת,חתיכת בן זונה מטומטם אתה יודע מה בכלל עשית?"

אבא צעק עליי ואז ניזכרתי שאחד מהאנשים של רוברט ירה בי מהצד כשהתנפלתי כניראה על חבר שלו.

"סעמק הם נגעו במייגן?" שאלתי ישר.
"יש לנו דברים חשובים יותר לחשוב על..אתה הרגת אתה אח של רוברט וגם לקחת מהם את הספר הספרדי אז הם חטפו את מייגן" אבא אמר בעצבים.

"הם חטפו את מייגן?"  שאלתי בעצבים.
"ולא רק זה הם אמרו שיש להם אנשים שלהם סביבנו ואם רק נעז לנסות למצוא אותה זה לא יגמר בטוב והם ירצחו אותה.

יש לנו פגישה מחר עם רוברט והוא יגיד לנו את התנאי אז כדי לך להתנהג יפה אליו למה יהיו שם איזה מאה שומרים" אמר.

***

דפקנו על הדלת ורוברט פתח בחיוך שרציתי להרביץ לו ולמחוק מהפנים שלו.

"בואו תכנסו" אמר.
"אני לא משחק משחקים ניגש ישר לעניין, כסף אני לא צריך ממך אז אם אתה רוצה את מייגן תתחתן עם הבת שלי" אמר.

"למה שלא תמצא לעצמה חתן שהיא אוהבת" לא שבכלל אכפת לי מהבת שלו אני לא מאמין באהבה ואין לי שום כוונה להתחתן.

"אני צריך שלא תיהיה בבית ואת הסיבה השניה זה לא עניינך" אמר.

"אבא שלך רוצה גם אתה תתחתן בישביל להתבגר וליהות הראש מאפיה אחריו אז שתינו סיכמנו על זה שתתחתנו..במקום הכסף שאני חייב לכם ובמקום מייגן..הכל תלוי בך עכשיו" אמר בזילזול.

בלעתי את רוקי..יש לי באמת ברירה פה,אם הבת שלו כמהו אני עוד אתאבד...

"אני אתחתן איתה" .

מחוייבת למר ביליונר -גמורWhere stories live. Discover now